"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BOG WM VS. H turnee 9-11.11

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Tuska

Re: BOG WM VS. H turnee 9-11.11

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Teräratas kirjoitti: Mikä ilo tuosta basen viivoittamisesta on? helppohan se on pelissä katsoa, ja mieluummin minä katson ihan mitalla, kuin uskon että kaveri piirsi ne juuri oikeaan paikkaan tai arvon kummalta puolelta sillä tank brushilla vetäistyä "viivaa" sitten pitäisi tulkita... Mutta samahan tuo tietty on, en vain näe noita mitenkään erityisen tarpeellisina.
Jep, tottakai ne saa aina tarkistaa, tässäkin ideana on se että tiedetään paremmin missä suunileen on se fornt arc, jotkut kun pitävät figun kehon mukaan toiset mihin se katsoon.
huussi kirjoitti:Minäpä voisin vielä tänne örähtää tuosta
Tartarus-proksystäni, joka on siis Goreshade-figu ilman reppua. Käsikin on
jopa väännetty erilaiseen asentoon ja ase vaihdettu. Ei ainakaan itselleni
ihan heti tule mieleen, miten tuota voisi konvertoida niin, ettei se mene
pällin näköiseksi. Liika tilpehööri on kuitenkin usein jopa
pahasta.
Ehkä siinä että, casteri on prxy ja pelin tiimelyksessä ole caster figu
(vaikka käsi olisikin käännety&ilman reppua) ilman oikeata caster figua
saa hämättyä vastustajaa (esim. viimeksi kun olit JKL:ssä) vaikka tiesin
(en koskaa ole nähnyt pelaavan kuin Skarrella) ettei se ole casteri, niin
sekaantumisis sattui.
Tarkoitus ei ole ole nillitää turhasta.
huussi kirjoitti: Eli tosiaan kummastelin tuota, että mitäs tuolle sitten pitäisi tehdä,
että siitä tulisi kelpo? Se kuitenkin minun mielestäni aika kivasti menee
Tartaruksesta ulkonäkönsä puolesta, sillä se näyttää Bane-ritarien
rinnalla sellaiselta "isukilta", joka on iso ja paha ja tietysti sukua
ritareilleen.
Totta, en osaa kertoa miten sitä pitäsi konvertoida.
ja liika tilphööri on perseestä, liikaa ei pidä suoritaa, mutta IMO repun
pois jättäminen ja käden uudeleen asettaminen ei tee siitä IMO "tarpeeksi"
personallista että jokainen tunnistasis (ja ennen kaikkea muistasi) sen
toiseksi figusi
(jos se olisi unit leader, kyllä mutta soolona sitä IMO voi sekotaa liian
helposti casterksi)
huussi kirjoitti: Ihan oikean Tartarus-kortinkin omistan nykyään, jotenka viimeistään
kertomalla vastustajalle, että kyseessä on juurikin kyseinen soolo,
todennäköisesti valoittaa asiaa sen verran, ettei hän luule minun pelaavan
Goreshadella.
Tarkoitus nyt ei ollut mennä henkoit. (oletan että tiedät sen) vaan yksin
kertaisesti tarjota jokaiselle, tasapuolisen kokonaisuuden, ja kivan illan
(no viikonlopun).
Ideanan vain on se ettei kenellekään jää paha mieli sen takia että olen
proxytänyt Ryhasia forsakeniana ja vastapelaaja sitä luulee casteriksi, ja
tekee runnin casteria kohti.

(onko se paha jos anna oman maalatun Tantan sen tilalle, ihan selvyyden
vuoksi?)
yrska kirjoitti:Vaan mitenkäs omat sculptit suhteutuvat tuohon "ei proxyillä sooloja"-hommaan?
Tarkoitus kun kuitenkin olisi saada tuo oma naispuoleenen salamantakojani valmiiksi vihdoinkin tuohon mennessä ja maaleihinkin, vaan eipä varmaan kannata, jos mokomaa en saa pöydälle nostaa...
Eli siis moinen vai semmoinen tavallinen tylsän näköinen ruuhkatukka?
Tuo on perinteinen "Tuska typotaa"-homma pitäsi olla että sooloja ei käytettäsi proxynä, juuri ko. sekaantumisen takia.
Eli hopi hopi, valmiiksi ja maalehin sulla on alle 2kk aikaa ja tiedän että sehän sulla menee että saat edes basen valmiiksi.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Oukhei.

Tokihan se tietysti passaa, jos sinä voit Tartarus-figun lainata. Eipähän tarvitse taistella sitä konversiota "figusalkkuun", kjeh. Kiitus.
Delvor

Viesti Kirjoittaja Delvor »

Mites tuo systeemi suhtautuu epic-casterin figun käyttämiseen normicasterina?
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Tuska kirjoitti:Ehkä siinä että, casteri on prxy ja pelin tiimelyksessä ole caster figu
(vaikka käsi olisikin käännety&ilman reppua) ilman oikeata caster figua
saa hämättyä vastustajaa (esim. viimeksi kun olit JKL:ssä) vaikka tiesin
(en koskaa ole nähnyt pelaavan kuin Skarrella) ettei se ole casteri, niin
sekaantumisis sattui.
Tarkoitus ei ole ole nillitää turhasta.
Siis mihin kuntoon siellä on tarkoitus itsensä kiskoa ennen pelaamista? Itse ainakin olen vielä pelannut kevyesti all-proxyarmeijan kanssa (sekä itse että vastaan) puolentoista mäyriksen jälkeen. Ottaa sellaisen litran lekan kirkasta ettei pysty enää muistamaan mitä kaveri ennen peliä kertoo listassaan olevan. Ja sekin on juotava tappotahtia ;).
Tuska

huussi kirjoitti:Oukhei.
Tokihan se tietysti passaa, jos sinä voit Tartarus-figun lainata. Eipähän tarvitse taistella sitä konversiota "figusalkkuun", kjeh. Kiitus.
Jep, Ideana kun ei ole "olenpas mulkku ja kiusaan muita" vaan yksin kertainen "Auta vammaista kamppania" ja pidetään homma simppelinä.
Delvor kirjoitti:Mites tuo systeemi suhtautuu epic-casterin figun käyttämiseen normicasterina?
Enpä usko että kukaan luulee 500pojon pelissä toisen käyttävän Epic casteria, eli toimii.

Diogenes kirjoitti: Siis mihin kuntoon siellä on tarkoitus itsensä kiskoa ennen pelaamista?
Pahaan, itse (kuten viime turneen järjestäjtä) aloitamme dokaamisen jo TO iltana kun ekat turnee vieraat saapuvat.
(eli siis mah tulla JKL:llän jo TO on ja PE ennen 19:00 on sallitua, silloin vain saadaan tilan avaimet joten se sitä ennen saapuvat jotuvat yleisen palloilun kohteeksi, eli YV niin järjesteään maijotus,ectra)
Diogenes kirjoitti: Itse ainakin olen vielä pelannut kevyesti all-proxyarmeijan kanssa (sekä itse että vastaan) puolentoista mäyriksen jälkeen. Ottaa sellaisen litran lekan kirkasta ettei pysty enää muistamaan mitä kaveri ennen peliä kertoo listassaan olevan. Ja sekin on juotava tappotahtia ;).
OK. Pryxy armeija "semi" ok (laita kuvat YV:ssä jos epäilytää) mutta ideana on että ihminen onnistuu tunnistamaan tietyn figun casterina, ja jos pöydällä on prxy casteri ja oikea caster figu prosytää jotain sooloa, niin se assanisaatio run tulee helposti tehtyä väärän figun kipuun ihan jo sen 5 oluen jälkeen.
Tarkoitus ei todellakaan ole olla mulkku, (varmaan sen jo osa tietää-(Mutta osa vain toivoo....) vaan järjestää hauska tapahtuma kaikille.
Niin ettei kenellään jää proxyn takia huono mieli.
Siinä mielessä olen huono turnee järjestäjä että kuuntelen ihmisten mielipidettä, enkä päätä mielivaltaisesti :P

(ok turneen idea (ei ole) juoda viinaa, mutta en sitä kiellä kunhan on ok kunnossa ja ei riko/härikö tapahtumaa.)

Mutta vielä kyssäri eli miten 7e vai 10e ruokien kanssa?

Ja koko proxy armeija on ok, mutta laita kuvat yv:nä niin tarkisteaan että se on tarpeeksi kuvaava.
Juuri ettei käy sitä "oho" menikiä joka pilaa turneen, kuitenkin tod näk. on tulossa suht kovat palkinnot..
(vaikka ikenet irvessä ei ole tarkoitus pelata)

BTW: alustava skenu lista tehty.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Diogenes

Tuska kirjoitti:Ja koko proxy armeija on ok, mutta laita kuvat yv:nä niin tarkisteaan että se on tarpeeksi kuvaava.
Aa, jos minua tarkoitit niin eiköhän tuosta noin 1800 pisteen meniittikasasta nyt saa ihan oikeilla fikuilla tehdyn 500 pisteen armeijan ;).

Pointtini oli se että jollei vastustaja ole ADHD-oireyhtymästä kärsivä, niin periaatteessa silloin pitäisi muistaa jos vastustaja kertoo jonkun fikun esittävän jotain muuta kuitenkin yhden pelin ajan. Itse esimerkiksi olen hankkinut trolleille Grisselin aivan puhtaasti käyttääkseni sitä Fell Callerina (ja sitähän se fluffillisesti onkin), ja jos ymmärsin oikein en saisi sitä käyttää jos tulisin trolleilla?
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Jos ja kun paikkoja vielä riittää, niin laittakaapa minut myös listalle. Tuon rupisen legioonani, jos saan inspiraatiota sen maalaamiseksi ja uuden listan muodostamiseen. Muutoin esteettistä kärsimystä tuottaa Khadorini.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Tuska kirjoitti:
Teräratas kirjoitti: Mikä ilo tuosta basen viivoittamisesta on? helppohan se on pelissä katsoa, ja mieluummin minä katson ihan mitalla, kuin uskon että kaveri piirsi ne juuri oikeaan paikkaan tai arvon kummalta puolelta sillä tank brushilla vetäistyä "viivaa" sitten pitäisi tulkita... Mutta samahan tuo tietty on, en vain näe noita mitenkään erityisen tarpeellisina.
Jep, tottakai ne saa aina tarkistaa, tässäkin ideana on se että tiedetään paremmin missä suunileen on se fornt arc, jotkut kun pitävät figun kehon mukaan toiset mihin se katsoon.
Siis pitääkö minun maalata baseihini viivat vain jotta muut saavat pelata väärin? ("The 180(degree) arc centered on the direction its head faces defines the model's front arc") No samassa kappaleessa toki ehdotetaan että viivat ovat ehkä hyvä idea... :)
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Onhan se nyt ihan eri asia jos ne viivat kertovat absoluuttisen totuuden modelin front arcista, kuin että henkilö x ja y molemmat mittaavat modelin front arcin. Jos tarkasti halutaan tietää arcci, niin en näe mitään muuta vaihtoehtoa, kuin viivojen piirtäminen. Kyllähän sen pelin aikana saa 'sinne päin', mutta tarkkaa tulosta käsin mittaamalla ei voi koskaan saada, tai sitten tiedätte jotain mitä minä en.

Lisäksi jos pöydällä on kolmisenkymmentä infantry modelia, niin niiden jokaisen front arcin tutkiminen saattaisi viedä hetken jos toisenkin.
Tuska

Diogenes kirjoitti: Pointtini oli se että jollei vastustaja ole ADHD-oireyhtymästä kärsivä, niin periaatteessa silloin pitäisi muistaa jos vastustaja kertoo jonkun fikun esittävän jotain muuta kuitenkin yhden pelin ajan. Itse esimerkiksi olen hankkinut trolleille Grisselin aivan puhtaasti käyttääkseni sitä Fell Callerina (ja sitähän se fluffillisesti onkin), ja jos ymmärsin oikein en saisi sitä käyttää jos tulisin trolleilla?
Jos se on perus Grisseli, niin ei, jos konvertoitu niin kyllä.
Teräratas kirjoitti: Siis pitääkö minun maalata baseihini viivat vain jotta muut saavat pelata väärin? ("The 180(degree) arc centered on the direction its head faces defines the model's front arc") No samassa kappaleessa toki ehdotetaan että viivat ovat ehkä hyvä idea... :)
Ehkä nyt olen vain väsynyt (tai sitten oikeasti tyhmä, veikaan itse molenpia) mutta miten se olisi muuiden väärin pelaamista jos ne Front arkit sinne merkataan?
Mahdollistaako se jonkun todella juustomaisen hujaamisen että basessa on viivat?
Siis puhdas kysymys siitä mitä se vie pelistä pois jos niihin basehin ne viivat vetää?
Kuitenkin imo helpotaa huomattavasti sen fornt arckin hahmoittamista, tunnustan että en ole omille figulle niitä millinpäälle merkannut, mutta en usko että niistä kukaan löytää jotain huijaamisen/oman edun havittelua.

Kyse nyt on kuitenkin yksin kertaisesti siitä että olen huomannut että monet pelaajat tulkisevat front arkin erilailla, jotkut katsovat sen mukaan mihin figu katsoo ja osa sen mukaan mihin keho näytää.
Diogenes

Hmm, se front arcin merkkaaminen baseen a) tekee basesta ruman ja b) vaatii maalaamista, joka taas sotii minun perusperiaatteitani vastaan - minä pelaan, en piirtele :).
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Tuska kirjoitti: Ehkä nyt olen vain väsynyt (tai sitten oikeasti tyhmä, veikaan itse molenpia) mutta miten se olisi muuiden väärin pelaamista jos ne Front arkit sinne merkataan?
Siis se on väärin pelaamista, että katsotaan front arkki siitä rintamasuunnasta eikä naamasta. Mutta kunhan nyt piruilen. En vaan ole kauhean innostunut sutimaan viivoja baseihini. Tietysti voisi maalata tarkat astemerkit baseihin, jotta voisi sitten laskeskella geometrian avulla etäisyydet vastustajan modeleihin. Luultavasti tulen kyllä olemaan ihan liaan päissäni tehdäkseni niin, saati sitten välittämään siitä mihin vastustajan jalkaväki nyt ihan oikeasti tykkää katsella. Ei meillä oikeasti olekukaan koskaan välittänyt muista kuin casterista, satunnaisista kovaa lyövistä sooloista ja isoista modeleista. Muut ovat aina saaneet katsella minne niitä huvittaa. Edellä mainittujenkin osalta on yleensä kyetty ihan liikuttaessa kertomaan aikomus, jotta ei sitten tarvitse seuraavassa vaiheessa arpoa onko se takana vaiko ei.

En siis vain rehellisesti jaksaisi maalata mitään merkkiviivoja, saati sitten nillittää siitä onko se nyt edessä vai takana. Mutta kaippa minä ne kiltisti sitten turnauspaikalla jollain niihin piirtelen.
Tuska

Diogenes kirjoitti:Hmm, se front arcin merkkaaminen baseen a) tekee basesta ruman ja b) vaatii maalaamista, joka taas sotii minun perusperiaatteitani vastaan - minä pelaan, en piirtele :).
No voihan tehdä kuten minä että maalaa koko back arckin vihreäksi ja jätää etu arckin mustaksi.
ja ainahan ne pinet viivat voi sutia pois turneen jälkeen jos ne niin kovasti ahdistaa.
Teräratas kirjoitti: Luultavasti tulen kyllä olemaan ihan liaan päissäni tehdäkseni niin, saati sitten välittämään siitä mihin vastustajan jalkaväki nyt ihan oikeasti tykkää katsella. Ei meillä oikeasti olekukaan koskaan välittänyt muista kuin casterista, satunnaisista kovaa lyövistä sooloista ja isoista modeleista. Muut ovat aina saaneet katsella minne niitä huvittaa. Edellä mainittujenkin osalta on yleensä kyetty ihan liikuttaessa kertomaan aikomus, jotta ei sitten tarvitse seuraavassa vaiheessa arpoa onko se takana vaiko ei.
Jeps, kyseinen sääntö on ihan puhtaasi IMO pelaaja mukavuuden vuoksi, se että joku tahtoo pelata niin että omat front arckit ovat rintama suunan mukaan, ja osa ei.
Teräratas kirjoitti: En siis vain rehellisesti jaksaisi maalata mitään merkkiviivoja, saati sitten nillittää siitä onko se nyt edessä vai takana. Mutta kaippa minä ne kiltisti sitten turnauspaikalla jollain niihin piirtelen.

No perskeles jos se laskuudesta on kiinni, niin lupadun ennen turneeta vetäisemään jokaisen figun arkin kohdille valkoisen viivan.
(tosin vaatii että paikalle saapuu Pe ja hyvissä aijoin (aijon olla jo 23:00 päissäni) ;)

Tarvii myös sanoa, että ihmeen paljon asioista joita olen ajatellut ihan pelimukaavuuden kannalta, siis sellaista vastustajan jota vastaan ei usein pelaa, mutta vaatisi pientä oma toimisuutta, kohden tulee paljon kritiikkiä.

Ymmärtäkää että tarkoitus ei ole kiusta teitä, vaan tehdä kaikille kiva tapahtuma.
Myös niille jotka tulevat ekaa kertaa tai niille jotka tulevat jokaiseen turneeseen suomessa.
Ja jos se vaatii jotain pieniä uhrauksia meiltä muilta (joden en kuvitellut olevan ylivoimasia) niin en olisi ko. asiaa laittanut ylös.
Mut eiköhän koiteta pitää hauska viikonloppu, vaikka se vaatii meiltä jokaiselta pieniä uhrauksia, IMO, ei pitäsi olla mitään ylivoimista kuitenkaan?

Tuska (semi-humala avautuminen, IMO semi-aiheestakin)
Viimeksi muokannut Tuska, To 27.09.2007 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

kylläpäs poijjaat olette saaneet melkoisen ketjun poissaollessani.
ei tarvinnut olla kuin parin päivän putki, niin...

eiköhän tässä käy vain niin, että kun lopulta ollaan turneepaikalla, eipä iloinen ystävämme Tushka enää jaksa näitä pieniä asioita enää tarkistaakaan, ja vaikka jaksisikin, ei niitä erota.
Aliquando Insanire Iucundum Est
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Front arcin merkkaaminen helpottaa ihan oikeasti pelaamista tosi paljon. Back striket, chargejen välttäminen ja muu sen sellainen on helppo nähdä toiselta puolen pöytääkin, kun ei tarvitse likinäköisen tihrustaa, että onko tuon figun pupillit nyt maalattu enemmän oikeaan vai vasempaan silmäkulmaan päin. Ja ainakin meikäläisen juggernautti mulkoilee vähän vasemmalle päin, vaikka rintamasuunta on selkeästi se hartioiden välistä vedettävä viiva, ja Devastatorini naaman suuntaa saa jokainen käydä itse kurkkimassa. Avautumisen sisältö siis: pelimukavuuden kannalta front arcin merkkaaminen on ihan fiksu ratkaisu, ja vähemmän vaivalloinen kuin miltä saatte sen kuulostamaan. Se, ovatko viirut tasan 50-50 basen molemmin puolin vai kenties 52-48 on koko lailla yks' hailee, kunhan sen avulla pystyy näkemään helposti edes suurin piirtein figun facingin joutumatta arpomaan tangenttia figun silmien välistä kulkevalle kuvitteelliselle suoralle.

Ja Kossite Woodsmanieni kannalta noiden facingien tarkkuus on elämän ja kuoleman välinen ero. (En käyttänyt niitä 'Conissa, ja huonosti kävi. Miksi edes kuvittelin pärjääväni ilman näitä mainioita metsien pontikkaveikkoja?)

Minä maksan mieluummin 7 euroa ja en ota safkoja, koska ravitsemusvammaisena en kumminkaan pysty syömään teidän muiden pöperöitä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tuska

The Captain kirjoitti:Front arcin merkkaaminen helpottaa ihan oikeasti pelaamista tosi paljon. Back striket, chargejen välttäminen ja muu sen sellainen on helppo nähdä toiselta puolen pöytääkin, kun ei tarvitse likinäköisen tihrustaa, että onko tuon figun pupillit nyt maalattu enemmän oikeaan vai vasempaan silmäkulmaan päin. Ja ainakin meikäläisen juggernautti mulkoilee vähän vasemmalle päin, vaikka rintamasuunta on selkeästi se hartioiden välistä vedettävä viiva, ja Devastatorini naaman suuntaa saa jokainen käydä itse kurkkimassa. Avautumisen sisältö siis: pelimukavuuden kannalta front arcin merkkaaminen on ihan fiksu ratkaisu, ja vähemmän vaivalloinen kuin miltä saatte sen kuulostamaan. Se, ovatko viirut tasan 50-50 basen molemmin puolin vai kenties 52-48 on koko lailla yks' hailee, kunhan sen avulla pystyy näkemään helposti edes suurin piirtein figun facingin joutumatta arpomaan tangenttia figun silmien välistä kulkevalle kuvitteelliselle suoralle.

Ja Kossite Woodsmanieni kannalta noiden facingien tarkkuus on elämän ja kuoleman välinen ero. (En käyttänyt niitä 'Conissa, ja huonosti kävi. Miksi edes kuvittelin pärjääväni ilman näitä mainioita metsien pontikkaveikkoja?)
Kiitos homman hyvästä kiteyttämisestä.

The Captain kirjoitti: Minä maksan mieluummin 7 euroa ja en ota safkoja, koska ravitsemusvammaisena en kumminkaan pysty syömään teidän muiden pöperöitä.
OK, mites muut? otetaanko ruuat vai ei?
Saunat? Pe-La? 1 vai 2H?
Ja miltäs tuo skenulista vaikutaa?
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Tätä ei tarvitse saunaan sitten odottaa.

Ruoka-asioissa luontainen arkuuteni vetää minua omavaraisuuden puolelle, mutta perusteluiksihan tämä ei luonnollisesti kelpaa. Taivun siis kumpaan suuntaan tahansa.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Jeps, En miekään välttämättä ole saunaan intoutumassa, kun mokomasta en noin muutenkaan pahemmin välitä...
Ruokapuolella tietty paikanpäällä tarjottu safka on aina jees, varsinkaan jos hintaa ei tule mokoman kanssa kuin jokunen hassu euro lisää... Vaan toisaalta eipä tuosta pitkä matka tainnut olla Hurtillekkaan kauhomaan rieskaa naamaan, jos niikseen tulee... Eli miulle käy ihan kummin vain (rahaa kun luultavasti palaa kummassakin tapauksessa ihan yhtä railakkaasti...)

Skenaariopuolesta en osaa muuta sanoa (kun en nimeltä tunne käytännössä yhtään ainutta) kuin, että se kohteenvaltaus alkaa kyllä jo kolmannella toistolla maistua aika pakkopullalta ainakin omaan suuhun, oli se naamioitu minkälaisen spakkelin alle tahansa ... Monipuolisuus on aikalailla se avainsana omaan korvaan... Joku simppeli sanansaattajat-tyylinenkin skenaario voisi sinällänsä olla hyvää vaihtelua mokomien joukossa (tai jopa korvaamassa sitä assasinaatiota)... Vaan enpä mie oikeasti osaa noista mitään järkevää mutuilla...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Tuska kirjoitti:OK, mites muut? otetaanko ruuat vai ei?
Saunat? Pe-La? 1 vai 2H?
Ja miltäs tuo skenulista vaikutaa?
Mulle kelpaisi eväs. Saunakin olisi ihan jees. Jopa molempina päivinä, jos on muita lähtijöitä.
Diogenes

Tuska kirjoitti:No voihan tehdä kuten minä että maalaa koko back arckin vihreäksi ja jätää etu arckin mustaksi.
ja ainahan ne pinet viivat voi sutia pois turneen jälkeen jos ne niin kovasti ahdistaa.
Maalaa? Minä? Kuulostaa perverssiltä ;).

No oikeasti, tarkoitus oli että jos nyt jotain saisi joskus sudittuakin, kaipa sitä voi samalla baseja sutata rumemmiksi :). Jos ainakin casterin 'maalaisi'.

Ja mitä tulee tuohon ruoka-/osallistumismaksupuoleen, niin työssäkäyvälle se hinta on yksi ja sama, eli jos sopivaa tai vähemmän sopivaa pöperöä järjestyy niin toki enemmänkin maksaa (ja pöperön sopivuuteen itselleen voi vaikuttaa helposti säätelemällä aperitiivien määrää ;D).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”