"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bretonnia 2000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Walloittaja
Viesti:

Re: Bretonnia 2000pts

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Wompatti kirjoitti:Ottaisin siksi lordille mieluummin wyrmlance + virtue of audacity combon, sillä kolkuttelee sen 4-6 woundia puumiehiin kierroksessa.
Hmmh, ihan jännä idea. Menee vaan tosin Lance usein hukkaan muuten kuin puukkoja vastaan, mutta toisaalta Audacity auttanee edes silloin tällöin vaikkei puukkoja olisikaan vastassa.
Wompatti kirjoitti:En muutenkaan näe Temperin hyötyä listassasi, hyökkäysten määrän pitäisi riittää kyllä kaikkeen kevyempään.
Temperi lähinnä takaa että pomo pääsee pegasuksiensa kanssa varmasti läpi melkein mistä vaan blokista.
Wompatti kirjoitti:Edit: Ehkä neljännen pegasus knight yksikön muuttaisin tupla trebutcheteiksi. Saisit pidettyä isommat uhat ja härpäkkeet luotettavammin kurissa.
Ei hullumpi idea tämäkään. Trebut voisivat olla suht kova valinta. Tokihan ne muutamia armeijoita vastaan ovat aika helppoja hakea pois, mutta parilla kolmella Pegasus -porukalla pitäs saada blokkailtua kaiken maailman lento-demonien (ja etenkin niitä kevyempien lenskareiden) ilkeät suunnitelmat.

Toisen damselin ottamista olen myös miettinyt, rullilla tieteskin. Neljäs dispelli noppa ei sinäänsä paljon lämmitä, melkein tarvitsisi sen viisi. Tokihan kaksi lisä rulla olisi aina jees. Samoin houkuttaisi pelata yhtä/kahta isompaa Pegasus -yksikköä lipulla, mutta tiedä sitten olisivatko pisteidensä arvoisia kuitenkaan.
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Walloittaja
Viesti:

Olen nyt miettinyt seuraavanlaisia muutoksia joita listaan voisi tehdä:

1. Lordin varustus.
-Nykyinen Temper + Fortune + Tressi
-Wompatin ehdottama Audacity + Wyrmlance
-Vai jopa Virtue of Heroisim + Cuirass of Fortune + Tressi

2. Yhden Pegasus -porukan vaihtaminen kahdeksi Trebuksi.

3. Yhden Errant-lancen vaihtaminen toiseksi caddyksi.

Kenelläkään mielipiteitä/ehdotuksia koskien edeltäviä muutosehdotuksia?
Toki kaikki muutkin kommentit ovat tervetuleita.
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Walloittaja
Viesti:

Listaa päivitetty. Muutokset lukee ensimmäisen viestin loppuosassa. Nyt kaikki kiireen vilkkaa kommentoimaan muokattua listaa!
deggial

Viesti Kirjoittaja deggial »

Tulipahan itse pelattua RAF- listaa kahdella pegasus yksiköllä viimeksi Lahden Fanatic turneessa, jossa tuli sitten magiaa ja mörköjä vastaan oikein kunnolla.
Lista kärsi eniten magiapatteristoja vastaan (kunkut pariin otteeseen) ja fear- testeihin (kunkut, slaaneshin demonilegioona ja osittain puutontut).
Ei se paljon naurattanut kuin urheat pegasusritarit saivat huosupyykkiä siitä kuin skellut vähän irvistelivät kohti.
Onneksi listassa oli varmuudeksi questing- ja graalinknihtejä ettei kaikilla tullut pupu pöksyyn.
Mielestäni myös niitä jouskarihemmoja kannattaa ottaa listaan ampumaan (vaikka tuurilla) esim. minigunrottia pois pärisemästä.
Sen huomasin että yksi tyttö kahdella kääröllä ei paljon juhli.
Loppusijoitus taisi olla 15:sta eli loppujen lopuksi lista toimi ihan jees.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Miksi ensimmäisissä pegasuksissa on hintana 230 pistettä ja muissa vähemmän? Varmaankin kirjoitusvirhe
Walloittaja
Viesti:

Rizky kirjoitti:Miksi ensimmäisissä pegasuksissa on hintana 230 pistettä ja muissa vähemmän? Varmaankin kirjoitusvirhe
Katos perkule. Olin unohtanut epähuomiossa muuttaa yksikön koon kolmesta neljään ritariin.
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Kyllähän tuo lista on muokattuna parempi/tehokkaampi. Ensimmäisessä listaversiossa ei vissiin ollut kahta trebuchettia(?), mutta hyvä että on jotain kovaa ampumistakin
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Heitä se Virtue of Heroism villaan ja tilalle se mun ehdottama combo. Ihan tosi, se on kaikista käytännöllisin ja monipuolisin, Heroism toimii vaan tiettyjä vastaan, ja silloinkin aika riskiä saako heitettyä 6+.
Walloittaja
Viesti:

Wompatti kirjoitti:Heitä se Virtue of Heroism villaan ja tilalle se mun ehdottama combo.
Lordin varustusta muutettu. Nyt jää 44pts käyttöön johonkin. Mietin Grail Vowin hankkimista BSB:lle ja esim Questing Vowia Lordille. Tai sitten Enchanted Shieldi pomolle, lippu isommille pegasuksille. Kenelläkään jotain hienoa ehdottaa lopuille pisteille?
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Wompatti kirjoitti:Heitä se Virtue of Heroism villaan ja tilalle se mun ehdottama combo. Ihan tosi, se on kaikista käytännöllisin ja monipuolisin, Heroism toimii vaan tiettyjä vastaan, ja silloinkin aika riskiä saako heitettyä 6+.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että mikään ei ole mörköjä vastaan kivempaa kuin se kutonen. Koita huviksesi sitä parasta mörkötappokomboa niin huomaat eron. On mahdottoman paljon helpompaa nakata se yksi 6.
Kaikkea muuta vastaanhan se tosin ei toimi :).
Peril of Warp
Walloittaja
Viesti:

Lordin varustusta muutettu hieman jälleen. Samoin tiputin yhden Pegasus -ritarin, jotta sain tilalle 10x Bowmeniä. Vähän arveluttaa tuo vain 3x3 Pegasuksen + Lordin peluutus. Kenelläkään mitään enää mitään kommentoitavaa listasta?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”