"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SciFi-ase (3D)

Jarva

Re: SciFi-ase (3D)

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Skarsnak kirjoitti:Milläs rendasit?
Mental Raylla, sillä kun saa heijastavat pinnat näyttämään hyviltä.
Minkälaista kritiikkiä kaipaat?
Perusteltu kritiikki on aina mukava asia, oli se sitten positiivista tai negatiivista sisällöltään
Modelista olisin muuttanut tuota aseen takaosan "putkea". Se voisi ehkä kiertää hieman kauempaa takaa, ja leventyä vasta lähellä säiliötä? Nyt se näyttää olevan jotenkin ihan liian tiukalla mutkalla
Ohoo, ensimmäinen kommentaattori, joka kiinnittää siihen putkeen huomiota. Se putki on tosiaan sarvimainen, ja toisesta kuvakulmasta näkyisikin että se kiertää hieman loivemmin. Putkesta tuli tuon mallinen, kun yritin olla tekemättä aseesta liian vesipyssymäistä, sekä olin jo melko kyllästynyt mallintamiseen aseen loppuvaiheilla eli putkea tehdessä. Pyöräytin sen nopeasti kokoon array-komennolla ohuista donitsi-objekteista, jotka säädin pienentymään toiseen päähän.
Aseen piippu näyttää myös jotenkin hieman viimestelemättömältä. Muualla aseessa kun on detskuakin ihan kiitettävästi. Piipun matskuakin voisi vähän säätää?
Piipun halusin pitää melko yksinkertaisena. Itse piipussa yritin jäljitellä mattapintaista muoviputkea ja suuttimessa kovaa ja kiiltävää muovia.
ajappat

Re: SciFi-ase (3D)

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Nätti on ase mutta enpä haluaisi itse käyttää jo se olisi oikea. Olisi varmaan omat jalat pahassa kunnossa kun tuo mössö/happo/mikälie valuisi jaloille :D
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Piirrustukset ja maalaukset”