Nopeahko majatalo...
Re: Nopeahko majatalo...
..siis yksi yö rakentamiseen, toinen maalaamiseen..eli tavallaan kaksi..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
Miten maalasit tuohon taloon sen mustan pohjamaalin. Itsellänikin on tuota samaa sinistä mömmöä, tahtoo vaan sulaa spreiauksessa inhottavasti(mastonin spray).
Ohennettua erikeepperiä kerros tahi kaksi, niin eipä sula.Pate5 kirjoitti:Miten maalasit tuohon taloon sen mustan pohjamaalin. Itsellänikin on tuota samaa sinistä mömmöä, tahtoo vaan sulaa spreiauksessa inhottavasti(mastonin spray).
Juu kannattaa vaan vetästä sitä useampikin kerros koska yksi ei minulla oikein riittänytMigutti kirjoitti:Ohennettua erikeepperiä kerros tahi kaksi, niin eipä sula.Pate5 kirjoitti:Miten maalasit tuohon taloon sen mustan pohjamaalin. Itsellänikin on tuota samaa sinistä mömmöä, tahtoo vaan sulaa spreiauksessa inhottavasti(mastonin spray).
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue
Vedin siihen pohjalle pensselillä mustan akryylimaali pohjavärin..eli en ole missään vaiheessa käyttänyt spreytä...en ole tosin tuohon sulamiseen koskaan törmännyt mutta kun kaikki muut ovat niin otan heidän neuvostaan vaarin..olen aiemmissa projekteissa käyttänyt tuota erikeepper-alustusta, mutta siinä kannattaa ottaa huomioon materiaali ettei se vaan ala warppaamaan..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
-
Nightgoblin
Aivan järjettömän hieno!! Ja yhessä yössä teit tommosen. Ei voi olla totta!
May the force be with you!
- Warboss Fatmorkka
Kyllä on mökillä näköä!
Kumpa ittekkin voisi tehdä yhessä yössä tommosen. Menisi kylllä hermot heti.
Tee vaa lisää tommosta nii tulle hieno pelipöytä.
Kumpa ittekkin voisi tehdä yhessä yössä tommosen. Menisi kylllä hermot heti.
Tee vaa lisää tommosta nii tulle hieno pelipöytä.
Voi olla tehtynäkin kun ketju on vuodelta 2008... Tuskin se tekijää haittaa vaikka kehuttaisiin myöhemminkin, mutta pankaa silti päiväykset merkille.Warboss Fatmorkka kirjoitti:Tee vaa lisää tommosta nii tulle hieno pelipöytä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.