Hammers of Dorn Terminator kersantti (Uusi pohja 18.7 )
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Re: Hammers of Dorn Terminator kersantti (Valmis)
Kiitos kommenteista.
Tuon mustan on siis tosiaan tarkoitus olla kiiltävää, eikä niinkään mattaa. Useat Gw:n palkkalistoilla olevat maalarit maalaavat Codexeissa yms. olevien marineiden haarniskat usein kiiltäviksi joten siksi päädyin itsekin (jälleen) siihen lopputulokseen. On tietty makuasia, että pitääkö mattamustasta vain kiiltävästä.
Tuon mustan on siis tosiaan tarkoitus olla kiiltävää, eikä niinkään mattaa. Useat Gw:n palkkalistoilla olevat maalarit maalaavat Codexeissa yms. olevien marineiden haarniskat usein kiiltäviksi joten siksi päädyin itsekin (jälleen) siihen lopputulokseen. On tietty makuasia, että pitääkö mattamustasta vain kiiltävästä.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Re: Hammers of Dorn Terminator kersantti (Valmis)
Loistava työ ja taidokasta jälkeä sekä tekniikkaa.
Kaikki osuu väreissä ja tekniikassa nappiin, mutta edelleen base on se, miksi tämä ei vaikka nousisikaan sille ykkössijalle. Itse vaihtaisin sen kokonaan industriaaliteemaan tai vaikkapa johonkin tuhkamaastoon. Et ehkä välttämättä näe sitä samalla tavalla kuin minä nyt, mutta kannattaa koettaa visioida uudelleen. Maalauksesta en jaksa lässyttää, todella hienoa kun on. Freehand -kuviota voisi ehkä hioa blendeillä vähän pehmeämmäksi ja laittaa siihenkin varjoa matkaan, muttei sekään välttämätöntä.
Kaikki osuu väreissä ja tekniikassa nappiin, mutta edelleen base on se, miksi tämä ei vaikka nousisikaan sille ykkössijalle. Itse vaihtaisin sen kokonaan industriaaliteemaan tai vaikkapa johonkin tuhkamaastoon. Et ehkä välttämättä näe sitä samalla tavalla kuin minä nyt, mutta kannattaa koettaa visioida uudelleen. Maalauksesta en jaksa lässyttää, todella hienoa kun on. Freehand -kuviota voisi ehkä hioa blendeillä vähän pehmeämmäksi ja laittaa siihenkin varjoa matkaan, muttei sekään välttämätöntä.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- Gorkiporki
Re: Hammers of Dorn Terminator kersantti (Uusi pohja 18.7 )
Tein tässä viimeviikolla tuohon foguun uuden pohjalevyn ja otin sillä samalla osaa Porvoon puolenkuunpelien maalauskisaan. Päätin tehdä sille hieman aikaisempaa näyttävämmän pohjan. Kuva nähtävissä ensimmäisellä sivulla ekassa viestissäni.
Mullakaan ei näkyny eilen, mutta nyt näkyy. Vissiin CMN servu oli tukossa tai jotain... Mutta uusi on kyllä paljon parempi kuin vanha, vanhassa ne rehut jotenkin näytti lehmäruoalta, eivätkä taistelukentän osalta.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- Combat General
Onnea voitosta. Äänestin figuasi ja oli muuten todella hienoa, kun pääsi livenä näkemään. ;)
Itse sijoituin kolmanneksi tässä kisassa ja hävisin kahdella äänellä toiselle ja kolmella sinulle. Mutta suurin osan äänistähän olivat antaneet aivan tavalliset asiakkaat. Jatka samaan malliin!
Itse sijoituin kolmanneksi tässä kisassa ja hävisin kahdella äänellä toiselle ja kolmella sinulle. Mutta suurin osan äänistähän olivat antaneet aivan tavalliset asiakkaat. Jatka samaan malliin!
Why so serious?
- Gorkiporki
Kiitoksia. Nyt ainakin pari ihmistä tietää, että figuni ovat oikeasti maalattu ja olemassa :pCombat General kirjoitti:Onnea voitosta. Äänestin figuasi ja oli muuten todella hienoa, kun pääsi livenä näkemään. ;)
CMONin sivut toimivat nähtävästi hieman huonosti nyt viikonloppuna, että jos kuva ei näy niin johtuu siitä.