"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

"Tehkää mulle armeija" - Runen Empirevalikoima

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Rune
Peliporukkavalvoja

Re: "Tehkää mulle armeija" - Runen Empirevalikoima

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ihan periaatteesta en tahtoisi alkaa tiputtelemaan valintojen perusperiaatetta, mitä listaan on valittu. Hochlandit olivat nimenomaan osana valintoja, joten antaa mennä vain. Päätin nyt rukata tästä 2250 pisteen listan. 60 pistettä poistamalla saisin Ropatun velhon tarjoamaan dispelliä, jonka saisin helposti flagellanteista, mutta toisaalta siinäkin on mielenkiintoinen yksikkö jota en ole käyttänyt ennen. Tuota miekkamiesten ampujadetachmentia, jotka vaihdoin figujen puutteessa crossareiksi, en välttämättä tarvitsisi. Siitä saisin 40 pistettä, ja 20 irtoaa jo melko kivuttomasti jostain pikkuhärpättimistä.

Lista näyttää nyt melko mielenkiintoiselta. Voisin nähdä sen kahden flankin armeijana, jossa toisen flankin valtaavat nopea tankki ja lentävä griffoni, keskustaa puolustavat runsaslukuiset ampujat ja toisen flankin turvaa tukeva jalkaväkimuodostelma, tietty valiten sen maastorikkaamman puolen terrorisoijille, jotta saadaan jalkaväelle vähän liikkumatilaa. Lista ampuu melko kovasti, ja liike painottuu kolmen tosi kalliin ja melko kovan yksikön päälle.

Mut hyvältä näyttää, kiitos tähän mennessä. :)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
welfi
Viesti:

Re: "Tehkää mulle armeija" - Runen Empirevalikoima

Viesti Kirjoittaja welfi »

Muahhahhaa! en luovuta vaikka jotkin niin luulivat!
pistolierssit ja niille niin monta handgunia kuin saa ottoo (en tiedä katsos saakos niit kaikille) Marksman ja musikantti.
ps: pysyn kaukotaistelun kannalla vaikka tämakin hylättäisiin.:-)
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”