Feanor king of Noldor kirjoitti:
1) lion -kivessä piilossa. (suosikkini)
2) Jaghatai -webweyssä
3) russ piilossa
4) Rogar -sanotaan olevan kuollut mutta tästäkin on huhuja levosta ja että johtaisi custodea
5) Sanguis -juu horus tappoi mutta eihän keisarin omaa arkkienkeliä tapeta eihän?
6) Ferrus -tässä vaiheessa pysyn hiljaa, tämä ei ole palaamassa
7) Guilliman -staasissa, puhutaan että haavat ovat alkaneet palautumaan hiiiiiiiiillllljjjaaaaa (mahdollista staasissa?)
8) Vulkan -piilossa. (tietäisin mielelläni lisää?)
9) Corax -kadonnut. todennäköisesti eksyi warppiin ja palaa jossain vaiheessa suu vaahdossa (äsköinen lause yhtä tyhjän kanssa
1) Tätähän eivät toisaalta tiedä enkulit itsekään.
2) Aika varmana kuollut, kuulemma kun lähti Comorraghia kohti...
3) Eikös tämä lähtenyt Eye of terroriin?
4) Abaddonin 1. (tai saattoi olla myöhempikin) mustan ristiretken aikana häiskä katosi. Yhden version mukaan hänestä löydettiin vain toinen käsi, joka toimittaa nyt pyhäinjäännöksen virkaa. Toisen (vanhemman?) version mukaan hänen koko luurankonsa on tallessa. Vitosedikan sääntis mainitsee kyllä jonkun Dorn-nimisen custodianen, mutta voihan se olla kaimakin...
5) :P
6) Katosi Istvaanin hässäkässä, eikä sen koommin kuultu. Muistan tosin yhden kuulleeni jutun tämän kohtalosta, mutta luulen tämän olevan sama, josta Feanor vaikenee.
7) Höpöjuoruja ;) ihan varmana.
8) Tämä oli ainakin elossa vielä Heresyn jälkeen, mutten tiedä kuinka kauan. Ei ole häiskä pahemmin itsestään meteliä pitänyt, joten on luultavimmin kuollut.
9) Sekosi ja lähti yksin Eye of Terroriin. Siitä voi jo päätellä jotain...
JakeZuku kirjoitti:Älyttömyyksiä? Minun Warhammerissani?..
Okei, olin ehkä kannanotossani hieman jyrkkä. Ei sillä että kytkoon tarinat olisi mikään realismin riemuvoitto. Idea vaan on mielestäni jotenkin päälleliimatun ja pakosta pinnistetyn oloinen. Muutenkin monissa ´kytkoon tarinoissa itseäni on viehättänyt juurikin salamyhkäisyys ja aukkojen jättäminen. Itseänikin on Alphalegioona kovasti kiinnostanut, mutta tälläiset ihme "sensaatiopaljastukset" juuri syövät tätä viehätystä ja vievät tilaa omalta mielikuvitukselta. Ehkä ei pitäisi mennä tuomitsemaan koko juttua itse lukematta, mutta sarjan ensimmäisitä kirjoista vaan jäi niin karsea fiilis, etten viitsinyt enää vaivautua.