Necron Army [BLOGI] (päivitys 01.06.2008)
Re: Necron Army [BLOGI] (päivitys 01.06.2008)
Kivan räikee tulossa. Mutta ei se minua haittaa ainakaan ei sua voida syyttää ettet olis omaperänen. Saisin ite varmaan sätkyn kun tommonen sateenkaari tulis vastaan pelipöydällä. Mutta hienosti maalattuja kaikki.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
Hoho! kyllä noi on hianoja noi warrut kyllä nättejä! Tämmönen armeja on hauska kohdata pöydällä.
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Heh, erottuupahan joukosta! Väriteema on todella räikeän sateenkaarimainen. Väri on levinnyt hyvin ja olet maalannut huolellisesti. Lordi on kyllä jo vähän liikaa... olen kuin lapsi karkkikaupassa.
Dark elf:
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
- Terminator Sergeant
Hei, mulla oli joskus lapsena samanvärinen Spiderman- actionfiguuri kuin noi sun Destroyerit :D
Aika mahtavaa että joku uskaltaa tehdä näinkin erilaisen armeijan, ja vielä kohtuullisen hyvin toteutettuna. Tosin tuo lordi kyllä meinaa räjäyttää pään, heh.
Aika mahtavaa että joku uskaltaa tehdä näinkin erilaisen armeijan, ja vielä kohtuullisen hyvin toteutettuna. Tosin tuo lordi kyllä meinaa räjäyttää pään, heh.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Todella komeita ukkoja kaikki. Ei ainakaan tylsän värinen armeija ole tulossa, jotkut necron armeijat kun ovat sellaisia. Lordi on mielestäni aika hurjan näköinen hyvässä mielessä...
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.