"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Praha, onko figuja? speedy vastaus kiits!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Re: Praha, onko figuja? speedy vastaus kiits!

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hammer_p1ru kirjoitti:Nyt kysyn teiltä "aikuisemmilta" harrastajilta, joina ette kuitenkaan eroa meistä "nuoremmista" paljoakaan, kieltäytyisittekö jos teidän kaverinne/sukulaisenne/tuttunne/muu tarjoaisi teille figulaatikkoa ilman taka-ajatuksia? Ette varmaan.
Rehellisestikö? Jos nyt joku lähipiiristäni kävisi paikassa X ja kysyisi haluaisinko sieltä figulaatikon tai jotain paikallisempaa, valitsisin tuon paikallisen, ellei toki sitten ao figulaatikko olisi a) minua kiinnostava ja b) sen sortin harvinaisuus, ettei sitä juuri muualta enää löydy.

Tämä tosin on oma nykyinen näkemykseni ja ikäisenäsi silloin kuin itse olit vielä vaippaikäinen, todennäköisimmin olin aiheesta eri mieltä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

Rehellisestikö? Jos nyt joku lähipiiristäni kävisi paikassa X ja kysyisi haluaisinko sieltä figulaatikon tai jotain paikallisempaa
Joono tässäkin on se juttu että usein se "paikallinen" jota sieltä ulkomailta tuodaan on esim puinen norsuveistos kanarialta tai jotai vastaavaa, ainakin jos on vanhemmista/iso vanhemmista kyse, ystävät osaavat sitten tuoda jotain vähä fiksumpaa yleensä (tai josseivät keksi mitään jättävät tuomatta kokonaan).
Black scars

Viesti Kirjoittaja Black scars »

Hmm, mietin tuota asiaa hetken ja sellaisia tuliaisia, joita on tullut saatua. Olen kyllä vieläkin ihan täpinöissä, jos joku kaveri tuo ulkomailta bongaamansa figun, jonka tietää sopivan minun kokoelmiini (special, limited ja oop nappeja lähinnä). Kiitos vain niille, jotka ovat vaivaa nähneet.

Jos taas jonkun isä/sukulainen/kaveri kiikuttaa nappeja vaikka rekkakuormittain, niin eihän se minulle kuulu.
*Hu*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”