Örkeillä alotus.
Re: Örkeillä alotus.
Vieelä tuli yks juttu mieleen. Saako örkeillä toimivan armeijan silläkin, että on lähes tulkoon kaikkea paitsi ihan paskimpia yksikköjä? Mitenkäs lootat, burnat, killa-kanit, tank bustat ja orks in mega armor? Entäpä toinen trukki? Ajattelin muuten pitkään mietittyäni, että keräisin pelkkiä örksyjä. Tai ehkä marsut voi alottaa myöhemmin, miten vaan.
Come to the dark side. We have cookies!
Hei, oikeesti. Olen noob ja tartten vähän neuvoja. Oon miettiny vielä lisää, että kummat alottasin marsut vai örksyt ja en oikeesti pysty päättämään kummasta tykkään enemmän, eli voiko sanoa jommankumman olevan parempi?
Ei voi.lotr14 kirjoitti:Hei, oikeesti. Olen noob ja tartten vähän neuvoja. Oon miettiny vielä lisää, että kummat alottasin marsut vai örksyt ja en oikeesti pysty päättämään kummasta tykkään enemmän, eli voiko sanoa jommankumman olevan parempi?
Mutta siis sillä kumpi kiinnostaa enemmän. Örkeillä pääsisi rakentamaan hyvin kaikesta mahdollisesta esim. trukkeja.
Muista vielä että örkit ovat yleensä massa-armeija, jolla luotat perusboyzeihin. Eli joudut maalaamaan niitä monta.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
No pyh tietysti örkit. Örkkeille voi toteuttaa kaikkein hullunkurisimmat konffaukset/maalaukset, ilman murhaavia katseita, ja niillä pelaaminen on mielestäni erittäin hauskaa. Varsinkin, kun vihollinen katsoo 1000pts pelissä, että miten ********* sulla on noin saamaristi noita örkkejä.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Valinta on kai selvä. WAAAAAAAGGHHHH!!!
Örkeillä tosin on se huonompi puoli että kun niitä örkkejä on niin tähdellisesti, se maksaa oikeaa valuuttaa enemmän kuin sama pistemäärän marsuja. Tuota kannattaa varsinin iskän kukkarolla kävijöiden vielä tovi miettiä.Justice kirjoitti:No pyh tietysti örkit. Örkkeille voi toteuttaa kaikkein hullunkurisimmat konffaukset/maalaukset, ilman murhaavia katseita, ja niillä pelaaminen on mielestäni erittäin hauskaa. Varsinkin, kun vihollinen katsoo 1000pts pelissä, että miten ********* sulla on noin saamaristi noita örkkejä.
Örkeillä on tosin se hyvä puoli, että kun kerää kaiken romun ja roskan mitä käteen sattuu, niin niistäkin saa maalilla ja liimalla aivan selkeitä Snazzguneja sun muita.. mutta se vaatii vähän luovuutta ja mielikuvitusta, jota ei kaikilla ole. Ja siitä huolimatta monasti se torso pitää kuitenkin jostain ostaa.
No enpä minä sitä rahaa ajattele, jos siitä armeijasta oikeasti pidän. Ja mikä pakottaa ostamaan isoa läjää heti? itse olen semmoset 3 vuotta örkkejä kerännyt(välillä oli tosin taukoa) ja silti vasta n. 1600pts koossa.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
- P. Ruuhijärvi
Jos Orkit hinnassa häviää marsuille, niin se on sen 40-50e peruskoon armeijassa. Mariineilla on nimittäin ihan kauheasti metallisia Charruja ja laaja valikoima panssarivaunuja. Orkeille nemä pitää(vielä)itse mallata. Tosin, täytyy myöntää, että se 55e Deff Dread on jo vähän rahantuhlausta.
Muttamutta, kuten perkele kirjoitti, on Orkeilla myös kirottu oikeus väkertää vaikka kävyistä ja hevosenulosteesta vaikka Snazzgunit ellei peräti Looted Wagonin.
Muttamutta, kuten perkele kirjoitti, on Orkeilla myös kirottu oikeus väkertää vaikka kävyistä ja hevosenulosteesta vaikka Snazzgunit ellei peräti Looted Wagonin.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Kyllä se on örkit. Poikkeevat sitä paitsi marsuja rajummin kaverini Tausta.