örkki shamaani:

Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä

Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()

Varmasti sulta onnistuu. Yhden asennon ihmeitähän ne on, mutta itse olen tehnyt noista macraggen marineista kaaosmiehiä, eikä niitä käytännössä huomaa. Hieman viilaa tai veistä imperial tunnuksiin, mutta varmasti sujuu; ja etenkin jos ukot piilottaa moniosaisten marineiden joukkoon.Boltteri kirjoitti:Auttakaapas miestä hädässä ja kertokaa omia kokemuksianne black reachin marineista. Kuinka konvertoitavissa perusjampat ovat? Saako piilotettua kaaosarmeijaan. Dreadnought tuskin tuottaisi vaikeuksia. Mites terminaattorit?

Joo grotit on vanhoja night goblineita + IG catachanien osia, (kädet ja lasgunit). Marinen aseessa on jonkin assaultcannonin piippu, vissiin sen uusimman terminaattoriboksin.Stormtrooper kirjoitti:Grotit ovat loistavia. Kai laitoit niille lasgunit itse?
Sinkoakin olet näköjään hieman modaillut. Olisin toivonut näkeväni katkaistun version mutta on se noinkin hieno.
Onkos tuon marinen aseessa assarin piippu?
Ps. Paljon miehekkäämpiä ne grotit näin ovat.