Yep, miksi ei. Tuo jatkaa haukkojen aloittamaa snipulinjaa. Mietin, että Hunt Meisterille pitää saada BS5. Ei sillä nelosella ehkä juhlita liikaa jos jostain taikajousesta piti saada jotain irti. Tätä voi ehkä verrata melkein suoraan hochlandiin, joita saa vain yhden armeijaan. Mielestäni 35 on jo liioiteltua, 30 tuosta joku saattaisi maksaakin vahingossa joku kaunis päivä. Metsästyshaukkojen ja Blackcrowin kanssa CoUsta saanee aika brutaalin maaginmetsästysarmeijan.Blackcrow 30pts
Enchanted by priests of ulric, the bolts of blackcrow seem to seek to hearts of enemy.
Crossbow. STR 4, Range 30" The bearer may target any model in his/her LoS,even if target is in unit. Remember that normal modifiers do apply when picking the target.
Lipusta sen verran, että joku kallis lippu tarvitaan, ehdottomasti, tai kaksikin. Mutta jaa. Unbreakable on kamalaa ja hirveää, mutta eipähän tee kaikisa armeijan yksiköistä sentään stubbornia niinkuin iso osa pelin käytetyimmistä lipuista... Tuo on siis Imperial Banner 25 pisteen unbreakablella. Toisaalta pappien iskunkestokyky ja taistelutaito eivät ole aivan Empiren kapteenin tasolla, että ehkä sen ymmärtäisi. Itse olen ehkä enemmän kuitenkin sen kannalla, että lippu antaa stubbornin ja 12" re-rollit. Tällä tavalla melkein koko armeijasta saa tehokkaasti psykore-rollaavan. :) Hullua.
Sitten ajattelin seuraavia lippuja itse armeijaan viimeyön pikkutunteina. Älä huoli, muutkin valvovat aivan liian pitkään. :) Pitää rajoittaa nyt oikeasti...
Jokukivalippu: Lippuun lisätään noppa joka kerta kun pappi 8" päässä onnistuu prayerissa, ja nämä nopat lisätään pelaajan dispelpooliin seuraavalla magiavaiheella. 50 pistettä?
Jokuihmeenskaesine: One use only, lopettaa kaikki pelissä vaikuttavat RiP loitsut. 20 pistettä, ehkä, tai jopa 15.
Ehkäenskaesinetaitalismaani: Kivi, joka ryöstää base contactissa olevalta hahmolta jonkun sen bound spelleistä, jopa puumiehien boundit tai Sigmariittien prayerit. Uuh. 25 pistettä ajattelin.
Niin, ja anna vain palaa sen fluffin kanssa. Sinun hahmosihan se on. :)