"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lotr maastoa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Kedu

Viesti Kirjoittaja Kedu »

Ihan valmis toi on ainaki mun mielestä. Voitko tarkentaa sitä että mikä on keskeneräinen ?
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Eikun en ollut ihan varma, että onko se valmis, kun toi väri pisti silmiin kun se torni siinä vieressä oli maalattu harmaalla...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Kedu

LAndE kirjoitti:Eikun en ollut ihan varma, että onko se valmis, kun toi väri pisti silmiin kun se torni siinä vieressä oli maalattu harmaalla...
Sen olis tarkotus olla vähä niiku rapattu ja toi torni on (ainaki mun käsityksen mukaan :D) kivitorni
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

KeDu gameswork-shopin sivuilla(http:\\www.gameswork-shop.com)
siellä on helm's deepin ohjeet jos kiinnostaa :)
Kedu

Wood elf Legolas kirjoitti:KeDu gameswork-shopin sivuilla(http:\\www.gameswork-shop.com)
siellä on helm's deepin ohjeet jos kiinnostaa :)
Emmie haluu tehä helms deeppii, mutta jotku oli jo tehny nii olis kiva nähä se. Yritin ite tehä vaan muuria ja porttia mutta siihen se sitten jäi. (ei ollu resursseja) Laittakaa kuvia !!! :D
anavriN

Viesti Kirjoittaja anavriN »

mulla valmistuu ihan just Balins tomb! mahtava pahviloota jossa on taikataikinasta tehty kaivo ja puiset ovet ja jotain luurankoja lojuu lattialla. :) Koitan ottaa kuvii huomenna jos ehin :roll:
If I die before I wake
Hope I don't come back again...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”