onko siis myös niin, että esim. ork battlewagoniin (heavysupport) ei saa änkeä warbossiaretinueineen, sekä yhtä boyz mobia, vaikka ne jäisivätkin yhteismäärältään alle sen kahdenkymmenen?Aacheron kirjoitti:Ja jos kyseessä on Land Raider tai muu ei-"transport option" kuljetuskykyinen ajoneuvo, voit pitää mitä tahansa squadia siitä - mutta vain yhtä kerralla.
Kaksi transporttia = squad?
-
KyberAntti
- Viesti:
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
P.8 Dark Eldar codex antaa luvan ostaa Groteskeille raiderin mikäli ko. groteskiryhmällä on mukana indep. chari pelin alussa. Tämän charin voi irroittaa ryhmästä heti ekalla vuorolla mikäli haluaa.Nintendomies kirjoitti:Tää ei liity kokonaan aiheeseen, mutta siis voiko Grotesqueille ostaa Raiderin, ja sitten jättää sen independent characterin liittämättä siihen ryhmään, jolloin Groteskit eivät voi nousta kyseiseen Raideriin. Ja muistaakseni (en pelaa enää Dark Eldareilla joten ei o codexia mistä voisi tarkistaa) niiden unit entryssä ei edes mainita että niille voi ostaa Raiderin, vaan että ne voi tunkea sellaiseen jos niillä on indeppi mukana. Mutta eihän yksiköitä saa muidenkaan yksiköiden transportteihin tunkea? Tyhmää?
Itse käsitin Raider kappaleen ensimmäisen lauseen muodostavan ehdon joka pitää täyttää mikäli raiderin tahtoo ostaa.
Paitsi että mites ostat 3 trukkiaVulcha Boy kirjoitti:ei voi, jos haluut tranporttiin nii sit pakko ottaa vaan 10 squadin, tai 2 10:nen squadia... olisin mäki ilonen ku örkin 30:nen squadin sais tunkea 3:een trukkiin ja sit veis vaa yhen troopin.. oh boy oh boy
- Henri Ketonen
Aha. En mä sitä noin muistanut. Taitaa olla parikin vuotta siitä kun viimeksi luin DE codexia...Vladgren kirjoitti:
P.8 Dark Eldar codex antaa luvan ostaa Groteskeille raiderin mikäli ko. groteskiryhmällä on mukana indep. chari pelin alussa. Tämän charin voi irroittaa ryhmästä heti ekalla vuorolla mikäli haluaa.
Itse käsitin Raider kappaleen ensimmäisen lauseen muodostavan ehdon joka pitää täyttää mikäli raiderin tahtoo ostaa.
zqmfgb