"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gw:n yhteistyöspolitiikka

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Mysterous

Re: Gw:n yhteistyöspolitiikka

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Merimetsä kirjoitti:Itseä ärsyttää lähinnä asenne "Yksikään meidän työntekijä ei sitten käytä minuuttiakaan harrastuksen promoamiseen ellei se tapahdu meidän menetelmillämme. Just ni. Haistakaa huilu." Noh. Minkäs teet. Aivan sama.
Öh, onko GW helsingfors sitten sanonut noin? Mielestäni tässä on kyse vain siitä että sotuileva myyjä otti lopputilin ja ketään toista myyjää ei homma kiinnosta. Ei niinikään siitä että saisiko niin tehdä.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Mysterous kirjoitti:Öh, onko GW helsingfors sitten sanonut noin?
Ei ole. Kyse on tulkinnastani.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mysterous kirjoitti:
Merimetsä kirjoitti:Itseä ärsyttää lähinnä asenne "Yksikään meidän työntekijä ei sitten käytä minuuttiakaan harrastuksen promoamiseen ellei se tapahdu meidän menetelmillämme. Just ni. Haistakaa huilu." Noh. Minkäs teet. Aivan sama.
Öh, onko GW helsingfors sitten sanonut noin? Mielestäni tässä on kyse vain siitä että sotuileva myyjä otti lopputilin ja ketään toista myyjää ei homma kiinnosta. Ei niinikään siitä että saisiko niin tehdä.
Nnniiinnn... Mitä kertoo firmasta, jos sen toimintaa ja tapahtumia ei viitsitä ilmoittaa siellä, missä suurin osa harrastajista kumminkin hengaa?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Visual kirjoitti:
Dain kirjoitti:itsekkin käytin osiota nimen omaan tapahtumien seuraamiseen. vantaalta hesaan ja takas kestää 1.5h enkä jaksaisi sitä aikaa käyttää tuon tiedon hankkimiseen.
Mitenkäs olis puhelimitse?
Jaksaa varmaan soitella yhtä usein kun katsella verkosta? Tai vaikka että puhelu maksaa verkosta katsominen (noin yleensä) ei.

Tosin itsellenihän asia on aika yhdentekevä tällä hetkellä. Siellä kun en voi omia pelejäni kunnolla (lue pelaa joko ma tai ti klo 18 asti ja tuo omat maastot) harrastaa.
Yuzat
Fantasiapelit

Viesti Kirjoittaja Yuzat »

Asiassa ei ole kiinni viitsimisestä vaan että GW:n johto kieltää tällaisen toiminnan. Nikokin käsittääkseni palannut liikkeeseen. Homma ei ole siis yksittäisten työntekijöiden viitsimisetä kiinni vaan ylemmän johtoportaan päätöksestä.
Fnord
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Yuzat kirjoitti:Asiassa ei ole kiinni viitsimisestä vaan että GW:n johto kieltää tällaisen toiminnan. Nikokin käsittääkseni palannut liikkeeseen. Homma ei ole siis yksittäisten työntekijöiden viitsimisetä kiinni vaan ylemmän johtoportaan päätöksestä.
Joo, näin minäkin käsitin. On kyllä jotenkin vaikeaa näin tavallisen kuolevaisen vinkkelistä ymmärtää, mitä siellä niiden johtoportaan mielessä liikkuu. Jossain vaiheessa se kontaktipinta GW:n ja todellisuuden välissä vain on hävinnyt.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

The Captain kirjoitti:On kyllä jotenkin vaikeaa näin tavallisen kuolevaisen vinkkelistä ymmärtää, mitä siellä niiden johtoportaan mielessä liikkuu. Jossain vaiheessa se kontaktipinta GW:n ja todellisuuden välissä vain on hävinnyt.
Lienee tapahtunut siinä muutama vuosi ennen vuosituhannen vaihdetta. Mutuiluna 40k 3. laitoksen ilmestymisen tienoilla tai vuosi-pari sitä ennen (3. ed. vs. 2. ed keskusteluun en ota kantaa, kun vain 3. & 4. laitoksia olen pelannut).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”