Öh, onko GW helsingfors sitten sanonut noin? Mielestäni tässä on kyse vain siitä että sotuileva myyjä otti lopputilin ja ketään toista myyjää ei homma kiinnosta. Ei niinikään siitä että saisiko niin tehdä.Merimetsä kirjoitti:Itseä ärsyttää lähinnä asenne "Yksikään meidän työntekijä ei sitten käytä minuuttiakaan harrastuksen promoamiseen ellei se tapahdu meidän menetelmillämme. Just ni. Haistakaa huilu." Noh. Minkäs teet. Aivan sama.
Gw:n yhteistyöspolitiikka
Re: Gw:n yhteistyöspolitiikka
Ei ole. Kyse on tulkinnastani.Mysterous kirjoitti:Öh, onko GW helsingfors sitten sanonut noin?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- The Captain
- Valvoja
Nnniiinnn... Mitä kertoo firmasta, jos sen toimintaa ja tapahtumia ei viitsitä ilmoittaa siellä, missä suurin osa harrastajista kumminkin hengaa?Mysterous kirjoitti:Öh, onko GW helsingfors sitten sanonut noin? Mielestäni tässä on kyse vain siitä että sotuileva myyjä otti lopputilin ja ketään toista myyjää ei homma kiinnosta. Ei niinikään siitä että saisiko niin tehdä.Merimetsä kirjoitti:Itseä ärsyttää lähinnä asenne "Yksikään meidän työntekijä ei sitten käytä minuuttiakaan harrastuksen promoamiseen ellei se tapahdu meidän menetelmillämme. Just ni. Haistakaa huilu." Noh. Minkäs teet. Aivan sama.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jaksaa varmaan soitella yhtä usein kun katsella verkosta? Tai vaikka että puhelu maksaa verkosta katsominen (noin yleensä) ei.Visual kirjoitti:Mitenkäs olis puhelimitse?Dain kirjoitti:itsekkin käytin osiota nimen omaan tapahtumien seuraamiseen. vantaalta hesaan ja takas kestää 1.5h enkä jaksaisi sitä aikaa käyttää tuon tiedon hankkimiseen.
Tosin itsellenihän asia on aika yhdentekevä tällä hetkellä. Siellä kun en voi omia pelejäni kunnolla (lue pelaa joko ma tai ti klo 18 asti ja tuo omat maastot) harrastaa.
Asiassa ei ole kiinni viitsimisestä vaan että GW:n johto kieltää tällaisen toiminnan. Nikokin käsittääkseni palannut liikkeeseen. Homma ei ole siis yksittäisten työntekijöiden viitsimisetä kiinni vaan ylemmän johtoportaan päätöksestä.
Fnord
- The Captain
- Valvoja
Joo, näin minäkin käsitin. On kyllä jotenkin vaikeaa näin tavallisen kuolevaisen vinkkelistä ymmärtää, mitä siellä niiden johtoportaan mielessä liikkuu. Jossain vaiheessa se kontaktipinta GW:n ja todellisuuden välissä vain on hävinnyt.Yuzat kirjoitti:Asiassa ei ole kiinni viitsimisestä vaan että GW:n johto kieltää tällaisen toiminnan. Nikokin käsittääkseni palannut liikkeeseen. Homma ei ole siis yksittäisten työntekijöiden viitsimisetä kiinni vaan ylemmän johtoportaan päätöksestä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Lienee tapahtunut siinä muutama vuosi ennen vuosituhannen vaihdetta. Mutuiluna 40k 3. laitoksen ilmestymisen tienoilla tai vuosi-pari sitä ennen (3. ed. vs. 2. ed keskusteluun en ota kantaa, kun vain 3. & 4. laitoksia olen pelannut).The Captain kirjoitti:On kyllä jotenkin vaikeaa näin tavallisen kuolevaisen vinkkelistä ymmärtää, mitä siellä niiden johtoportaan mielessä liikkuu. Jossain vaiheessa se kontaktipinta GW:n ja todellisuuden välissä vain on hävinnyt.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!