"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lord Of Chancen galleria

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
HammerSmashedFace

Re: Lord Of Chancen galleria

Viesti Kirjoittaja HammerSmashedFace »

Kauanko olet maalannut? Itse en ole maalannut, kuin melkein kolme vuotta. kokeile eri maalaus tekniikoita, kuivaharjaus, highligth...
Sitten asiaan... figuihin käytetty liikaa maalia, töherretty sinne tänne, voisi edes tasaisesti maalata, kuin söhertää. keskity siihen mitä maalaat. Ei mitään kiirettä, kyllä se siitä =D
''Kuvataidekkin oli 7'' Hmm... no jos sinulla kuvis on seiska, niin se ei tarkoita että olisi huono piirtämään tai maalaamaan. Itselläni on kuvis 6 johtuen siitä että opettajani ei pidä siitä, että piirrän irtonaisia spacemariinin päitä ja kuolleita tyranideja ja sotivia Chaos spacemarineita... :D
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

unit2301 kirjoitti:Kauanko olet maalannut? Itse en ole maalannut, kuin melkein kolme vuotta. kokeile eri maalaus tekniikoita, kuivaharjaus, highligth...
Sitten asiaan... figuihin käytetty liikaa maalia, töherretty sinne tänne, voisi edes tasaisesti maalata, kuin söhertää. keskity siihen mitä maalaat. Ei mitään kiirettä, kyllä se siitä =D
''Kuvataidekkin oli 7'' Hmm... no jos sinulla kuvis on seiska, niin se ei tarkoita että olisi huono piirtämään tai maalaamaan. Itselläni on kuvis 6 johtuen siitä että opettajani ei pidä siitä, että piirrän irtonaisia spacemariinin päitä ja kuolleita tyranideja ja sotivia Chaos spacemarineita... :D
Chaos Lordi joka oli pyörässä näytti töherretyltä, koska maalasin kaikkialle verta. Jopa liikaakin. Osaan ainoastaan piirtää nopeasti joitakin hirviöitä joilla ei ole vartalon ja pään lisäksi mitään. Ja Horuksen silmiä jotenkuten. Olen maalannut näitä rumiluksia joku 3 vuotta. Kehitystä on tullut. Ennen kun maalasin marsuja niin maalasin suosiolla uudelleen pari vuotta sitten kun oli niin hävyttömän rumia.

Figuihin on käytetty liikaa maalia kommentit voisi sitten tästä lähtien olla kertomatta, koska niitä tulee ihan jatkuvasti. En minä näe, kuinka paksulla maalilla maalaan näitä rumia teoksiani.

Edit: Seuraava päivitys saattaa olla Space Hulk termareita ja genelastereita. Varautukaa näkemään rumia teoksiani!
2xEdit: Siistitäämpä nyt vähäsen tekstiä
HammerSmashedFace

Viesti Kirjoittaja HammerSmashedFace »

Harjoitus teke mestarin ;)
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

unit2301 kirjoitti:Harjoitus teke mestarin ;)
Tosin poikkeuksiakin tulee myös :D
Space Hulk miniatyyreistä sitten sen verran että ei kai ole kiellettyä jos ovat jonkun toisen maalaamia joka on antanut kyseiset figut ja itse pelin? En ole maalannut melkein yhtään ukoista.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Lord of Chance kirjoitti:Space Hulk miniatyyreistä sitten sen verran että ei kai ole kiellettyä jos ovat jonkun toisen maalaamia joka on antanut kyseiset figut ja itse pelin? En ole maalannut melkein yhtään ukoista.
Eipä sillä mitään väliä pelaamisen kannalta ole, mutta turha niitä varmaan on omassa galleriassaan sitten esitellä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”