16.2 Uusi liiga
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 16.2 Uusi liiga
Mitäh?! Heikki voitti TOMB KINGEILLÄ Akin 20-0?! No nyt ollaan varmaan kaikkee nähty...
Jostain syystä tuntuu toi mun häviö Heikille pikkasen paremmalta. ;)
Joo. Sanoinkin, että Empiren armeijakirja on jo aika vanhentunut, eikä sillä voi pärjätä sellaisia uusia armeijoita vastaan, kuten Tomb Kings ja Bretonnia. Heikki pelasi hyvin vastassa ollutta listaa vastaan, mikäs siinä voittaessa. Taisi kerätä 800 vp:tä ennen tappojen laskemista...Samsson kirjoitti:Mitäh?! Heikki voitti TOMB KINGEILLÄ Akin 20-0?! No nyt ollaan varmaan kaikkee nähty...
Joo. Sanoinkin, että Empiren armeijakirja on jo aika vanhentunut, eikä sillä voi pärjätä sellaisia uusia armeijoita vastaan, kuten Tomb Kings ja Bretonnia. Heikki pelasi hyvin vastassa ollutta listaa vastaan, mikäs siinä voittaessa. Taisi kerätä 800 vp:tä ennen tappojen laskemista...

Seliseli... heheh. Taitaa olla viimeinen kerta kun Aki pelaa ilman (anti)paavia löl.
- patterijuoma
Viidennen kierroksen tulokset:
77 Heikki (TK)
50 Aki (Emp)
46 Emppu (Bre)
43 Eriksson (Emp)
40 Janne (Emp/Uudet liskot)
40 Markus (VC)
37 Jouni (WoC/Emp)
30 Olli K. (O&G)
13 Olli (Emp)
10 Teemu (VC, Helffit)
7 Föhr (DoC)
7 Mika (WoC)
0 Tommi (DoC)
Heikki vaan vetää aika hyvin, mut toisaalta TK onkin ihan rikki. ;) Viimenen kiekka jäljellä enää! Sit pitäis päättää kuka vetää seuraavaan liigan (ite en jaksais toista heti perään).
77 Heikki (TK)
50 Aki (Emp)
46 Emppu (Bre)
43 Eriksson (Emp)
40 Markus (VC)
37 Jouni (WoC/Emp)
30 Olli K. (O&G)
13 Olli (Emp)
10 Teemu (VC, Helffit)
7 Föhr (DoC)
7 Mika (WoC)
0 Tommi (DoC)
Heikki vaan vetää aika hyvin, mut toisaalta TK onkin ihan rikki. ;) Viimenen kiekka jäljellä enää! Sit pitäis päättää kuka vetää seuraavaan liigan (ite en jaksais toista heti perään).
- patterijuoma
Kuudennen eli viimeisen kierroksen tuloksia:
80 Heikki (TK)
60 Eriksson (Emp)
54 Jouni (WoC/Emp)
50 Olli K. (O&G)
50 Aki (Emp)
49 Emppu (Bre)
40 Markus (VC)
30 Teemu (VC, Helffit)
13 Olli (Emp)
7 Föhr (DoC)
7 Mika (WoC)
0 Tommi (DoC)
Jeah! Liiga loppui ja voittajaksi selviytyi Heikki! Onneksi olkoon, palkinnoksi varmaan joku lahjakortti fantsuun.
Jos noi vp:t ei täsmää niin saa valittaa mulle :). Seuraavan liigan vetäjä on vielä etsinnässä, saa ilmoittautua ;).
80 Heikki (TK)
60 Eriksson (Emp)
54 Jouni (WoC/Emp)
50 Olli K. (O&G)
50 Aki (Emp)
49 Emppu (Bre)
40 Markus (VC)
30 Teemu (VC, Helffit)
13 Olli (Emp)
7 Föhr (DoC)
7 Mika (WoC)
0 Tommi (DoC)
Jeah! Liiga loppui ja voittajaksi selviytyi Heikki! Onneksi olkoon, palkinnoksi varmaan joku lahjakortti fantsuun.
Jos noi vp:t ei täsmää niin saa valittaa mulle :). Seuraavan liigan vetäjä on vielä etsinnässä, saa ilmoittautua ;).
Woot! 20 pisteitä vajaata vain! Tasurilla Heikin ja mun pelissä olis tullut voitto kotiin... :P
Onneksi olkoon Heikille! Harvinaista herkkua nähdä TK:t johdossa, saati voittavan. Toivottavasti vetäjää löydetään suht kohta. Muutoin pitää kai vaan pelata PUGeja kunnes löytyy.
Onneksi olkoon Heikille! Harvinaista herkkua nähdä TK:t johdossa, saati voittavan. Toivottavasti vetäjää löydetään suht kohta. Muutoin pitää kai vaan pelata PUGeja kunnes löytyy.
- Half-breed
Mitenkäs VC ja Demonit onnistui kädettämään noin alas?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- patterijuoma
Demoni pelaajat pelas vaan yhden pelin ja mä vaan kaks vc:llä varapelaajana. :D Teemu tais pelata vaan kaks vc:llä myös.
No onneks WOC pisti kingeille luun kurkkuun ja katkaisi voittoputken. ;)Samsson kirjoitti:Woot! 20 pisteitä vajaata vain! Tasurilla Heikin ja mun pelissä olis tullut voitto kotiin... :P
Mikä PUG?
Mitä pelataan seuraavassa liigassa? Jatketaanko samaan malliin uusimmilla ETC-kompeilla? Vai olisiko hieman rennompi ja aloittelijaystävällisempi liiga ok? Eli jos haluaa pelata turnauslistoja yms, niin sopii pelinsä sitten etukäteen. Vai jotain ihan muuta?
Voihan tossa pitää välikerrankin ennen seuraavaa liigaa, jos esim vetäjää ei heti löydy.
Hyvähyvä!Finet kirjoitti:No onneks WOC pisti kingeille luun kurkkuun ja katkaisi voittoputken. ;)
Mikä PUG?
Mitä pelataan seuraavassa liigassa? Jatketaanko samaan malliin uusimmilla ETC-kompeilla? Vai olisiko hieman rennompi ja aloittelijaystävällisempi liiga ok? Eli jos haluaa pelata turnauslistoja yms, niin sopii pelinsä sitten etukäteen. Vai jotain ihan muuta?
Voihan tossa pitää välikerrankin ennen seuraavaa liigaa, jos esim vetäjää ei heti löydy.
Pick Up Game = ei kenenkään määrittelemä, non-liiga peli.
Aloittelijaystävällisemmästä liigasta puhuttiin ainakin viimeksi hallituksen kokouksessa, mutta tämä on tietty täysin vetääjästä kiinni. Itse kannatan sitä kuitenkin edelleen.
Minä voisin vuorostani katsella sitä seuraavan liigan vetämistä. En kuitenkaan ole valmis aloittamaan vielä ensi maanantaina, joten pidetään vapaamuotoinen pelailukerta silloin.
Mitä ihmiset haluavat pelata? ETC-komppi on kuitenkin melko ystävällinen, pitäisin sitä hyvänä lähtökohtana. Vai pelataanko liiga ilman pisteitä? Itsehän olen tunnetusti kilpailuhenkisen pelaamisen kannalla, mutta moni haluaa pelata "rennompaa" peliä. Ilmoittakaa mielipiteenne!
Liigan ohessa ajattelin vetää vertaistukiryhmää maalausinnostuksensa kadottaneille. Ajatusta täytyy hieman kehittää, mutta tällaista olisi nyt mielessä: Ennen liiga halukkaat esittelevät yksikön/yksiköt, jotka aikovat maalata liigan aikana. Viikottain ennen pelikertaa seurataan projektien etenemistä ja porukalla pyritään samaan asioita valmiiksi. Yhdessä sitten osoitetaan sormella ja nauretaan, jos projekti ei etene. Olisiko tällaiseen mukaanlähtijöitä?
Aki
Mitä ihmiset haluavat pelata? ETC-komppi on kuitenkin melko ystävällinen, pitäisin sitä hyvänä lähtökohtana. Vai pelataanko liiga ilman pisteitä? Itsehän olen tunnetusti kilpailuhenkisen pelaamisen kannalla, mutta moni haluaa pelata "rennompaa" peliä. Ilmoittakaa mielipiteenne!
Liigan ohessa ajattelin vetää vertaistukiryhmää maalausinnostuksensa kadottaneille. Ajatusta täytyy hieman kehittää, mutta tällaista olisi nyt mielessä: Ennen liiga halukkaat esittelevät yksikön/yksiköt, jotka aikovat maalata liigan aikana. Viikottain ennen pelikertaa seurataan projektien etenemistä ja porukalla pyritään samaan asioita valmiiksi. Yhdessä sitten osoitetaan sormella ja nauretaan, jos projekti ei etene. Olisiko tällaiseen mukaanlähtijöitä?
Aki
- patterijuoma
ETC kompeilla mun puolesta voitais pelailla, sais vähän harjotustakin. :p