"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night goblin shamaanit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Scumboogie

Re: Night goblin shamaanit

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Waaagh paint... En mä oo ainakaan viemässä kallista örkki (tai savageörkki) -maagia combattiin kuolemaan. No, jos se liittyy 6 boar boyziin (tai savageboarboyziin viilaajille), ja se lähtee combattiin, esim empirea vastaan, combatissa pitäis olla toisen vuoron paikkeilla. Combatissa pienijalustaisia empireja vastaan 7 possuratsastajaa on liikaa, eli yhden on oltava ulkona base contactissa. No velho tietenkin, saahan se silti sen +2 to cast. Mutta mutta, mitä unohdettiin? Matkan aikana uskoisin ainakin yhen possun kuolevan, nin sitten tätä tilannetta ei tulekaan. Jos 1-2 empirea saa lyödä velhoa, plus sivustatulevat detachmentit, ei se velhokaan paria enempää vuoroa porskuta kirouksia, kun se on itse kuollut (miekasta tai miscastista) tai unitti pakenee. En suosittele.

Night Gobo maagi... Vois toimiakin snotaribunkkerissa, en tosin ite oo kokeillut (olen vasta aloittelemassa örkeillä peluuta pitkästä aikaa :D ). Ja sienet, saattaa JOSKUS toimia. Ite oon peluuttanu neljä kertaa sienimaagia. Joka pelissä on tullut miscasti sienen takia ja 3 kertaa kuollut sen takia :(. Tehkää miten tykkäätte.

Gobbomaagi kärryssä on hyvä idea, ellei oo kääpiöt str 7 bolttiksineen vastassa. Mettien ja muiden pöpelikköjen takana kun menet ja loihdit, niin pitäis toimia. Aina on se miscast vaara...
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Skarsnik96 kirjoitti:Waaagh paint... En mä oo ainakaan viemässä kallista örkki (tai savageörkki) -maagia combattiin kuolemaan. No, jos se liittyy 6 boar boyziin (tai savageboarboyziin viilaajille), ja se lähtee combattiin, esim empirea vastaan, combatissa pitäis olla toisen vuoron paikkeilla. Combatissa pienijalustaisia empireja vastaan 7 possuratsastajaa on liikaa, eli yhden on oltava ulkona base contactissa. No velho tietenkin, saahan se silti sen +2 to cast. Mutta mutta, mitä unohdettiin? Matkan aikana uskoisin ainakin yhen possun kuolevan, nin sitten tätä tilannetta ei tulekaan. Jos 1-2 empirea saa lyödä velhoa, plus sivustatulevat detachmentit, ei se velhokaan paria enempää vuoroa porskuta kirouksia, kun se on itse kuollut (miekasta tai miscastista) tai unitti pakenee. En suosittele.
Mitä Empirellä on sellaista, joka lyö T5 3W maagin pois sen jälkeen kun, maagi possuineen on lyönyt? - Charrut lähinnä. Enemmän sitä maagia huolettaa ampuminen ja frenzyjen jujuttaminen.
Skarsnik96 kirjoitti:Gobbomaagi kärryssä on hyvä idea, ellei oo kääpiöt str 7 bolttiksineen vastassa. Mettien ja muiden pöpelikköjen takana kun menet ja loihdit, niin pitäis toimia. Aina on se miscast vaara...
Se s7 rikkoo kärryn, mutta niin tekee kyllä random dakkakin melko helposti. Hyvänä puolena maagilla on ihan ok tod.näk. selvitä ja joinata seuraavaksi unittiin.
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Jep ja Waagh -magiassa on yllättävänkin hyviä liikutusloitsuja, itselläni on monesti käynyt niin että mukamas metsään sumputettu ryhmä onkin rymistänyt sieltä magiavuorolla vihuja päin, siihen 2D6 tuumaan kun ei maastotkaan pahemmin vaikuta ellei ole impassablea.

Ja vaikka ketjun nimi nyt onkin N.Goblin shamaanit, niin itse olen huomannut että Savage Orc Great Shaman potkusaappailla ja kallosauvalla + vaikka kaulapanta of "monsters & mounts only hit you on 6's" on paras maagi kirjassa.

Sen ratsusta sitten taas voidaan olla montaa mieltä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”