Ultramariineja: Captain (/Sicarius) 19.8
Re: Ultramariineja: Devastators 13.5.
Noniin, nythän ne on ihan jees. En näköjään ennen beissi-vuodatustani huomannut lukea aloitusviestiä huolellisesti, siellähän seisoo selvästi että beissit oli vielä maalaamatta. Pahoitteluni.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Re: Ultramariineja: Devastators 13.5.
Noniin, sain taas pensselin käteen parin kuukauden tauon jälkeen ja maalasin AoBR capteenin. Jälki ei ole kovin hyvää mielestäni, on vähän päässyt taidot ruostumaan tossa kesän aikana, mutta siitä se lähtee.

Kommenttia?

Kommenttia?
Re: Ultramariineja: Captain (/Sicarius) 19.8
Tuosta basesta sen verran, että se on tarkotuksella vähän tumma; kevyesti drybrushattu Graveyard earthilla. Tumma väri siksi, että katse kiinnittyy enemmän itse figuun kuin baseen.
Viitta ja banneri kuuluvat hienoimpiin näkemistäni. Tykkään varsinkin "sarjakuvamaisesta" (kai tästä ymmärtää mitä tarkoitan?" tyylistä.
Saisikos kuvaa jossa miekka näkyy paremmin?
Saisikos kuvaa jossa miekka näkyy paremmin?
Wut.
Oikein hyvän näköinen! Olisin ehkä itse laittanut pikkuriikksien syvemmät varjot kasvoihin, mutta menee hyvin myös noinkin.
Kiitos kiitos. Itekkin oon samaa mieltä tosta kasvojen varjostuksesta; ois saanu pikkasen syvemmät varjot.
Kiva nähdä välillä tämänkin koulukunnan nappeja, tulee heti mieleen 90-luvun(?) maalustyyli. Oikein onnistunut figu, liningit tosin voisivat olla olkasuojuksissa kapeammat.