Demonit FaBassa ja 40k:ssa
Re: Demonit FaBassa ja 40k:ssa
Päätä ite tuomoset asiat. Ei muut voi tietää, mikä on sinusta kivaa. Myy figuurit ja osta jäätelöä koko rahalla... tai kanootti. Tämä on harrastus, jota tehdään hauskan vuoksi. Kyllä täällä neuvotaan, mutta itse se on pakko päätökset tehdä.
Luumumehu on soturien juomaa
tiedän että haluaisit demoneita. mutta homma tulisi kalliiksi ostat ilman myyntiä tai sen kanssa.. jos rahaa riittää niin aloita vaan.
mutta kuitenkin 3k mariineja... ehkä jotain parisataaa euroa, max. saman verran demoneita kestäisi. pitkään.
mutta kuitenkin 3k mariineja... ehkä jotain parisataaa euroa, max. saman verran demoneita kestäisi. pitkään.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
- Khorne Marien
en tajunnut mitä tarkoitat..Pari sataa euroa mistä?Chili kirjoitti: mutta kuitenkin 3k mariineja... ehkä jotain parisataaa euroa, max. saman verran demoneita kestäisi. pitkään.
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ti 16.06.2009 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
Et saa marsuja myymällä tarpeeksi rahaa kunnon demoniarmeijaa varten, jolloin demonien pelikuntoon saaminen kestäisi pitkään.space marien kirjoitti:en tajunnut mitä tarkoitat..Prai sataa euroa mistä?Chili kirjoitti:mutta kuitenkin 3k mariineja... ehkä jotain parisataaa euroa, max. saman verran demoneita kestäisi. pitkään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Khorne Marien
Kiitos vastauksista.
Tuolla aikaisemmin taidettiin sanoa, että 40K:ssa ei ole niin vakavaa jos demoneilla on neliöbaset, kuin se että fabassa on ympyräbaset. Neliöbaseiset demonit siis?
Jos turnauksiin haluat mennä niin ehdottomasti neliöbaset. Faba turnaukset ovat kuitenkin yleisempiä Kuopiossa.
Tai no, 40K:sta en nyt niin himosti tiedä, sanokaa jos olen väärässä.
Jos turnauksiin haluat mennä niin ehdottomasti neliöbaset. Faba turnaukset ovat kuitenkin yleisempiä Kuopiossa.
Tai no, 40K:sta en nyt niin himosti tiedä, sanokaa jos olen väärässä.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Khorne Marien
Kiitos aatami, mutta tajusin jo.