Porukkaa Vuosaaressa?

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Re: Porukkaa Vuosaaressa?

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

jos kaikki Vuosaaren ja lähialueiden pelaajat ette ole löytäneet tietänne kallahden nuopparille, sinne siis mars mars pelaamaan:)
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Kallahden nuorisotalon verkkosivuilla sanotaan: 9 - 17-vuotiaille. Pitääkö paikkansa moinen? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, kun voisin käydä kurkkaamassa ellei moista ikäsyrjintää oikeasti harrasteta :D
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Pelaillaanko siellä? En olekkaan ikinä kuullut... Millähän tonne pääsis esim. itiksestä? Ja onko toi warhammer kerho FaBalle vai 'kytkoolle vai kummallekkin?
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

en tiedä ikärajoista sen tarkemmin, tai muustakaan toiminnasta. mutta torstaina olen paikalle menossa tutustumaan ja palveeraamaan pääliköiden kanssa. itiksestä metrolla, kävelet kolumbuksesta ehkäpä 5min. kyllä uskoisin että siellä saa pelata ihan mitä strategia peliä tykkää.
Kaapelikala

Jos/kun käytte, niin voisitteko tarkistaa mahd. ikärajoja? Ei nimittäin viitsisi turhan takia paikalle raahautua...
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Voinee olla aika tiukkaa, mene ja tiedä kun ei noita oikeen täällä ole. Kaikki olettaa vaan että täysikäset viettää kaiken aikansa vaan jossain baareissa.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Warchef kirjoitti:Voinee olla aika tiukkaa, mene ja tiedä kun ei noita oikeen täällä ole. Kaikki olettaa vaan että täysikäset viettää kaiken aikansa vaan jossain baareissa.
aika eriskummallista jos prossa pelien kerhossa valikoidaan "asiakkaita,ja ei halukkaat pääse sisälle kun ovat liian vanhoja.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Siis noihan järjesti ton jossain nuokkarissa jos voi ihan hyvinki olla joku ikäraja. Ei siinä ettei muuten menis.
Kaapelikala

Yritin laitella tuonne nuokkarille s-postia, mutta Googlen mailer daemon palautti viestini bumerangina terveisten kera :D.

Jos käytte tuolla, niin voisitteko kysyä niistä ikärajoista. Itse kun en ole pääkaupunkiseudulla tosiaankaan nyt vähään aikaan (viikko tms.), mutta olis silti ihan nastaa käydä kurkkaamassa jos päästävät sisään ilman isompaa huutoa ja mellakkaa :D
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

minäpä kävin siellä ja totta tosiaan ikä raja olikin, mutta yritin saada sitä kumottua ja voi olla että se saadaan poistettua pelaajien ollessa 27w ja alle, mutta tämä selvinnee vasta ens viikolla. kerho alkaa pyörimään koulujen alun tienoilla18päivä eteen päin. kerho päivä ei ollu vielä päätetty mutta sekin selvinnee ens viikolla.
Kaapelikala

Hienoa. Itse olen siis 19, raitis ja tupakoimaton. En käytä huumeita ja muutenkin käyttäydyn (yleensä) siivosti :D. Olis ihan jees, jos pääsis moista toimintaa joskus kokeilemaan. Skutsissa kun ainoat "iltapäivätoiminnot" olivat ryyppäämistä ja huonoa käytöstä, joista kumpikaan ei kiinnostanut meikäläistä.

Keep me posted.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Kaapelikala kirjoitti:Hienoa. Itse olen siis 19, raitis ja tupakoimaton. En käytä huumeita ja muutenkin käyttäydyn (yleensä) siivosti :D.
Jos sä olisit muija ja vanha ni sä oisit varmaan äiti teresa :D Ei pahall.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Kaapelikala

Se on se raha, joka ratkaisee... Jos sitä ei ole, ei ole myöskään rahaa örveltää.

Kämppiksenä oli eräässä vaiheessa alkoholisti ja narkkari, että on sitä saanut kyllä nähdä aineiden toisenkin puolen.
Blu'Skin

Viesti Kirjoittaja Blu'Skin »

Huomasinpas nyt vasta että Ketjuhan on jatkunut. Tosiaan aloittan Lizkot ja Kaaos jää taakse (Sorde Joy). Elikkäs paikkaa alkaa hahmottua? Olisi tosi kiva nyt kun oma uusi lista on valmis niin löytää se lopullinen paikka.
Vihdoinkin olen saanut alun.

92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Kaapelikala

Maanantaisin Kallahden nuorisotalolla jonkinmoista peli-iltaa tulossa, ks. toinen ketju. Ja tosiaan, kunhan koulut alkaa, niin kämpilläkin pystyy pelailemaan, kun pöytä on.
Blu'Skin

Ookkei... Tiedän että olen hyvin arvaamaton ja muutan mieltäni noin joka viides minuutti... Mutta palatkaamme oi suuren neljännennenkymmenennen vuosituhannen taistelujen pariin (En oikeasti ole saanut 40 enkä myöskään FaBan puolella mitää aikaiseksi viimeisen viestin lähettettyäni ja siitä on arviolta yli vuosi =) Tämä rahallisen puolen tuen puuttumisesta johtuen. Toki yritän värvätä ''Iskää'' sponsoriksi.) Tarttis vähän apua. Olis Tyrannit ja Marsut näkyillä. Marsut olis aika kivan näköisii jos rupeis omaa Jaostoa väsäämään ja pääsis AoBRilla alkuun, mutta Tyraniitit taas olis kanssa kivan näköizii.

Tyranidit:

+ Kivan näköisiä =)

+ Paljon figuureja armeijoissa jos ei tee ''Iso Mörkö'' Painotteista parvea.

++ Ei paljoa miinuksia.

- Ei kuitenkaan niin hirveästi valinnanvaraa core unitteihin.

Marsut (Kooteksi vähän auki. Meinaan sellaista ranged painoteista armeijaa tai sitte Ultramarsuja, mutta jos nyt otan vaikka Dark Angelit, niin yhdistänkö ne vanilla marsuihin siten että armeija sisältää myös Tac Marineja?):

+Nekin kivan näköisiä.

-/+Chaptereita on liikaakin. En osaa päättää.

+ Assault on Black Reach

- Tulisi aika vaikea keksiä tarinaa sille että jos taistelen T3roa tai Kaapelia vastaan. Miksi Marsut taistelee toisia Marsuja tai Inkvisitiota vastaan?

- Kaikilla mahdollisilla pelaajilla on Marsut käytössä. Jopa maalausidolillani Jawaballsilla (Youtube).

Comments and help appreciated!

92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Kylis

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Blu'Skin kirjoitti:Ookkei... Tiedän että olen hyvin arvaamaton ja muutan mieltäni noin joka viides minuutti... Mutta palatkaamme oi suuren neljännennenkymmenennen vuosituhannen taistelujen pariin (En oikeasti ole saanut 40 enkä myöskään FaBan puolella mitää aikaiseksi viimeisen viestin lähettettyäni ja siitä on arviolta yli vuosi =) Tämä rahallisen puolen tuen puuttumisesta johtuen. Toki yritän värvätä ''Iskää'' sponsoriksi.) Tarttis vähän apua. Olis Tyrannit ja Marsut näkyillä. Marsut olis aika kivan näköisii jos rupeis omaa Jaostoa väsäämään ja pääsis AoBRilla alkuun, mutta Tyraniitit taas olis kanssa kivan näköizii.

Tyranidit:

+ Kivan näköisiä =)

+ Paljon figuureja armeijoissa jos ei tee ''Iso Mörkö'' Painotteista parvea.

++ Ei paljoa miinuksia.

- Ei kuitenkaan niin hirveästi valinnanvaraa core unitteihin. Itseasiassa uudessa Tyranid codexissa näillä on 5 eri troop choicea

Marsut (Kooteksi vähän auki. Meinaan sellaista ranged painoteista armeijaa tai sitte Ultramarsuja, mutta jos nyt otan vaikka Dark Angelit, niin yhdistänkö ne vanilla marsuihin siten että armeija sisältää myös Tac Marineja?):
Eri marinekirjojen joukkoja ei voi yhdistää, mutta Dark Angeleilläki on tactical marineita.

+Nekin kivan näköisiä.

-/+Chaptereita on liikaakin. En osaa päättää.

+ Assault on Black Reach

- Tulisi aika vaikea keksiä tarinaa sille että jos taistelen T3roa tai Kaapelia vastaan. Miksi Marsut taistelee toisia Marsuja tai Inkvisitiota vastaan? Ihan sama mitä armejaa vastaan pelaa ja ainahan voit sanoa, että inkvisitio yrittää hävittää sinun kerettiläiset mariinit.

- Kaikilla mahdollisilla pelaajilla on Marsut käytössä. Jopa maalausidolillani Jawaballsilla (Youtube). Juu mariinipelaajia on tosiaan paljon.

Comments and help appreciated!
Magnumit on täällä aina valmiina.
Blu'Skin

Juuri tätä tarkoitan. Korjasit tietoni ja annoit pieniä vinkkejä =). Kiitos.

Metal is what we love.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Sitäpaitti T3ro ei täl hetkel enää pelaa marsuja ja Kaapeliltaki löytyy kaaosmarsuja. Tuu sinne nuokkarille naamailemaan joku kerta.
Blu'Skin

Ok. Se on hyvä tietää. Ja olishan se tietysti kiva tulla sinne katsomaan miten se homma hoituu, kun en ole koskaan ennen nähnyt miten sitä pelataan.

Metal is what we love.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”