"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muumin imperial guardit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nummi

Re: Muumin imperial guardit

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Ilfierno kirjoitti:Hienot korostukset, jos kerran ihan ensimmäisesi ovat! Paksut tosiaan, mutta menevät. Ja silmät on hankalia, itsekin väliin kiroilen ku meinaa mennä suoraa :D
Nazgúl kirjoitti:Ei Ilfierno tule lyömään, vaikka et muuttaisikaan teemaa (vai tuleeko, vai lyökö minua?)
No jos tämän kerran säästän sinut. =)
Et sää vaan jaksa sinne Ahteriin (vai olikos se Ähteriin...) raahautua. Tappohommiinkaan :=)

Silmät ovat tosiaan hankalia, mutta niihin kannattaa oikeasti panostaa, varsinkin ihmisillä silmät merkkaavat paljon.
Kuten eräs Golden Demon palkinnon voittanut maalaaja sanoi:
Eyes are the most important part of a miniatyre.
Jos menee silmät kieroon tai oudosti, uusiksi vain. Toki tämä kannattaa pitää järjen nimissä, älä rupea sinne kuutta kerrosta latomaan valkoista ;)
Raivomuumi

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi »

en en :)
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Drumavatic´ kirjoitti:
Ilfierno kirjoitti:Hienot korostukset, jos kerran ihan ensimmäisesi ovat! Paksut tosiaan, mutta menevät. Ja silmät on hankalia, itsekin väliin kiroilen ku meinaa mennä suoraa :D
Nazgúl kirjoitti:Ei Ilfierno tule lyömään, vaikka et muuttaisikaan teemaa (vai tuleeko, vai lyökö minua?)
No jos tämän kerran säästän sinut. =)
Et sää vaan jaksa sinne Ahteriin (vai olikos se Ähteriin...) raahautua. Tappohommiinkaan :=)
Ähtäriin, mutta Ahteriksikin voi sanoa :) Toivottavsti Ilfierno ei muuta mieltään ja tule tänne tappamaan yhtä kahesta pelikaveristani, saatan tulla kostamaan ja vielä pesäpallo mailalla!

Mutta mutta, sanonpa jotakin figuistakin (ja nostan tämän ylös :)
silmät ja korostukset on onnistunut hyvin, silmistä ei tullut kierosilmiä eikä muitakaan, vaan hyvät. Korostuksetkin on ok, aiokkos lisää maalailla ja tänne lisäillä?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

Ensi keväänä voisin raahautuakin, kun uutta pyörää tulee alle, nii jaksaa ajellakin. Jopa tappohommiin, vaikka pesäpallomaila uhkais!

Itsekin toivoisin vähän lisää. Vaikka teema onkin tylsä, niin maalausjälki on siistiä ja silloin näitä voi myös silmäillä/siemailla. :)
Raivomuumi

Re: Muumin Blogi

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi »

Voisinpa laittaa niitä cadialaisia kohta lisää, ja myös muita figuja mitä olen maalaillut.
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Laita ihmeessä lisää myös muita ukkoja!
Ilfierno, ensi keväänä voi olla jotain järeämpää vastassa, ei pelkkää pesäpallo mailaa :) Tulla saa, mutta omalla vastuulla ;) Ehkä suunnittelen figu tykin ja ammun hurjia catachaneja sillä...
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”