Skeletonit ja Ghoulit on molemmat tosi hyviä yksiköitä, varsinkin kun vertaa muitten kirjojen yksiköihin (ITP, sulaminen, Fear, yms. herkut), mutta niin se vaan menee, että Ghoulit on parempia. Näitä on laskeskeltu ennenkin ja tässä ketjussa "Suomen skenessä isot pelaajat" on käyny huutelemassa omat mielipiteensä. MakeH sen parhaiten tiivisti:
Miksei Ghouleja voi pelata isoissa bokseissa? Kaveri tossa peluutti jonkin aikaa listaa, joka rakentu neljän tai viiden ison (~20 + summonit) Ghouliyksikön varaan, ja päälle sitte regenit, taikova loordi, ja oisko ollu vielä wraitheja ja varghi. Kyllä se vaan toimii. Ghoulkinillä saa jo aikamoisen edun tollaisella listalla. Lisäksi tosiaan Ghoulit on kestävämpiä ja lyövät kovempaa.turha siitä kai on riidellä, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä....
Ikävä kyllä tytär on vaan usein nuorempi ja kauniimpi mutta hei, mikä on parempi?
Ghoulit lyövät enemmän ja kestävät enemmän, skelluilla on lippu...
Pelaan ite tommosta Ghoulit + Regeritarit -systeemiä itsekin, entä sitten? Pelaan tosiaan myös hieman Bloodthirsteriä.
Btw:
Aika ovela kikka, kun VC-listassa ei oo mitään muuta Light Armoria, kun toi Nightshroud, niin käytännössä jo armeijaa esitellessä paljastat vastustajalle, ettei sulla oo regeniä.oon itte lopulta päätynyt wight king bsb:hen, siitä on myös se hyöty että jengi luulee sillä olevan drakenhoff bannerin, vaikka ei oo. sitte sillä onki nightshroud + sword of kings
Ei se mua haittaa, että tykkäät siitä rumasta ja haisevasta äidistä, mutta ei sitä välttämättä kannata kaikille ehdottaa. Tosi harvoin mua haittaa kielioppivirheet, mutta mr. empire, sun kannattais jo vähän panostaa pisteisiin, pilkkuihin ja vaikkapa jokuseen isoon alkukirjaimeenkin.