"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k liiga 24.9 - 29.10

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Samsson
Valvoja

Re: 40k liiga 24.9 - 29.10

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Kuulema yhden "erän" kaikki tulokset ovat menneet bittitaivaaseen, joten teen executive decisionin ja päätän supistaa liiga viiteen kierrokseen. Toisin sanoen se "kadotettu kierros" oli kaikille vain treenikierros... Sorry!
Torstaina palkitaan siis Hermanni liigan voitosta, mikäli hän paikalle tulee ihan pelaamaankin. Onneksi olkoon!
Alkio

Viesti Kirjoittaja Alkio »

Samsson kirjoitti:Kuulema yhden "erän" kaikki tulokset ovat menneet bittitaivaaseen, joten teen executive decisionin ja päätän supistaa liiga viiteen kierrokseen. Toisin sanoen se "kadotettu kierros" oli kaikille vain treenikierros... Sorry!
Torstaina palkitaan siis Hermanni liigan voitosta, mikäli hän paikalle tulee ihan pelaamaankin. Onneksi olkoon!
Mikäli hermanni häviää pelinsä ja itse voitan, niin eikö tämä tarkottaisi että mulla olis mahiksia liigavoittoon, ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa! ;)
Dörb
Samsson
Valvoja

Paikalle tulemisesta saa piste, tasurista saa kaksi ja voitosta kolme... Jos voitat, molemmilla on kaksitoista ja sinulla on keskenänne voitto. Olet siis oikeassa! :D Jännää...
Samsson
Valvoja

Liiga loppus ja Hermanni vei voiton sekä lahjakortin. Onneksi olkoon!
Ens torstaina ei tosiaan ole liigaa, vaan keskiviikkona 4.11 jo pelataan "casual kytkoota". Hermanni uhkasi vetää ens liiga (jotta joku toinen pääsisi voittamaan liigaa) mutten tiedä aloittaako hän jo ensi viikolla? Hän saa itse vastata tähän kun/jos ehtii. Until then pelataan ihan huvin vuoksi... ;)
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Juu tarkoitus olisi vetää seuraava liiga joka alkaisi seuraavana torstaina tapahtuvana peli-iltana eli 12. päivä..
Mikan kanssa yritetään kehittää jotain vähän erikoisempia skenaarioita yms. katotaan miten hämärä liigaa tuleekaan :D
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Samsson kirjoitti:Liiga loppus ja Hermanni vei voiton sekä lahjakortin. Onneksi olkoon!
Ens torstaina ei tosiaan ole liigaa, vaan keskiviikkona 4.11 jo pelataan "casual kytkoota". Hermanni uhkasi vetää ens liiga (jotta joku toinen pääsisi voittamaan liigaa) mutten tiedä aloittaako hän jo ensi viikolla? Hän saa itse vastata tähän kun/jos ehtii. Until then pelataan ihan huvin vuoksi...
Menikö päivät sekaisin, vai onko torstaina jotain hihhuleiden häppeningiä, eikä Ordoon pääse pelaamaan?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Torstaina 5.11 tila tarvitaan vuokraajan käyttöön. Peli-ilta on siirtynyt keskiviikkoon 4.11.

Silloin ei vissiin ole virallisesti liigaa, mutta itse tulen paikalle 40k:n figujen kera.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Zymeth Salkir D´Khan kirjoitti:Torstaina 5.11 tila tarvitaan vuokraajan käyttöön. Peli-ilta on siirtynyt keskiviikkoon 4.11.

Silloin ei vissiin ole virallisesti liigaa, mutta itse tulen paikalle 40k:n figujen kera.
Hitto meni suunnitelmat täysin sekaisin. No ei voi mitään. Pitää tulla pelaamaan joku toinen kerta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”