En ole ehtinyt, mutta mahdollisuuksien mukaan olisi kiva päästä kokeilemaan. Jos joltakulta löytyy halua päätyä koekaniiniksi, niin sopivaa päivää voisi koittaa rukata.Julmetus kirjoitti:Ihan hauska väsäily. Onko käytännössä ikinä testattu?
Mordheim Kampanja 2010
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim Kampanja 2010
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Mulle passaa mordheimin peluu.
Haluaa pelata lisää mordheimia
Pitänee Warbandi tehdä.
Haluaa pelata lisää mordheimia
Pitänee Warbandi tehdä.
Count me in! Huomenna töissä ollessani voisin sen pääsymaksunkin maksaa (Jos niitä otetaan jo vastaan?) Kunhan ei ketään kauheasti haittaa figujen ulkonäkö, ostin epäkuolleeni joskus 7 vuotta sitten valmiiksi maalattuna, enkä osaa itse maalata tippaakaan :P
Jees kai mä oon kans mukana, hoidan ilmoittautumisen sitten kun pääsen takaisin sinne päin.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Itse myös. Kelpaako ihmisille, jos osallistun Old World adventurereilla, vai otanko suosiolla Shadw warriorit?
Herranen aika.. :P Ei oo kauheesti kokemusta mordheimista mut jotenki tuo old world adventurers vaikuttaa paremmalta ku muut warbandit :P En sit tiedä miten se käytännössä menee. Ootko miten paljon pelannu niillä? Onks ne miten tasapainosia muihin nähden? (Meikäläisen noppa tuurilla muutenki vaikee tappaa joku, saatika sit toi kääpiö ;D )
- Orcs are da best
No, kääpiö warbandeilla jokaisella kääpiöllä on sama sääntö, ettei mene out of actioniin ilman 6sta ja ihan hyvin niille ollaan pärjätty...
Muista en mitään sano.
Muista en mitään sano.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Kyllähän noilla miun puolesta ainakin vois tulla... mutta onhan se niin, että kun niitä ei oo "testattu", niin voi olla arveluttavaa niitä tämmöseen kamppikseen ottaa =/Gilaelin kirjoitti:Itse myös. Kelpaako ihmisille, jos osallistun Old World adventurereilla, vai otanko suosiolla Shadw warriorit?
Ehkäpä siksi, ettei kellekkään tuu pahamieli, niin voisit tulla niillä Shadow Warrioreilla, ku tykkäät kuiteski ;)
Mut ihan sama kuitenkin mulle, Jukka voi sanoa oman mielipteensä kamppanjan vetäjän roolissa.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Tekemäni jengi on ainakin teoriassa marginaalisesti heikompi, kuin muut jengit, lähinnä surkeiden hench manien takia. Tämän ymmärtää, jos on lukaissut muita morkkiksen jengejä lävitse. Kuitenkin ymmärrän kyllä jos ja kun ihmiset tahtovat tuolta ensin pelitestausta, joten ehlä päädyn sitten shadow warrioreihin. Nyt kun on löytynyt nurkista taas kasa kivoja haikkari-figuja, voisi kuvitella maalaavansa uusia sankareita pitkästä aikaa. Elven great swordeja ftw =).
Nyt on ilmoittauduttu tähänkin.
Ajattelin tehdä tuota Beastmen warbandia, mutta huomasin ettei sillä ole tietoja tossa normi sääntöjen seassa. Löysin kuitenkin tämän. Voiko tämän perusteella tehdä Beastmen warbandin?
Ajattelin tehdä tuota Beastmen warbandia, mutta huomasin ettei sillä ole tietoja tossa normi sääntöjen seassa. Löysin kuitenkin tämän. Voiko tämän perusteella tehdä Beastmen warbandin?
Rohkea, Rohkeampi, Imperial Guard
Tuo on vanhempi petojengi. Päivitetyn version, sekä lähes kaikki muutkin jengit löydät Mordheimerin sivuilta.
Jei! Sain vihdoin maksettuu osallistumis maksun =P
Niin ja muistakaahan kaikki halukkaat käydä laittamassa nimenne osallistumis listaan Fantasiapeleissä, pelkkä täällä huutelu ei riitä ;)
Niin ja muistakaahan kaikki halukkaat käydä laittamassa nimenne osallistumis listaan Fantasiapeleissä, pelkkä täällä huutelu ei riitä ;)
Immune to illusions and scientifical blows.
Joo jätetään testaamattomat warbandit pois pelistä. ei sekoiteta pakkaa enempää. Tosiaan ilmoittautumis aikaa taisi olla tuonne 15.1. saakka jos oikein väärin muistan. tämän jälkeen käyn ilmoittautumislistat pois, teen muutaman kommervenkin ja pyöräytän kampanjan käyntiin.
Hei, mä oon maksanut!
Osallistun Dwarf treasure huntereilla ja Örkeillä!
Osallistun Dwarf treasure huntereilla ja Örkeillä!
- Orcs are da best
MUN örkeillä! No, pitäähän kaveriaan auttaa...
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Kehtaisko joku aktiivisempi fantasiapelin asukki katsoa paljon listassa on nimiä?
Tarkistan tänään, muistelen et nimiä/maksaneita on jotain 6? Mut laitan varman tiedon töissä ollessa tänään.
Joo tsekkasin ilmoittautuneet. 7 ilmoittautunutta ja 7 maksanutta.
Ihan näin uteliaisuudesta kysyn, miten pelit etenee?
Eli mitä käy jos häviää warbandillä? Onko se sitten OUT! vai tapellaanko täällä siihen asti kunnes warbandit hajoavat pois?
Vai onko tässä joku muu kikka?
Eli mitä käy jos häviää warbandillä? Onko se sitten OUT! vai tapellaanko täällä siihen asti kunnes warbandit hajoavat pois?
Vai onko tässä joku muu kikka?
Nehän taitaa lukea tuolla ekalla sivulla ne säännöt ;)
Plus fantasiapeleistä löytyy osa säännöistä.
Plus fantasiapeleistä löytyy osa säännöistä.