Blisterit liian kalliita?
Mut figujen hinta on ihan liian suuri.
Mut ei mulla oo nyt loppujen lopuksi paljoo menny(on nyt jonkin verran)harrastuksiin, riippuu mitä harrastaa, missä harrastaa,yms....(matkat paikasta toiseen(BENSAT))
Kyl on niin elämä on kallista.
Wittu, kun toi kuoleminenkin on melko epäterveellistä.... =( eikä varmaan meikä pääse minnekkään heaveniin....
oh, hi satan.....
Whatta lovely day....
(vitsi minä puhun levottomia......)
Mut ei mulla oo nyt loppujen lopuksi paljoo menny(on nyt jonkin verran)harrastuksiin, riippuu mitä harrastaa, missä harrastaa,yms....(matkat paikasta toiseen(BENSAT))
Kyl on niin elämä on kallista.
Wittu, kun toi kuoleminenkin on melko epäterveellistä.... =( eikä varmaan meikä pääse minnekkään heaveniin....
oh, hi satan.....
Whatta lovely day....
(vitsi minä puhun levottomia......)
Nomen Est Omen
Kalleus riippuu tietysti, miltä kantilta asiaa katsoo. Keskivertopelaaja luultavasti elelee opiskelijabudjetilla tai vanhempien rahoilla, jolloin hinnat tuntuvat todella kalliilta. Jos taas tuollaisen tuhannen euron summa vuositasolla ei tunnu missään, ei nuo niin kalliilta vaikuta.
Itse kiikun tuossa välissä. Pidän figuja turhan kalliina, mutta toisaalta tarvittaessa uuden armeijan kokoaminen parissa kuukaudessa ei ole ylittämätön este.
GW:llä lienee tullut jokin ajatuskatko hinnoittelussa. Jos figut olisivat sanotaan vaikka puolet halvempia, kate yksittäisistä figuista olisi tietenkin pienempi. Toisaalta ostajien kynnys aloittaa uusia armeijoita madaltuisi huomattavasti, kun sen ensimmäisen peruslistan ostaminen ei olisi ylivoimaista tai veisi kuukausia. Lopputuloksena myynnin volyymi uskoakseni kasvaisi niin paljon, että voittoa tulisi samaan malliin kuin näilläkin hinnoilla. Mene ja tiedä. (Saisivat ainakin kokeilla sitä
).
Itse kiikun tuossa välissä. Pidän figuja turhan kalliina, mutta toisaalta tarvittaessa uuden armeijan kokoaminen parissa kuukaudessa ei ole ylittämätön este.
GW:llä lienee tullut jokin ajatuskatko hinnoittelussa. Jos figut olisivat sanotaan vaikka puolet halvempia, kate yksittäisistä figuista olisi tietenkin pienempi. Toisaalta ostajien kynnys aloittaa uusia armeijoita madaltuisi huomattavasti, kun sen ensimmäisen peruslistan ostaminen ei olisi ylivoimaista tai veisi kuukausia. Lopputuloksena myynnin volyymi uskoakseni kasvaisi niin paljon, että voittoa tulisi samaan malliin kuin näilläkin hinnoilla. Mene ja tiedä. (Saisivat ainakin kokeilla sitä
Jos huomioi ne sadat tunnit mitä pre-game asioihin ( maalaus, kasaaminen, konffaus etc. ) on mennyt ja minkä verran pelitunteja on figuista saanut, niin ei tämä mitenkään kallis harrartus ole. Maalatulla armeijalla voi vielä pelata niin paljon kuin ehtii ja jaksaa. Figut ei juurikaan kulu käytössä, joten varsinaisia uusimiskuluja ei tule.
50% halvemmat figut lienee aika moista haaveunta, koska GWn kate tuskin on noin hurja. 10 euron blisteristä pitäisi jäädä katetta yli 5 euroa, jotta hintaa voisi leikata 50% ja GW tulosluvut ei ihan niin kovia ole. Mikäli myydään alle omien kustannusten, niin kasvava myynti olisi viimeinen, mitä yritys haluaisi ellei ole ajamassa kilpailijaa ulos alalta.
50% halvemmat figut lienee aika moista haaveunta, koska GWn kate tuskin on noin hurja. 10 euron blisteristä pitäisi jäädä katetta yli 5 euroa, jotta hintaa voisi leikata 50% ja GW tulosluvut ei ihan niin kovia ole. Mikäli myydään alle omien kustannusten, niin kasvava myynti olisi viimeinen, mitä yritys haluaisi ellei ole ajamassa kilpailijaa ulos alalta.
-
factordunk
-
Andromedus
-
Grand Admiral Prawn
Kaikki on pojat suhteellista. Esimerkiksi vaatteisiin saa (no, ainakin tytöt saavat
) hetkessä kulumaan sellaisen summan käteistä jolla minä voisin hankkia 2000 pisteen gobboarmeijan. Siis paljon gobboja.
Ja Fallen One on oikeassa siinä että urheilukin on tosiasiassa pirun kallista. Menkää huviksenne kauppaan ja katsokaa paljonko vaikka laskettelusukset maksavat, sitten verratkaa omiin armeijoihinne. Kuitenkaan kukaan ei katso hassusti ihmistä joka harrastaa laskettelua... Ennakkoluuloja sanon minä :x :x :x
Ja Fallen One on oikeassa siinä että urheilukin on tosiasiassa pirun kallista. Menkää huviksenne kauppaan ja katsokaa paljonko vaikka laskettelusukset maksavat, sitten verratkaa omiin armeijoihinne. Kuitenkaan kukaan ei katso hassusti ihmistä joka harrastaa laskettelua... Ennakkoluuloja sanon minä :x :x :x
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Ei ne kovin kalliiksi edes tule, kun ostaa vähän kerrallaan. Itse ostan parin kuukauden välein figuja, ja silloinkin vain pari kappaletta. Jouluna ja syntymäpäivinä tuleekin sitten vähän enemmän ostettua, ellei ole muuta ostettavaa.
Urheilun ja figujen välillä on yksi ratkaiseva ero: urheilua voi harrastaa halvalla. Ei ole mikään pakko esim. lasketella, jos tarkoituksena on pitää kunto korkealla. Voihan sitä vaikka mennä lenkille jos haluaa halvalla urheilla. Eikä moni välineharrastuskaan ole kovin kalliita. Itse pelaan sulkapalloa ja harrastan erästä kamppailulajia. Sulkapallosta ei ole tarkkoja tietoja, mutta se maksaa n.140 euroa/vuosi. Kamppailulaji ei maksa kuin 80euroa per vuosi (plus vyökokeet, jos sellaisia on).
Voihan figujakin ostaa tietenkin käytettynä mutta ei siinä nyt niin paljoa säästä. Ja lisäksi jos kiinnostuu figuilusta enemmän, niin ei yksi armeija riitä IMO.
Urheilun ja figujen välillä on yksi ratkaiseva ero: urheilua voi harrastaa halvalla. Ei ole mikään pakko esim. lasketella, jos tarkoituksena on pitää kunto korkealla. Voihan sitä vaikka mennä lenkille jos haluaa halvalla urheilla. Eikä moni välineharrastuskaan ole kovin kalliita. Itse pelaan sulkapalloa ja harrastan erästä kamppailulajia. Sulkapallosta ei ole tarkkoja tietoja, mutta se maksaa n.140 euroa/vuosi. Kamppailulaji ei maksa kuin 80euroa per vuosi (plus vyökokeet, jos sellaisia on).
Voihan figujakin ostaa tietenkin käytettynä mutta ei siinä nyt niin paljoa säästä. Ja lisäksi jos kiinnostuu figuilusta enemmän, niin ei yksi armeija riitä IMO.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Ja jos harrastaa yhtäaikaa golfia ja laskuvarjohyppyä, sekös vasta on kallista...
Siitä ei liene kyse, etteikö maailmasta löytyisi kalliimpia ja kummallisempia harrastuksia. Lähinnä kansaa sapettaa se, miten GW:n hinnoissa tehdään inflaatiokorjausta usein ja paljon. GW:n sijoitussivuja tutkimalla voi myös havaita, ettei johtajiston tarvitse nykyisilläkään voitoilla asua pahvilaatikossa taikka ajaa Ladalla. Figun hinta on juuri sen verran kuin joku suostuu maksamaan. Valitettavasti moni muu suostuu maksamaan enemmän kuin minä, joten hinnat ovat karanneet reilusti yli oman budjettini. Onneksi on keksitty kierrätys ja hillitymmin hinnoitellut apuvälineet merkkiä x.
Siitä ei liene kyse, etteikö maailmasta löytyisi kalliimpia ja kummallisempia harrastuksia. Lähinnä kansaa sapettaa se, miten GW:n hinnoissa tehdään inflaatiokorjausta usein ja paljon. GW:n sijoitussivuja tutkimalla voi myös havaita, ettei johtajiston tarvitse nykyisilläkään voitoilla asua pahvilaatikossa taikka ajaa Ladalla. Figun hinta on juuri sen verran kuin joku suostuu maksamaan. Valitettavasti moni muu suostuu maksamaan enemmän kuin minä, joten hinnat ovat karanneet reilusti yli oman budjettini. Onneksi on keksitty kierrätys ja hillitymmin hinnoitellut apuvälineet merkkiä x.
hiukan ontuva vertaus. Voithan figupelejäkin pelata ilmaiseksi, teet itsellesi napit vaikka kurasta. Et kuitenkaan voi osallistua laskettelu kilpailuihin ilmaiseksi etkä myöskään gw:n turnauksiin. Ja jos nautit laskettelusta, saat tuskin samoja kiksejä lenkkeilystä.Urheilun ja figujen välillä on yksi ratkaiseva ero: urheilua voi harrastaa halvalla. Ei ole mikään pakko esim. lasketella, jos tarkoituksena on pitää kunto korkealla. Voihan sitä vaikka mennä lenkille jos haluaa halvalla urheilla. Eikä moni välineharrastuskaan ole kovin kalliita. Itse pelaan sulkapalloa ja harrastan erästä kamppailulajia. Sulkapallosta ei ole tarkkoja tietoja, mutta se maksaa n.140 euroa/vuosi. Kamppailulaji ei maksa kuin 80euroa per vuosi (plus vyökokeet, jos sellaisia on).
Ja vain idiootti urheilee urheilun takia, fiksu laskettelee koska nauttii laskettelusta. Itse en todellakaan mikään atleetti ole, olen kuitenkin aina harrastanut aktiivisesti urheilulajeja joista nautin. Eli mitä yritän sanoa on, että laskettelu ei ole verrattavissa lenkkeilyyn eikä 40kilonen monopoliin.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Mikä ihme tässä on että näitä tänne aina säännöllisesti ilmestyy...
Jos ne figut niiiiiin kauheen kalliita on niin älkää luojan tähden ostako.
Ja jäleenmyyjien kate on minusta melkein alhainen. Paljonko kuvittelette muiden kaupasta ostamienne tuotteiden maksavan kauppialle? Jollakin ihmisten pitää tehä elntoa, jos niitä ei saisi figuista niin tadaam, meillä ei olisi figuja eikä figukauppoja. KAikki sitten tyytyväisiä?
Ja jäleenmyyjien kate on minusta melkein alhainen. Paljonko kuvittelette muiden kaupasta ostamienne tuotteiden maksavan kauppialle? Jollakin ihmisten pitää tehä elntoa, jos niitä ei saisi figuista niin tadaam, meillä ei olisi figuja eikä figukauppoja. KAikki sitten tyytyväisiä?
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Tuossa olikin ideana se, että jos todellakin pitää harrastuksestaan, niin luulisi, että siitä myös viitsii vähän enemmäkin maksaa. Jos haluaa vain pitää kuntoa yllä niin menee lenkille tai punttikselle.hiukan ontuva vertaus. Voithan figupelejäkin pelata ilmaiseksi, teet itsellesi napit vaikka kurasta. Et kuitenkaan voi osallistua laskettelu kilpailuihin ilmaiseksi etkä myöskään gw:n turnauksiin. Ja jos nautit laskettelusta, saat tuskin samoja kiksejä lenkkeilystä.
Ja vain idiootti urheilee urheilun takia, fiksu laskettelee koska nauttii laskettelusta. Itse en todellakaan mikään atleetti ole, olen kuitenkin aina harrastanut aktiivisesti urheilulajeja joista nautin. Eli mitä yritän sanoa on, että laskettelu ei ole verrattavissa lenkkeilyyn eikä 40kilonen monopoliin.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Niinkuin joku taisikin jo sanoa niin "se ei ole hullu, joka pyytää vaan se, joka maksaa" niin kyllähän se menee vähän yli hilseen kun saa maksaa pienestä metalliklöntistä 10egee, mutta kyllähän sen tekeminen maksaa ja se nyt ei ole minusta niin paljoa jos maksaa joistain muoviukoista sen 25egee.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Andromedus
Juuri tämän keskustelun pääasia, blisterit. Siis muovilaatikot on ihan ok mutta juuri ne blisterit. Kukahan ne blisterit hinnoittelee...
Onko täällä kukaan niin veteraani ja eliitti että muistaa minkä hintasia nämä oli rogue traderin aikaan?
Onko täällä kukaan niin veteraani ja eliitti että muistaa minkä hintasia nämä oli rogue traderin aikaan?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Grand Admiral Prawn
Urheilun ja figujen välillä on yksi ratkaiseva ero: urheilua voi harrastaa halvalla. Ei ole mikään pakko esim. lasketella, jos tarkoituksena on pitää kunto korkealla.
No joo, mutta tuolloinhan voi kuntoilla JA pelata figuilla...
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
Andromedus