hukat, da:t vai perus marsut??
Re: hukat, da:t vai perus marsut??
Saa joo, paremmilla aseoptioilla ja spessulla tietenkin, joustavan kokoisilla squadeilla ja mitä kaikkea... Apothecary vaan puuttuu, lipunkantajasta ei niin väliä.
Puhdas Deathwing on vähän siinä ja siinä. Kieltämättä se on äärettömän hienon näköistä, kun vajaa 30 terminaattoria deep strikettää nelinkertaisen ylivoiman keskelle ja alkaa harventamaan rivejä assault cannoneiden voimin, mutta aika usein tuo ylivoima koituu kohtaloksi. Jos 1500 pisteen listassa on alle 30 modelia, niin jokainen menetys kirpaisee kovasti. Lista on kyllä tyylikäs ja itse tykkään sillä pelata.
Space Wolfeilla on hyvänä puolena drop podien käyttö. Niiden kanssa terminaattorit saa paljon turvallisemmin alas, eikä mishappeja juurikaan tule. DA joutuu joko deep strikettämään noppien armoilla tai ottamaan mukaan ryhmän tai kaksi Ravenwing bikereitä teleport homereilla ohjaamaan deep striket oikeaan kohteeseensa.
Fastit Vindicatorit ovat kyllä pelottavia kapistuksia. Yhden testipelin olen ottanut tuota tulevaa Blood Angels listaa vastaan ja hyvin huonosti siinä kävi.
Space Wolfeilla on hyvänä puolena drop podien käyttö. Niiden kanssa terminaattorit saa paljon turvallisemmin alas, eikä mishappeja juurikaan tule. DA joutuu joko deep strikettämään noppien armoilla tai ottamaan mukaan ryhmän tai kaksi Ravenwing bikereitä teleport homereilla ohjaamaan deep striket oikeaan kohteeseensa.
Fastit Vindicatorit ovat kyllä pelottavia kapistuksia. Yhden testipelin olen ottanut tuota tulevaa Blood Angels listaa vastaan ja hyvin huonosti siinä kävi.
Peace of Blake be with you
Deathwing tekee kovaa tuhoa vastustajassa, mutta se vaatii sitten jo hyvää tuuria. Ei muulloin pärjää.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak