"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warmachine // Hordes

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runelord Ginit

Re: Warmachine // Hordes

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Huomenissa pääsen mestoille varmaankin jo siinä seitsemän maissa, joten nyt ehtisi pelailemaan ihan rauhassa 25 pongon masiinamatsin, jos vastusta löytyy...
1.Joh.4:9-10
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Jeah, mä oon ainakin paikalla. Eiköhän jotain muitakin.

Edit: Koitanpa nappaa skenaariolaput mukaan.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Runelord Ginit

Ihan varmuudella ei pysty sanomaan ehtiikö työkiireiltään pääkallonpaikalle tänään siinä ennen kasia, mutta masiinanapit ovat varmuuden vuoksi messissä jos vaikkapa käy flaksi ja peliseuraakin löytyisi...?
attor

Juu, mää oon krokojen kans liikkees ainaski.
Runelord Ginit

Iltoja, mulla uupuu tuosta cygnarin pakasta muutamien yksiköiden kortteja joille figutkin on. Eli osaisikos joku kokeneempi masinisti auttaa miestä mäessä ja kertoa löytyisikös netistä jostakin mukavalta sivulta näppärästi tulostettavia korttipohjia?
attor

Eipä taida oikeen nykyään löytyä. Deckeistä saa kyllä kaikki kortit, ja tulee vielä ylimääräisiäkin (jackkeja ja unitteja). Mut mitä puuttuu?
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Eikö MKII:n playtestingin aikaan korttipohjat ollu PP:n sivuilla ladattavina, ihan laillisesti, ilman kuvia ja grafiikoita? Mulla on nimittäin tallessa Hordesin vastaava ja ihme jos ei Warmachinesta ollu sellanen saatavilla ja. Jollain propellihattusella "varmuuskopioin Internetin"-tyyppisellä kaverilla, joita luulis Sumpin kaltaisen harrastusyhdistyksen toiminnassa pyörivän runsaasti, on se sheetti varmana tallessa.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
attor

mvp kirjoitti:Eikö MKII:n playtestingin aikaan korttipohjat ollu PP:n sivuilla ladattavina, ihan laillisesti, ilman kuvia ja grafiikoita? Mulla on nimittäin tallessa Hordesin vastaava ja ihme jos ei Warmachinesta ollu sellanen saatavilla ja. Jollain propellihattusella "varmuuskopioin Internetin"-tyyppisellä kaverilla, joita luulis Sumpin kaltaisen harrastusyhdistyksen toiminnassa pyörivän runsaasti, on se sheetti varmana tallessa.
Totta muuten on, taitaa itelläkin olla koneella. Ainoa vaan että jotain niistä taisi muuttua kumminkin jonkin verran lopullisiin versiohin. Mut kyl niil pelaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”