House Rulet
Re: House Rulet
Entrooppi et siis ole koskaan pelannut Necroneilla.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
kyllä niilläki pitäis pärjätä ilma wraitheja trooppeina...kyllä se deceiver, destroloordi, 2 monoa 3 ryhmää warruja ja x-määrä destroyereita on ihan kompetentti turnauslista.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Mielummin NB, mutta necronit kyllä on top 3 huonoimmassa armeijassa.
Wraitheja ehdotin vain sen takia, että se olisi niin eeppistä...
Wraitheja ehdotin vain sen takia, että se olisi niin eeppistä...
-
Risto.Salonen
Joku on lukenut väärin sekä ORK codexin, että minun tekstin.Entrooppi kirjoitti:Möh, eikös se ole kuitenkin täsmälleen sama ability tolla Ghazkullilla? Onhan se melko vaikuttava kyllä kieltämättä.
Jotkut armeijat voivat tehdä samankokoisia Assaultteja ihan jatkuvasti pelissä, eikä pelkästään ykkösvuorolla. Ja ei kai Battlewagonit sentään ammu 12 tuuman liikkeen jälkeen.
ja kas, olikin jo aikaisemmin tullut tuonne jonnekin jotain vastaustakin, mutta joo, ihan hyvä jotta toisen väärinluvun jo huomasitkin.
Joo, en ole koskaan pelannut Necroneilla. Niitä vastaan kyllä monta kertaa. Ja sinulta menee ilmeisesti pointti ohi? Eikä täälläpäin juuri mitään turnauslistoja näy muutenkaan. Ja Nightbringer nyt ei mielestäni ainakaan ole kyllä mikään tiukkisvalinta.
Ja Salonen, joo, sen verran hätäilin noitten numeroitten kanssa, että katsoin väärin. Mutta nyt se on rauhallisempi, eikö? Myönnettänee, että noihin oli ainakin alkuun livahtanut aika paljon virheitä. Vaan siksipä ne onkin kommentoitavina, että virheet saisi esiin ja korjattua. Ei tartte tehdä kaikkea työtä itse ja omia virheitään huomaa hankalammin.
Ja Salonen, joo, sen verran hätäilin noitten numeroitten kanssa, että katsoin väärin. Mutta nyt se on rauhallisempi, eikö? Myönnettänee, että noihin oli ainakin alkuun livahtanut aika paljon virheitä. Vaan siksipä ne onkin kommentoitavina, että virheet saisi esiin ja korjattua. Ei tartte tehdä kaikkea työtä itse ja omia virheitään huomaa hankalammin.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Ei mennyt. Wraithit vaan eivät ole mitään juustoa, päin vastoin.Entrooppi kirjoitti:Joo, en ole koskaan pelannut Necroneilla. Niitä vastaan kyllä monta kertaa. Ja sinulta menee ilmeisesti pointti ohi?
Ei olekaan, eikä siitä ole kysymyskään.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."