"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rick Priestley ja GW erosivat?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Huru-ukko

Re: Rick Priestley ja GW erosivat?

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Otsikkoon viitaten. Tästä hetkestä eteenpäin kaikki uusi fluffi on automaattisesti valetta. Vain Rickin itse kirjoittama on oikeaa taustaa :)
Luumumehu on soturien juomaa
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Eikös tämä voi tarkoittaa, että säännöt voivat tulevaisuudessa muuttua rajustikin, jos kerta Rick ei ole mukana "haraamassa vastaan"? Vaikea kuvitella, että säännöt muuttuisivat monimutkaisemmiksi, mutta jotkut perusteet saattaisivat muuttua rajustikin, esim. vuorijärjestys.
Eskimo

Viesti Kirjoittaja Eskimo »

tuskin kukaan nyt vourojärjestystä haluaa muuttaa sehän on hyvä näin ja on aina ollut ellei joku halua vaihtaaa sitä liikuta/ammu/lähistele 1 unitti kerrallaan joka on omasta mielestäni aivan turhaa mutta saattaa olla hyödyllinen niille jotka unohtelevat unittejaan lähikseen.
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Eskimo kirjoitti:tuskin kukaan nyt vourojärjestystä haluaa muuttaa sehän on hyvä näin ja on aina ollut
Mielipideasioita, mutta 40k/FaBa vuorojärjestys on se kaikkein huonoin vaihtoehto :)
Empä itkisi yhtään jos se muuttuisi Lotr/Wotr tyyliseksi. itse asiassa hyppisin riemusta jos niin kävisi.

Rickin lähtö on kyllä harmillista. Hänhän on se The Man, koko 40k/faba -systeemin liikkeellepanija.
Epäilen kyllä että Rickillä tuskin on enää ollut paljoa tekemistä GW:n pelien sääntöjen kanssa. Eiköhän se markkinointiryhmä nykyään sanele enemmän, että saadaan myytyä enemmän bokseja jotka ovat ennen liikkuneet huonosti. Ja toisaalta paljon myyneiden figujen sääntöjä huononnetaan jotta ne jäisivät turhiksi ja ihmiset joutuisivat paikkaamaan armeijan aukot uusilla figuilla.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
thamus

Viesti Kirjoittaja thamus »

Niin onhan tuo ikävää että vanha jäsen ei ole enää töissä, mutta kai ne uudet jäpät jotain osaa.
Kuten uudet säännöt fantasyyn.

Mutta muistakaa että; Wood elvessit ei saa mennä metsään se on vaarallinen paikka, sieltä on huono ampua ja sinne on huono ampua, joten varokaa metsää pikku elffini....Phuohahahahaah.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Risto.Salonen

Viesti Kirjoittaja Risto.Salonen »

eläkeikä pukkaa kaikille.
ja onhan tuo yhä warmaster pelinsä kanssa tekemisissä ja järkkää sen parissa paljon. peli toki on gw:n omaisuutta, kait, ja ancientin sääntö update pdf palveluakin pitää yllä omalla nimellään.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Rakath kirjoitti:
Eskimo kirjoitti:tuskin kukaan nyt vourojärjestystä haluaa muuttaa sehän on hyvä näin ja on aina ollut
Mielipideasioita, mutta 40k/FaBa vuorojärjestys on se kaikkein huonoin vaihtoehto :)
Empä itkisi yhtään jos se muuttuisi Lotr/Wotr tyyliseksi. itse asiassa hyppisin riemusta jos niin kävisi.
Mielipiteitä joo, mutta ei se kiellä perustelemista. Millähän perusteella faban/kytkoon vuorojärjestys on kaikkein huonoin mahdollinen vaihtoehto? Monellako eri tavalla voidaan vetää vuoron perään kuin, että vedetään vuoron perään?

Kytkoohan nyt on taktiikan puolesta muutenkin pelkkää peräreikää, mutta fabassa tuo tuskin toimisi ainakaan paremmin kuin nykyinen systeemi.
Peril of Warp
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Vähiten samanaikaista toimintaa simuloi järjestys, jossa toinen tekee kaiken ja sitten toinen kaiken. Wotrissa ensin molemmat liikkuu, sitten molemmat ampuu ja lopussa molemmat chargaavat. Alkuun heitetään priority. Noin 600% parempi tapa liikuttaa on se. Epic armageddonissa on mainio aktivointisysteemi. Molemmat pieksevät kömpelön 40k rundijärjestyksen helposti. Jos 40k ottaisi wotrin vuorojärjestyksen, niin se parantaisi peliä todella paljon.
Luumumehu on soturien juomaa
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Huru-ukko kirjoitti:Vähiten samanaikaista toimintaa simuloi järjestys, jossa toinen tekee kaiken ja sitten toinen kaiken. Wotrissa ensin molemmat liikkuu, sitten molemmat ampuu ja lopussa molemmat chargaavat. Alkuun heitetään priority. Noin 600% parempi tapa liikuttaa on se. Epic armageddonissa on mainio aktivointisysteemi. Molemmat pieksevät kömpelön 40k rundijärjestyksen helposti. Jos 40k ottaisi wotrin vuorojärjestyksen, niin se parantaisi peliä todella paljon.
Komppaan. Lähestulkoon kaikki "modernimmat" figupelithän tehdään tällä ajatuksella.

Aiheeseen palatakseni näyttäisi Priestleyn lähtö olevan todellakin yhden aikakauden loppu ja väittäisin, että kyse on pitkälti GW:n nihkeästä suhtautumisesta historiallisen puolen kehittämiseen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Re: Rick Priestly ja GW erosivat?

Viesti Kirjoittaja AVVV »

En tiedä kenen lähtöä voitaisiin pitää yhtä suurena muutoksena. Korkeintaan John Blanchen minusta. Aika ja itse kunkin maku tietysti näyttää onko muutos hyvästä vai pahasta.
Dru Perim kirjoitti: Tosin GW:n suunnalta odotan tulevaisuudessa pelonsekaisin fiiliksin Star Warsin vapautuneiden miniatyyrioikeuksien ostamista. Vihjeenähän tähän suuntaan oli tässä taannoin oikein WD:ssa, jossa "viattomasti" pohditiin 'Eavy Metal -osiossa ihan nimeltä Strom Troopereiden muovihaarniskan maalaamista kiiltäviksi. Montako kertaa viimeisen 10 vuoden aikana on WD:ssa mainittu missään muodossa toisten firmojen tuotteita, joiden myymisessä ei olisi ollut GW:llä sormensa pelissä. Onko joku muu vetänyt yhteen näitä kahta asiaa?
On. Hienovaraisena vinkkinä ennen kuin Ogreista oli osunut sanaakaan silmiini ja Interwebit olivat paljon huonompia disseminoimaan informaatiota, GW:n Grand Tournamentin (se oli silloin sen niminen) Pub quizin (jonka tietysti voitimme) yhtenä kysymyksenä oli "What is the name of the king in Shrek?"

Ja samaan tapaan ennenkuin Project X:stä mainittiin muuta kuin työnimi Project X on olemassa (josta siis tuli LOTR), GT Pub quizin (jonka myös voitimme) viimeinen kysymys oli "What is the last spoken line of Lord of the Rings?"

Tämä on keski-ikää nyt.
Araknofobia

Viesti Kirjoittaja Araknofobia »

Silveri kirjoitti:Aiheeseen palatakseni näyttäisi Priestleyn lähtö olevan todellakin yhden aikakauden loppu ja väittäisin, että kyse on pitkälti GW:n nihkeästä suhtautumisesta historiallisen puolen kehittämiseen.
Älähän nyt, historiallinen puoli elää ja voi hyvin Forgen hellässä huomassa. Viimeisinpänä osoituksena tästä C&D Jeff Jonasille diadokki samplen levittelystä. Sikamainen temppu kieltämättä >:(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”