"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko mantic zombit liian pieniä?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rune
Peliporukkavalvoja

Re: Onko mantic zombit liian pieniä?

Viesti Kirjoittaja Rune »

Myyra kirjoitti:
thamus kirjoitti:Ja minä haluaisin mieluummin metallisia kuin muovisia figuja.
En ymmärrä tätä muovi villitystä, mutta pakko mennä aallon mukana, kun ei saa metallia niin pakko ottaa muovia.

Mutta silti etin mieluummin metallisia kuten nuo luurangot on parempia metallisina kuin nuovina.
Muovifiguissa on yksi todella selkeä etu metallisiin nähden. Ne kestävät rankaisua huomattavasti paremmin.
Itse olen juuri päinvastaista mieltä. Mutta tämä tuskin lienee paikka keskustella asiasta. Yleinen konsensus lienee, että 'jokainen tavallaan'.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Rune kirjoitti:
Myyra kirjoitti:
En ymmärrä tätä muovi villitystä, mutta pakko mennä aallon mukana, kun ei saa metallia niin pakko ottaa muovia.

Mutta silti etin mieluummin metallisia kuten nuo luurangot on parempia metallisina kuin nuovina.
Muovifiguissa on yksi todella selkeä etu metallisiin nähden. Ne kestävät rankaisua huomattavasti paremmin.
Itse olen juuri päinvastaista mieltä. Mutta tämä tuskin lienee paikka keskustella asiasta. Yleinen konsensus lienee, että 'jokainen tavallaan'.
Niinpä. Pudottaakko figun pöydältä vai taitteleeko käsiä, materiaalit telomistavan mukaan.
Peril of Warp
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

No lähinnä muovifigut yleensä kestää random pudottelua, pelaamista ja kuljetusta paremmin ja pitävät maalipintansa näissä operaatioissa aika kiltisti.
thamus

Viesti Kirjoittaja thamus »

Metaliste päältä tuo maali kyllä irtaa ärsyttävästi, verrattuna muoviin.
Muovi kestää kolhuja ihan sen takia kun on joustava materiaali ja kevyempi.
Mutta mie olen sitä mieltä että, metallii se pitää olla.
Käy muovikin, ainakin tankeissa.

Olen joskus aikona valaa rhinon kokonaan kirjosin metallista ihan piruuttani ja pistää fantsun pöydälle.
Joku kattoo hei rhino ja ottaa käteen "naps" ja toteaa että "mitä hiivattia"
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Samalla vaivalla voi täyttää muovirhinon lyijyharkolla tai jotain. Olisi vielä enemmän wtf.
thamus

lyijy jauhe!! hieno keksintö....
Mutta jotta ei lukkoa tule niin tosiaan, mites noiden mantic hevoset onko ne miten paljon pienempiä tai hoikempia kuin gw?
Viimeksi muokannut thamus, Ma 15.11.2010 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rune
Peliporukkavalvoja

thamus kirjoitti:Juijy jauhe!! hieno keksintö....
Mutta jotta ei lukkoa tule niin tosiaan, mites noiden mantic hevoset onko ne miten paljon pienempiä tai hoikempia kuin gw?
Nyt lienee hyvin vaikea sanoa - vertaile kuvia, ja alustojen kokoja. Vain jo kuvistakin pitäisi mielikuvitusta käyttämällä, ja vähän matematiikkaa hyödyntämällä, paljon irti.

Lisäksi, lukkoa tullee jos on tullakseen, mutta käyttäjät voivat toki vaikuttaa siihen. Esim. kokonaisten virkkeiden käyttö auttaa. Minä yhtenä en oikeasti edes ymmärtänyt mainitsemassasi Rhino-episodissa oikein tapahtui. :)

Mutta jotta, yleispätevästi voisin sanoa, että Reaperin, GW:n ja Manticin kokoskaalat ovat, jos ei aivan, niin ainakin lähes yksi yhteen. Hyvällä omallatunnolla voi niitä tilata, ja ottaa vaikkapa kuvia napeista ja tehdä vertailumalliston. Auttaisi varmasti monia muitakin.
#Ostium

thamus

Olen miettinyt että tekisin palstan tänne jossa olis moita koko vertailuja mutta minun pitäs saada kaikkea että saatas vertailua.
Perus ukko varmaan joku rodulta ja peliltä.
Esin gw space mariner, chaos mariner, eldar, khorne, slaanesh, ork, undead..
Sellasta on mulla itselläni mutta mie ajattelin että jos mie tekisin sellasen ja pistäsin että otan lahjoituksia vastaan kunnolla ei väli niin tulisko mitään?
Tietysti ite hankin aina pikkusen jotain samalla mutta tointaanko?
Rune
Peliporukkavalvoja

thamus kirjoitti:Olen miettinyt että tekisin palstan tänne jossa olis moita koko vertailuja mutta minun pitäs saada kaikkea että saatas vertailua.
Perus ukko varmaan joku rodulta ja peliltä.
Esin gw space mariner, chaos mariner, eldar, khorne, slaanesh, ork, undead..
Sellasta on mulla itselläni mutta mie ajattelin että jos mie tekisin sellasen ja pistäsin että otan lahjoituksia vastaan kunnolla ei väli niin tulisko mitään?
Tietysti ite hankin aina pikkusen jotain samalla mutta tointaanko?
Voipi tointaakin. Kannattaa kuitenkin tehdä varmaan ketju yleisiin keskusteluihin. Lisäksi, tällaisia on jo nrtissä, mutta harva lienee ajan tasalla. Kannattaakin suunnitella huolella mitä toivoo saavuttavansa, ja mitä jo valmiista vastaavista puuttuu, ja keskittyä niihin.
#Ostium

jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Myyra kirjoitti:

Metallifiguissa on yksi todella selkeä etu muovisiin nähden. Regimentti ei räjähdä ympäri pöytää ensimmäisestä hipaisusta. Multipose muoviukot näyttää myös suht hirveeltä rykmenteissä, onneksi uudemmassa kamassa tämä on huomioitu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”