"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ennakkokuumotusta Lauttasaaren pääsiäisturneesta

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
TheEmu

Re: Ennakkokuumotusta Lauttasaaren pääsiäisturneesta

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Onko ok jos pelaan merccejä ja minioneita siis yhtenä faktiona? Eilen illalla sain (hullun) idean että voisin sutaista sekä possut, krokot, että mercenaryt väreihin tähän mennessä ja pelailisi niillä sitte. Castereinä suunnilleen yks kroko, yks possu ja loput kolme mercenaryjen valikoimasta.

Kyllä mulla muitakin faktioita taitaa olla, että ei reissu tästä jää kiinni, mutta uusilla leluilla ois toki kiva pelata.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

TheEmu kirjoitti:Onko ok jos pelaan merccejä ja minioneita siis yhtenä faktiona? Eilen illalla sain (hullun) idean että voisin sutaista sekä possut, krokot, että mercenaryt väreihin tähän mennessä ja pelailisi niillä sitte. Castereinä suunnilleen yks kroko, yks possu ja loput kolme mercenaryjen valikoimasta.
Pakko sanoa periaatteen vuoksi ei. Eri faktio on eri faktio. Oon muutenkin itse asiassa sitä mieltä, että tämänkaltaisessa turnauksessa mercenaryilla voi olla jopa etulyöntiasema, kun faktiosta löytyy niin paljon erilaisia mahdollisuuksia. Toki harvalla napit näihin kaikkiin on, mutta kuitenkin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Lisäksi aika vaikea valita listaa vastaan jos ei tiedä, millä pelimekaniikallakaan toinen alkaa pelata..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Saako tästä turnauksesta paikan mestareiden turnaukseen? (Saattaa yllättävän paljon vaikuttaa, että maalaanko cryxejä vai krokoja). Jos joo, niin lasketaanko maalauspisteet mukaan siihen kuka pääsee MThen?

Mnähmnähmnäh, nopeempi ku Juho. :)
Viimeksi muokannut TheEmu, Pe 25.03.2011 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Chromeoo

Viesti Kirjoittaja Chromeoo »

irtooko tästä turneesta mestarien-slottia? ja irtosko notista?
Celebdae

Hidas vastaus kun olin reissussa. Mutta siis tästä turnauksesta on jaossa paikka Mestareiden turnaukseen. Turun paikka on jaossa Synergy openissa. Kolmas paikka on vielä auki, mutta jos missään muualla ei järjestetä asiallista turnausta, niin NOT:in paras suomalainen pääsee takaoven kautta myös mukaan. (Neljäs paikka jaossa joka tapauksessa conissa).

Ja joo maalauspisteet lasketaan mukaan, joskaan luultavasti turnauksen voittajaa ei maalauspisteillä käytännössä ratkaista (voittajalla luultavasti enemmän voittoja kuin kakkosella ja ajaa voittojen määrällä ohi oli maalattu lista tai ei). Toki on mahdollista, että useampi päätyisi neljään voittoon.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Nyt kun oli aikaa, niin turnauksen ilmoittautuminen on auki:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 9#p1109499

Paikkoja 20, eli hopi hopi ilmoittautumaan!

Celebdae

Muistutetaan vielä turneesta, joka siis jo tän viikon perjantaina! Vielä mahtuu mukaan, mutta nykysakillakin kiva kähinä saadaan aikaan.

Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Iltavuorossa iloisesti menee tuokin aika, vaikka kovasti olisi hinguttanut lähteäkin heittelee noppaa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

jää kyllä nihkeästi sukulaisten jalkoihin tämä sessio. Enskerralla sit.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

petskules kaupanala ja lankalauantai... Jos olisi ollu pyhinä olisi ehtinytkin, no ei voi mitään
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”