Joo tosiaan camo cloak antaa stealth -säännön koko unitille, ja sitten deployaat unitin 4+ coveriin, jolloin siitä tulee 3+ cover.
Jos sopivaa kiviaitaa tms. maastoa ole käytettävissä niin voit deployata talon taakse siten että vain heavy weaponit näkyvät, tai sitten käytät ajoneuvoa antamaan coveria unitille.
500 pts Imperial Guard
Re: 500 pts Imperial Guard
No olipas erikoista. Tota nyt ei olis sääntökirjan alkuperäistä tekstiä pläräämällä tajunnut mistään. Etenkään kun säännön kohta aiheesta on melko tynkä. Ainakin verrattuna esim. Fearless-sääntöön jossa on selkeästi selitetty tuonkaltainen asia ja joka on vielä täysin päinvastainen.
Entäpä muut tähdellä merkkaamattomat erikoissäännöt (s.74-76)? Voiko tämän perusteella siis vaikkapa olettaa että yksi Tank Hunter-hahmo tekee liittyessään unittiin sen kaikista ukoista tankhuntereita?? Löytyyköhän joka sääntöön mokoma myös jostain apteekin hyllyltä? :)
Kampesinpas aiheen kolmanteen..
Entäpä muut tähdellä merkkaamattomat erikoissäännöt (s.74-76)? Voiko tämän perusteella siis vaikkapa olettaa että yksi Tank Hunter-hahmo tekee liittyessään unittiin sen kaikista ukoista tankhuntereita?? Löytyyköhän joka sääntöön mokoma myös jostain apteekin hyllyltä? :)
- Eikä rumista saa kuin rumia kuvia -
- Eikä se kai ole multa pois? -
- ..Ja mulla oli varmaan just sillon korvat kiinni. -
No olipas erikoista. Tota nyt ei olis sääntökirjan alkuperäistä tekstiä pläräämällä tajunnut mistään. Etenkään kun säännön kohta aiheesta on melko tynkä. Ainakin verrattuna esim. Fearless-sääntöön jossa on selkeästi selitetty tuonkaltainen asia ja joka on vielä täysin päinvastainen.
- Eikä rumista saa kuin rumia kuvia -
FAQ sanoo että jos jollain yksikössä on stealth kaikki hyötyy siitä.Isku76 kirjoitti:No olipas erikoista. Tota nyt ei olis sääntökirjan alkuperäistä tekstiä pläräämällä tajunnut mistään..
EDIT: Ei siis koske muita "tähdettömiä"
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.