OETC 2011 Salzburg 24.-25.9.
Re: OETC 2011 Salzburg 24.-25.9.
Missä on väliaikatiedot lauantailta, tai muuten vaan tunnelmia paikanpäältä...
Tilanne on ollut pelien ulkopuolella hieman hetkinen mm. eräässä kellarissa (lisätiedot etenkin Terolta), mutta itse peleistä joutunee sanomaan, että ME VOITETTIIN KOKO TURNEE!JArrow kirjoitti:Missä on väliaikatiedot lauantailta, tai muuten vaan tunnelmia paikanpäältä...
Lisää dataa varmaan joskus myöhemmin... huominen menee matkustaessa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Onneksi olkoon koko köörille. Rapsaa vaan tulemaan.:)
Rats keep running!
Hyvin pelattu äijät!
Pic it or didn't happen.Celebdae kirjoitti:Tilanne on ollut pelien ulkopuolella hieman hetkinen mm. eräässä kellarissa (lisätiedot etenkin Terolta), mutta itse peleistä joutunee sanomaan, että ME VOITETTIIN KOKO TURNEE!
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Huikee suoritus, miljoonasti onnea jäbät! Nyt sitä rapsaa nopeasti. :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Huikee suoritus.
Hyvä jätkät! Tässä on hyvä syy korkata olut :)
Eihän sitä kohta enää turneisiin uskaltaudu, kun vastaan astelee (ehkä) epävirallisia euroopanmestareita...
Mutta, loistavaa työtä!
Mutta, loistavaa työtä!
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Oho jätkät teki historiaa. Onnea koko sakille!!
- The Captain
- Valvoja
Yhtä pahasti niiltä turpiin tulee kuin tähänkin asti...Sopuli kirjoitti:Eihän sitä kohta enää turneisiin uskaltaudu, kun vastaan astelee (ehkä) epävirallisia euroopanmestareita...
Mutta, loistavaa työtä!
Ihanaa Leijonat, ihanaa! Taas on hienoa olla suomalainen! Me ollaan sankareita kaikki!
Ja niin edelleen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Der Dexter
juh, hauskaa oli, ollaan me aika hyviä, ehkä...
sanottakoon, että onneahan aina tarvitsee mukana olla, ainakin mulla, kun tasasaisesti noita nihkeitä match-uppeja keräilin, yhdessä sain tehdä oman juttuni rauhassa, mutta 4-1 silti joukkueelle annettu. Jos itekkin saisi valita kaikki 5 skenua sopivaksi vastustajan mukaan, niin kyllähän minäkin 5-0 tulosta takoisin, etenkin jos Cryx olisi alla, eikä reilupeikko circle.
kiitokset joukkuelle, etenkin uusille naamoille, Tero urheasti tosi epätutuilla khadoreilla antoi pirun hyvää vastusta, 2-3 silti, sekä pari voittoa aivan kulman takana hävityistäkin. Henry takoi myösen aika tiukkaa sarjaa, ottaen 4-1 kotiin, varmasti kiittäen kiinteitä taloja ja vuoria, joiden takana sepe-sedän oli kiva piileskellä.
Eipä ihan kaikki tuolla nähneet, miten kova assasiini Krueger itse on, Krueger voitti casterkilleillä, ja eKaya skenuilla, hieman toisinpäin mitä internet luulee...
sanottakoon, että onneahan aina tarvitsee mukana olla, ainakin mulla, kun tasasaisesti noita nihkeitä match-uppeja keräilin, yhdessä sain tehdä oman juttuni rauhassa, mutta 4-1 silti joukkueelle annettu. Jos itekkin saisi valita kaikki 5 skenua sopivaksi vastustajan mukaan, niin kyllähän minäkin 5-0 tulosta takoisin, etenkin jos Cryx olisi alla, eikä reilupeikko circle.
kiitokset joukkuelle, etenkin uusille naamoille, Tero urheasti tosi epätutuilla khadoreilla antoi pirun hyvää vastusta, 2-3 silti, sekä pari voittoa aivan kulman takana hävityistäkin. Henry takoi myösen aika tiukkaa sarjaa, ottaen 4-1 kotiin, varmasti kiittäen kiinteitä taloja ja vuoria, joiden takana sepe-sedän oli kiva piileskellä.
Eipä ihan kaikki tuolla nähneet, miten kova assasiini Krueger itse on, Krueger voitti casterkilleillä, ja eKaya skenuilla, hieman toisinpäin mitä internet luulee...
Aliquando Insanire Iucundum Est

Voittajan on helppo hymyillä! Nyt joo taas kotimaassa. Pitänee jossain välissä kirjoitella tarkempaa raporttia kunhan jostain syystä hieman rästiin jääneiltä opiskelujutuilta selviää...
Mutta lyhyesti: paritus meni hyvin, pelit meni melkein kaikki hyvin ja kaikki hyvin \o/
Jeesjees, voitto kotiin. Ite onnistuin taas nettoomaan viis voittoa, eli oon täysin voittamaton ETC -tason turnauksissa! Jesjes.
Syitä miten taas pääs näin käymään:
-Pelasin cryxiä
-Paritukset, mulla oli vaan hyviä matseja.
-Skenaariot, valkkasin /kaikki/ skenaarioni, C&C on ihan kiva dennyllä
-noppa <3
Kerran turnauksessa tein kriittisen mokan, joka oli sarjaa "ai belphagore on arc node?" Onneks noppa pelasti :P
Syitä miten taas pääs näin käymään:
-Pelasin cryxiä
-Paritukset, mulla oli vaan hyviä matseja.
-Skenaariot, valkkasin /kaikki/ skenaarioni, C&C on ihan kiva dennyllä
-noppa <3
Kerran turnauksessa tein kriittisen mokan, joka oli sarjaa "ai belphagore on arc node?" Onneks noppa pelasti :P
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
aika hyvä läjä figuja pöyällä... tuliko kivat palkinnot?
Onpa mahtava suoritus, onnea vaan koko joukkueelle. Valmistautuminen ja treenaaminen meni näköjään nappiin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Maalauskilpailussa oli figuja jaossa (sitä ei voitettu =) mut itse turneesta saatiin tosi päheet mitalit. Ja meikä on ainakin oikein tyytyväinen, kun figuja saa kaupasta! Tarttis tääkin turnee PP:n virallista tukea, että ois varaa jakaa paljon palkintoja. Joukkueturneessa kun palkittuja on aika paljon...Chromeoo kirjoitti:aika hyvä läjä figuja pöyällä... tuliko kivat palkinnot?
Muiden ottamia kuvia:
http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewt ... f=54&t=601
Kiitos turnausvoitosta kuuluu myös erityisesti Ranskan ja Puolan joukkueille. Ranskalle siitä, että antoivat lanata molempien joukkueidensa yli 5-0 ja 4-1 (iso dissaus sille mun ääliövastustajalle joka voitti pelinsä niukin naukin stallaamalla ja whinettämällä ja jatkoi whinettämistä random ihmisille vielä koko illan baarissa). Puolalle kiitos siitä, että saatiin lanata niiden toinen joukkue ja siitä että virittivät meidän joukkueen turnausvireeseen Puolan parhaalla (ja ainoalla) ginillä, jota juotiin molempina iltoina pitkälle yöhön hostellin KELLARISSA (?), jossa siis minä ja Henry päästiin edustamaan (Tatu toisena iltana). Vielä kuva niistä ääliöistä:
http://taurusiuvavi.at/Foto/OETC_2011/s ... _4029.html (yeah...)

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewt ... f=54&t=601
Kiitos turnausvoitosta kuuluu myös erityisesti Ranskan ja Puolan joukkueille. Ranskalle siitä, että antoivat lanata molempien joukkueidensa yli 5-0 ja 4-1 (iso dissaus sille mun ääliövastustajalle joka voitti pelinsä niukin naukin stallaamalla ja whinettämällä ja jatkoi whinettämistä random ihmisille vielä koko illan baarissa). Puolalle kiitos siitä, että saatiin lanata niiden toinen joukkue ja siitä että virittivät meidän joukkueen turnausvireeseen Puolan parhaalla (ja ainoalla) ginillä, jota juotiin molempina iltoina pitkälle yöhön hostellin KELLARISSA (?), jossa siis minä ja Henry päästiin edustamaan (Tatu toisena iltana). Vielä kuva niistä ääliöistä:
http://taurusiuvavi.at/Foto/OETC_2011/s ... _4029.html (yeah...)

Viimeksi muokannut Prkl, Ke 28.09.2011 12:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ruotsin juokkueen pelaaja valmistautuu parhaaseen casterkilliin MISSÄÄN IKINÄ! :
http://taurusiuvavi.at/Foto/OETC_2011/s ... _4032.html
Kuvassa Mortenebra kämppää muurin takana. Ruotsalaisella on alle minuutti aikaa vuorollaan. Vuoron lopuksi:
"I have 3 seconds of time left.. (Hexeris) charges Mortenebra!"
Osumanopat putoaa pöytään. Osuma! Damagenopat vierii, vierii... pysähtyy... *Kello soi ajan loppumisen merkiksi* ja damage riittää tappamaan Mortyn.. LOL.
http://taurusiuvavi.at/Foto/OETC_2011/s ... _4032.html
Kuvassa Mortenebra kämppää muurin takana. Ruotsalaisella on alle minuutti aikaa vuorollaan. Vuoron lopuksi:
"I have 3 seconds of time left.. (Hexeris) charges Mortenebra!"
Osumanopat putoaa pöytään. Osuma! Damagenopat vierii, vierii... pysähtyy... *Kello soi ajan loppumisen merkiksi* ja damage riittää tappamaan Mortyn.. LOL.
Viimeksi muokannut Prkl, Ti 27.09.2011 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”