"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

onneksi ei toimi koko p***a :D. mutta pistäkää tosiaan joku sinne GW:lle sitä postia. itse lähetän heti, kun saan omani toimimaan. Hotmaili ei nimittäin ainakaan minun koneellani toimi kuin aika ajoin.
Shall I burn you?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Spinal kirjoitti:onneksi ei toimi koko p***a :D. mutta pistäkää tosiaan joku sinne GW:lle sitä postia. itse lähetän heti, kun saan omani toimimaan. Hotmaili ei nimittäin ainakaan minun koneellani toimi kuin aika ajoin.
Juu sama juttu. Suljen ja kirjoitan osoitteen uudestaan, niin jo toimii :).
bottiins kirjoitti:siis lotrin sivuilla vai?

juuh hyvä itse lähetin kaksi päivää sitten postia. pakko niiden on koht nostaa se. =)
Siis se #lotr-sotavasara on oiva paikka :). Mutta toinen kanava on pelkkiä peeloja täynnä ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

niin tietysti sielä en olekkaan ollut..... mutta lotrin sivua on aivan tyhjä ja sielä on tylsää..... hienoja muuten nuo shieftainit haradeilla varsinkin tuo ratsastava (pakko oli sanoa ettei mene ihan off topicci jutusteluksi)
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Ei h*lvetti, noita Swan kinghteja on ihan pakko ostaa...
Olleet aina lempihahmojani...

Kylä minäkin noita statlineja tiedän. Sain udeltua Alessiolta. ;)
Averren

Mäkin näin tänään kaikki statit Hesan GW:ssä ;).

Oli muuten todella hyvä paikka! Menen heti uudestaan niin pian kuin mahdollista :)!

Kun kysyitte niitä kuvia siitä Helms Deepistä, niin muistakaa YV:llä niin laitan jotain.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Averren

Ja hiljaisuus rikkoutuu.

Kuningas Aragorn jalkaisin:

http://forums.portent.net/attachment.ph ... ntid=26449

Zarec

todella hiano tuo figu.... pakko hankia
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Hienoin Aragorn tähän mennessä ja kun ei kaveria ole ratsainkaan niin kai se täytyy ostaa...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Öh pitääkö tuonne rekisteröity, kun minulla ei näy?
Lalalaa
Averren

Valtsu kirjoitti:Öh pitääkö tuonne rekisteröity, kun minulla ei näy?
En muuten ole varma. Itse olen toki rekisteröitynyt, mutta ovatko bottiins ja LAndE rekisteröityneitä?

Zarec

juuh sinne pitää rekistöröityä.......
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

No onhan toi ollut jo "kauan" esim. TLA mutta kuitenkin nätti figu. Jostain kyllä olen kuullut sellaisen huhun että häntä ei julkastaisi ollenkaan blisterinä. Korjatkaa jos olen väärässä.
"Brush-licking makes you a better painter"
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Kokeillaan laittaa kuva tänne:

Kuva

[MaedhrosEdit:]Onnistuhan se. Tuossa se sitten on niitä varten, jotka eivät ole vielä sitä nähneet. Eihän sitä periaatteessa saisi laittaa tuohon, mutta jos ei muuten näe.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

jago kirjoitti:No onhan toi ollut jo "kauan" esim. TLA mutta kuitenkin nätti figu. Jostain kyllä olen kuullut sellaisen huhun että häntä ei julkastaisi ollenkaan blisterinä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Siis tuon voi ostaa blisterinä missä tulee jalkasin ja ratsain oleva kuningas. Tai näin sen olisi tultava ulos. GW:llä on se uusi politiikka noiden ratsastavien herojen kanssa; laittavat jalankin olevan mukaan ja nostavat hintaa.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

No voihan v*****u kun on jo yks hepo ara niin ei ole sitten mitään järkeä sillä toisella tai siis meinaan sillä sitä että kun on jo valmiiksi jo yks niin miks sitten kaksi?

Kuitenkin pakko toi on ostaa niin nätti figu kun on.
"Brush-licking makes you a better painter"
Averren

Joo, tämä ei ole Sneak Peakki, mutta ajattelin että Scouring of the Shire huhut kiinnostavat.
Shadowspite Portentissa kirjoitti:The next LotR supplement will, as long suspected, be the Scouring of the Shire. If you are lucky enough to live in the UK and can catch a glimpse of the Games Day Programme booklet, you can see concept sketches (which possibly suggests models) of the following:

Farmer Maggot with a scythe and three rather menacing dogs.

Ruffians, one of which has a bow.

Brandobas Took in top hat and riding a pony.
baggers Portentissa kirjoitti:After Talking with Adam Troke he mentioned that there will be a scenario where the hobbits have to fend off Wargs. with the Old Took in charge if my memory reminds me. Also I belive I have read that Hobbits will come in Blisters of 4 like the Goblin Warriors from the Fellowship of the Ring range of models.
Brother Frog Portentissa kirjoitti:In addition to the above, we can add:

Sheriffs
Bounders
Slavers
Sharkey
Worm

...and a few other joys
Juu, ei tarvitse brassailla jos tiedät nämä jo ;). Moni muukin on Portentissa, mutta ajattelin ilahduttaa niitä, jotka eivät ole Portentissa.

Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Farmer Maggot viikatteen kanssa kuulostaa hyvältä... isin pikku lantapuntti...

Ja, voiskos joku selventää keitä olivat orjuuttajat ja bounders? Hobitteja vai ihmisiä?
Sharkey varmaankin on Sarkku? ja Worm on Grima... Sheriffit on hobitteja, joilla on sulka hatussa...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Averren

Kyllä, en itsekään ole varma. Slaversit ovat niitä "isoja ihmisiä" eli varmaan maantierosvoja, bounders varmaan samoja, tuskin örkkejä ainakaan.
Sharkey on Saruman ja Worm on varmasti Grima.

Toivotaan että Härkäräikästä ei tule mitään Faramirin tasoista.

Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Averren kirjoitti:Toivotaan että Härkäräikästä ei tule mitään Faramirin tasoista.
Ei tulekaan. Siitä tulee kovempi. Eikös hän jollain tikun pätkällä sipaissut yhden örkin pään maata kiertävälle radalle?

Farmer Maggot... Louisiana style... "C'mon boys... Let's kick some ass", sanoen tuon samalla tyylillä, kuin se Bondin Suistopoliisi ;). SWA. Sucker with Attitude.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Averren kirjoitti:Toivotaan että Härkäräikästä ei tule mitään Faramirin tasoista.
Älä pelottele! Härkäräikkä voittaa Faran? Ei ikinä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”