[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu
Sori tuplapostaus, mutta jo 20 kuvaa Blood Bowl-liiga "Zerosta" figuseuran Facebook-albumissa. Lisäsin juuri tältäkin päivältä pari.
No niin rosteri päivitetty tarinan kera esittelyketjussa. Value nyt 1 580 000. Eli nousi "vain" 50k. Mahkut olisi nostaa se 1 650 000 ostamalla se heittäjä. Mut miksi nyt lisäisin inducement erotusta :D
Hauskaa muuten et finaalissa on A-lohkon joukkueet ja ronssissa B miehet. No A on yleensä parempi kuin B....
Hauskaa muuten et finaalissa on A-lohkon joukkueet ja ronssissa B miehet. No A on yleensä parempi kuin B....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Tjaa niin tuo rosterikin piti päivittää, hyvä kun muistutit --> päivittämään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Päivitetty. Muutoksia siis tosiaan +1FF, hieman massia ja nro.7:lle MB skilli.
Indicmentteihin saan sitten jotain ~300 000 käyttää....
Indicmentteihin saan sitten jotain ~300 000 käyttää....
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Olis kyl ollu silti jännä nähdä Norset vastaa Necrot teidän pitäs ottaa joku hyväntekeväisyysmatsi :D
Kyl sellaseen nekropeliin oon valmis. Riippuu et meneekö maksalaatikko roskiin :D niin ainakin uhkas ko putos finaalista. Eikös siitä kuollu se toine were. Jos näin on niin saa ottaa vaiks senkin mukaan silti.
Mut Siitä sit Ville hiomaan taktiikkaa ja inducementtejä. Ja joo tota just tarkotin. Ennemin 300 000 erotusta kuin 400 000. Ja taktiikka hiomises ei atk peli auta :D
Mut Siitä sit Ville hiomaan taktiikkaa ja inducementtejä. Ja joo tota just tarkotin. Ennemin 300 000 erotusta kuin 400 000. Ja taktiikka hiomises ei atk peli auta :D
Mitään BB:tä ehdi koneella enään pelaamaan kun tein tänään heräteostoksen, tarttui kaupasta mukaan tuollainen samsung galaxy s4:nen niin menee varmaan seuraavat päivät sitä räplätessä (kait siihenkin jonkin sortin bb:n saa asennettua).
Taktiikkani on valmisteltu huolella: Vedetään norseja nekkuun, tehdään parit TD jossain välissä, naatiskellaan long passeilla ja lopuksi korjataan palkintorahat taskuun ;) Tai jos ei ihan noin niin ainakin sinne päin =D
Kyllä tuolla 300 000 saa jo kaikkea kivaa viellä kun laittaa itse tuon 100 000 päälle ja antaa apolle kenkää niin ollaan 450 000 hujakoilla... Katselin vain että Yetee meni pentele viellä nappamaan guardi skillinkin, tuo olisit voinut jäättää väliin kosta oma trollini on 5:ssä spp:ssä ja havittelee guardia/blokcia mutta turhaan...
Taktiikkani on valmisteltu huolella: Vedetään norseja nekkuun, tehdään parit TD jossain välissä, naatiskellaan long passeilla ja lopuksi korjataan palkintorahat taskuun ;) Tai jos ei ihan noin niin ainakin sinne päin =D
Kyllä tuolla 300 000 saa jo kaikkea kivaa viellä kun laittaa itse tuon 100 000 päälle ja antaa apolle kenkää niin ollaan 450 000 hujakoilla... Katselin vain että Yetee meni pentele viellä nappamaan guardi skillinkin, tuo olisit voinut jäättää väliin kosta oma trollini on 5:ssä spp:ssä ja havittelee guardia/blokcia mutta turhaan...
Muista Ville, että jos laittaa itse rahaa, niin se laskee sitä inducementtiä saman verran, koska peliin käytetty "petty cash" lasketaan sun valueen. Muistaakseni ainakin.
Joo perjantaina sitten Pronssipeli pärähtää käyntiin puolenpäivän aikaan. Katsotaan miten käy tässä revanssimatsissa. Itse sain jo Catcherinkin hankittua tälläin vihdoista viimein :)
Joo perjantaina sitten Pronssipeli pärähtää käyntiin puolenpäivän aikaan. Katsotaan miten käy tässä revanssimatsissa. Itse sain jo Catcherinkin hankittua tälläin vihdoista viimein :)
Kalat meni kotio...
Jotain matseja ollaan ainakin pelattu väärin. Jos tönäistään ulos kentältä, ei tule armor rollia, vaan suoraan injury, eli 2-7 stunned 8-9 ko ja 10+ dead or injured. Aloin tota minun ja Syrjän pelin jälkeen miettiin vaan, kun siinä molemmat pukkasi toisiltaan ukon ulos ilman kovinkaan isoja seurauksia. Muistelin nääs, että se olisi ollut vaarallisempaa ja olihan se.
Kalat meni kotio...
Mietein ihan samaa. Mut kun porukka puheli muuta niin...No muistaakseni kummaltakaan ei menny AV:t rikki. Joten eipä muuttanu tilannetta. Mut muistetaas jatkos.
Kappas kappas mistäköhän tuo mielikuva yleisön panssarin takojaisista on jäänyt niin vahvasti muhimaan. Noh tietääpä jatkossa itsekin. Mutta joo ei kauheesti vaikutusta teidän peliin, kun reserviboxiin olisitte tainneet päätyä siltikin.
Jaaha. Kai tässäkin pitää hiljalleen miettiä jo seuraavaa liigaa. Kovasti haluttais lähtee vaiks parilla teamilla. Mut aika tulee pakosti vastaan. Kovaa pähkintää millä lähtis. Norset ois tuttu turvallinen. Mut en tiä jaksaako samoilla heti perään. Tahtois pelata myös hiukka taitopallookin. Mut en tykkää welf catcherien liike pudotuksesta. Helffeihin en koske!! Delffeist ei kans saa sellast mielekäst. Toisaalt jos tulee paljon jengii niin eiköhän se kasvakin mielekkääks. Mut jos rauhis lähtee niillä??? Nii emmä samalla lähe. Amazonit kiehtois kovasti. Vaikkei nyt varsinaisesti taitopallo joukkue olekkaan. Oikeestaan ne ei oo missään erityisen hyviä. Aika tasapaksuja, millä tietty hiukka boonuksia. Varmuuden vuoksi aloitin nyt joukkueen maalauksen. Jos vaikka Lustria 69ers tai Boobsters ilmestyis kentälle...
En ite kanssa varmaankaa lähde kuin yhdellä joukkueella vaikka jollain kierolla tapaa se voiskin olla fiksua lähteä nyt "ekaan varsinaiseen" liigaan parillakin samantien. Eniten silti ehkä epäilyttää se ettei halua lupautua tuplatahtiin pelejä. Nyt kesällä se ehkä onnistuiskin, mutta sen jälkeen alkaiskin jo viimeistään ongelmat :D
Jokos noita teidän komitea keskusteluja uskaltaisi tuoda hieman laajemmin julkisuuteen? Lähinnä sillä että ei tässä paljoa ainakaan itselläni ole suunnitelmia johtuen siitä ettei viellä edes tiedä mitä tuleman pitää. Jos jonkin näköistä yhteenvetoa saataisiin julkaistua mahdollisesta sääntöpaketista aikataulutuksineen niin uusien pelaajien kosiskeleminenkin olisi hieman helpompaa.
No komitea kokoontuu seuraavan kerran perjantaina, että josko sen jälkeen kuulis vähän lisää. Pelikaupan puolelta oli kyllä kova kiire päästä mainostamaan, että kuvittelin, että jotain olis hihkuttu jo heti ekan miitin jälkeen.
Mutmut jos mä nyt tälleen alustavasti spoilaisin, että puhetta on ainakin ollut että aika pitkälti perussäännöillä+optional säännöillä mentäis eli lähes kokonaan tuo gw:n sääntöpaketti. Onko jotain erityisiä tiedonjyväsiä mitä kaivattas? Mikään ei tietty ole virallista ennen kuin se on virallista, mutta tosiaan pelitahto olis vähän aikaisempaa liigaa väljempi, mutta on tosiaan lupa osallistua kahdella joukkueella halutessaan. Luonnollisesti myös osallistumismaksu peritään molemmista sen varmaan jokainen ymmärtää. Normisettiä oikeastaan noiden isojen linjojen suhteen lähinnä ollaan hiottu noita palkintotouhuja ja jotain villejä erikoistapauksia, jotka saattaa tulla vastaan jossain tosi epätodennäköisessä tilanteessa. Mutta uskoisin, että rauhis panostaa tiedotukseen, kun sen aika on.
Mutmut jos mä nyt tälleen alustavasti spoilaisin, että puhetta on ainakin ollut että aika pitkälti perussäännöillä+optional säännöillä mentäis eli lähes kokonaan tuo gw:n sääntöpaketti. Onko jotain erityisiä tiedonjyväsiä mitä kaivattas? Mikään ei tietty ole virallista ennen kuin se on virallista, mutta tosiaan pelitahto olis vähän aikaisempaa liigaa väljempi, mutta on tosiaan lupa osallistua kahdella joukkueella halutessaan. Luonnollisesti myös osallistumismaksu peritään molemmista sen varmaan jokainen ymmärtää. Normisettiä oikeastaan noiden isojen linjojen suhteen lähinnä ollaan hiottu noita palkintotouhuja ja jotain villejä erikoistapauksia, jotka saattaa tulla vastaan jossain tosi epätodennäköisessä tilanteessa. Mutta uskoisin, että rauhis panostaa tiedotukseen, kun sen aika on.
Joo kyllä sitä virallista tietoa pian tulee. Alunperin olisi varmaan pitänyt tullakin jo. Merkittävin sääntö kai on, et huijaamisesta seuraa ankara rangaistus (ei koske komitean jäseniä).....:D
Itse lähinnä seuraavan liigan osalta mietin tuota vaadittavaa peli tahtia, kun puhe oli 2peliä/3viikkoa. Vaikka tuo kuulostaa nopeasti höllältä aktiivisuus vaatimukselta niin pistää ainakin oman aikataulun todella tiukoille. Samoin liigan alkamisajankohtaa tässä olen pähkäillyt, ihan suoraan putkeen kun ei toista liigaa jaksaisi vetää mutta ehkä +1kk tauon jälkeen pelihimot sitten kasvaisivatkin taas entisestään. Toki pelikauppaa ajatellen niin pitäähän tälläiselle liigalle antaa aikaa mainostamiseenkin, että taidan hieman turhia osakseen murtehtia.
Mitäs uutta nämä "optional säännöt" tuovat BB:hen nykyisestä liigas poiketen?
Jäädään odottelemaan virallisempaa infopakettia.
Mitäs uutta nämä "optional säännöt" tuovat BB:hen nykyisestä liigas poiketen?
Jäädään odottelemaan virallisempaa infopakettia.
Liiga alkais joskus kesäkuun alussa ilmeisesti, että kyllä tässä aikalailla kuukaus vielä aikaa onkin.Runt kirjoitti:Itse lähinnä seuraavan liigan osalta mietin tuota vaadittavaa peli tahtia, kun puhe oli 2peliä/3viikkoa. Vaikka tuo kuulostaa nopeasti höllältä aktiivisuus vaatimukselta niin pistää ainakin oman aikataulun todella tiukoille. Samoin liigan alkamisajankohtaa tässä olen pähkäillyt, ihan suoraan putkeen kun ei toista liigaa jaksaisi vetää mutta ehkä +1kk tauon jälkeen pelihimot sitten kasvaisivatkin taas entisestään. Toki pelikauppaa ajatellen niin pitäähän tälläiselle liigalle antaa aikaa mainostamiseenkin, että taidan hieman turhia osakseen murtehtia.
Vilkase säännöistä sivu 32. Sieltä tulee aikalailla kaikki muut paitsi "additional cash for short leagues", koska lyhyt liiga ei nyt toivottavasti olisi kyseessä. Lähinnä noi siis tekee jotain pieniä silotteluja sääntöihin kuten esim se että kuolleelle pelaajalle ei enää myönnetä MVP:tä ja ehkä kaikista oleellisimpana tuo, että 5 fan factoria ilmaiseksi alkuun. Kaikkea ei oo sanasta sanaan tulossa, mutta tuolta voi katsella suuntaa.Runt kirjoitti:Mitäs uutta nämä "optional säännöt" tuovat BB:hen nykyisestä liigas poiketen?
Tuo MVP homma on ehdoton, muutoinkin lainapelaajille en itse lähtisi MVP:tä jakamaan. Suosittelen myös että komitean jäsenet tutustuu muiden kaupunkien BB-liigojen sääntösetteihin, siellä oli ihan hyviä sääntöpaketteja missä oltiin huomioitu esim MVP:t hyvin yms.
Etteköhän te jokatapauksessa saa hyvän setin hiottua kasaan.
Etteköhän te jokatapauksessa saa hyvän setin hiottua kasaan.
On noit jottai naapurejakin ihmetelty, mutta jos joku on bongannut jonkun oikein loistavan setin, niin linkatkaa ihmeessä.
Näin ohimennen, niin linkataanpa tämäkin tänne, kun alkaa tuo puumies olemaan vihdoin aikalailla valmis.
Näin ohimennen, niin linkataanpa tämäkin tänne, kun alkaa tuo puumies olemaan vihdoin aikalailla valmis.