[Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Päädyimme Furinjin kanssa siihen, että U.I.P vs Brienne Norwahls pelataan keskiviikkona 4.9. Klo 11.00 alkaen pelikaupalla.
Kalat meni kotio...
Mitenkäs tuo Rottaralli ehtisi ottamaan peliä? Itse olen nyt joka päivä 7.00-13.30 töissä, joten lauantait olisi parhaita päiviä itselleni.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Huomenna muuten ratkotaan pitkälti B-lohkon kärkisijoitukset. Klo 13 siis darkliverbox vs lustria 69ers. Katotaan meneekö delffit voittamattomina pleijareihin vai saanko minä porttikiellon kauppaan :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Ookami_Tez
Ai saamari tuo olisi kyllä mahtava tulla kattomaan harmi kyllä töissä neljään asti eli en varmaan ehdi näkemään matsia lainkaan. Noh ihan vaan tasapuolisuuden nimissä vedä niitä Haltioita nekkuun!
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Tappakaa oikein pirusti porukkaa toisiltanne!
Kalat meni kotio...
kahdeksas peli olis vielä pelaamatta, en nyt muista mitä tiimiä vastaan on.
Josko vaikka onnistuis saamaan edes yhden voitokkaan pelin, kunhan päivän ja ajan saa sovittua
Josko vaikka onnistuis saamaan edes yhden voitokkaan pelin, kunhan päivän ja ajan saa sovittua
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Sulla wh_freak on sitä Suky Fu Mikaa vastaan peli. Koitin silloin pelikaupalla usuttaa teitä sopimaan niitä pelejä keskenänne, kun siinä molemmat olitte, mutta ei siitä tainnut mitään tulla. Lähinnä siitä syystä, että Suky-Futa odotan Fisterseillä vastuksekseni, mutta sillä on ennen sitä vielä pelit sua ja Spluugaa vastaan.
Runt! Koska pelataan lohkon viimeinen peli pois kuljeksimasta?
Runt! Koska pelataan lohkon viimeinen peli pois kuljeksimasta?
Kalat meni kotio...
Pelataan heti kunhan saan rottaralli pelin ja RNK pelin alta pois... Rottarallia olen pariin otteeseen tässä topicissa yrittänyt tavoittaa mutta tuloksetta. Eli jos joku tuntee kyseisen pelaajan niin hihkaskaa että örkeillä olisi pelihaluja.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Joo, Rottarallimies lupasi tulla huomenna sopimaan pelejä tänne sun kanssasi, kun saa loppukuun työvuorot tietoonsa.
Kalat meni kotio...
Onnistuisko Melena Tsunamilla tai PoPilla peli mimmoisina päivinä, itsellä ainakin ensi viikon keskiviikko, torstai 14 jälkeen ja viikonloppu onnistuu(40k turnee varuksella tietenkin)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Sori en oo kerenny tänne viestittelemää aikasempaan. Pelottaa noi örkit liikaa. :D
Sulle Runt ilmeisesti sopi lauantait?
Olisko nyt 14.9 lauantaina peliä rottarallia vastaan?
Mul olis nyt viikolla 10,12 ja 14 päivä vapaat. Ens viikolla 17,18 ja 19 päivä.
Jos joku muu haluis ottaa peliä nii mikä tahansa noista päivistä pitäis onnistua.
Eli ilmeisesti Melena Tsunami ja Princes of Perfection joukkueet tarvis viel voittaa?
Jos joku muu haluis ottaa peliä nii mikä tahansa noista päivistä pitäis onnistua.
Eli ilmeisesti Melena Tsunami ja Princes of Perfection joukkueet tarvis viel voittaa?
Viimeksi muokannut Nywell, Ma 09.09.2013 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ookami_Tez
Lauantaina on sitten pelikaupalla 40k turnaus, joten pöytä tilan löytyminen voi olla vähän siinä ja siinä kannattanee Rauhikselta kysellä onko jäämässä ylimääräisiä pöytiä.
Great Teacher Ookami_Tez
Ei taida olla ylimääräisiä jos kerran turnausta varten joudutaan kaupalle kantamaan lisää pöytiä, kun ei nykyiset riitä :D
Niin vai tarviiko? Pyöriikö tuo 12 pelaajan homma 3 pöydällä? Ja Nywell laittaa kaaoksensa kasaan ja osallistuu myös turneeseen...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Kaaos armeija otti osumaa koiran hampaista. En tiiä pitäiskö se ottaa merkkinä etten koskaan tuu pelaamaa. :D
Niiiii sekin on toki mahdollista, mutta siltikin se tarkoittaa, ettei ylimääräisiä pöytiä ole :Dsyrja kirjoitti:Niin vai tarviiko? Pyöriikö tuo 12 pelaajan homma 3 pöydällä? Ja Nywell laittaa kaaoksensa kasaan ja osallistuu myös turneeseen...
- Ookami_Tez
Tänään tuli pelattua Pro Bros vastaan Princes of Perfection peli, joka meni Ogreeille 1-0 kiitos Ogrejen hyvän noppa tuurin ja haltioiden paikottaisen huonon noppa tuurin. Nyt vaan tässä kattelen että voin olla hyvinkin mahdollisesti usuttamassa tiimejäni heti ensimmäisellä Cup kierroksella vastakkain...
Great Teacher Ookami_Tez
YV:tä tuossa jokupäivä lähettelin...Nywell kirjoitti:Sori en oo kerenny tänne viestittelemää aikasempaan. Pelottaa noi örkit liikaa. :D
Jos jollain on rottarallin puhelinnumeroa niin voisiko joku laittaa sellaisen minulle txt:llä tai vaihtoehtoisesti välittää minun numeroni rottarallille?
Voisihan joku vähän painostaa sitä Suky-FU Mikaa sopiin noita pelejään.
Himottaa päästä jo jatkan liigaa :)
Himottaa päästä jo jatkan liigaa :)
Kalat meni kotio...
Juu patista sitä kaverias, ja spluuga nyt se peli pois alta! toinen epäkuollut ja kahdet haltijat pitäis viel kestää.
Ensi viikolla viikonloppu ja sen jälkeen onkin paremmin aikaa myös arkisin 16sta eteenpäin(2. ja 3.10 myös kello 14 eteenpäin onnistuu) launatait 5. ja 12.10 ei kyllä onnistu joten älkää edes ehdottako.
Ensi viikolla viikonloppu ja sen jälkeen onkin paremmin aikaa myös arkisin 16sta eteenpäin(2. ja 3.10 myös kello 14 eteenpäin onnistuu) launatait 5. ja 12.10 ei kyllä onnistu joten älkää edes ehdottako.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.