Hell Dorado
Re: Hell Dorado
Josko viimeistään maanantaina (15.12) saisi tietää onnistuuko demotus niin hyvä!
Nyt kun Demonisedät saisi vielä ISOn laiskiaisen niin olisin iloinen...
Nyt kun Demonisedät saisi vielä ISOn laiskiaisen niin olisin iloinen...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Voihan Perhana! Luin sääntöjä vähän aikaa ja jäin koukkuun! Nyt tuokin juttu tulee kilometrin pituisele toivelistalle(joka luultavasti on ostettu kokonaan vuonna 2020) Noh mkavia figuja totta tosiaan ja jos valmiit pinnaukset ja kaikki! Sitten vielä kun niitä ostettua saisi...
Muutamissa uusimmissa on valmiit pinnaustikut, mutta muuten näiden kokoaminen on tuskaa. Kun figun ranne on vain vähän poranterää paksumpi, niin saa olla äärimmäisen tarkkana.
Luumumehu on soturien juomaa
Kiitoksia avustanne, kyllä luultavasti nuo Muhamettilaiset tiensä hyllyyni löytävät. Oikeastaan säännöillä ei muuten ole väli kuhan ovat toimivammat kuin 'hammereissa, ja mitä olen lukenut niin ovat?
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
No onhan ne kaikki yksissä kansissa ja sinällään "valmiit" eli niitä ei päivitetä osittain jokaisen figujulkaisun yhteydessä (codexit), kun hahmojen erikoissäännöt tulee korteissa figujen mukana, tai sitten viitataan sääntiksen metrin pituiseen skilli-listaan. Hyvät ne on.
Puheista päättelisin, että homma menee enempi Privateerin tyyliin, siis yksi kirja jossa kaikki mitä tarvitaan, ja välillä uusi kirja jossa samat faqutettuina, jonkin verran ekstraa ja uusi kimara yksiköitä.
Sisältääkös tuo englanninkielinen sääntö pdf FAQeja? ainakin niitä aikaisempia...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Jees, kohta säännöt on tullut selailtua lävitse, ja varmaankin piakkoin lähtee kadotettuja tännepäin. Säännöt tuntuvat hyvältä, mutta vaativat muutaman pelin alle, jotta erikoissäännöt muistuvat paremmin mieleen.. Lassek, miten olisi vielä tässä ennen joulua?
Rats keep running!
Olen kadottanut linkin jonnekin tänne topicciin mutta onko niitä englannin kielisiä sivustoja/online kauppa olemassa. Kun en oikein ranskan kielenpäälle osaa.
Masinistina on pakko kommentoida tätä. Kaikki Privateerin battlebokseissa ostamani figut ovat saaneet kiitettävästi peliaikaa ja battlebox pelit ovat itsessään jo ihan mukavaa ajanvietettä ainakin aluksi. Tuskinpa Helldoradistitkaan tyytyvät peruslaatikkoon.Haddock kirjoitti:Lisäksi tykkään itse siitä, että aloitusbokseissa on oikeasti se normikokoinen, pelikelpoinen poppoo, eikä jotain kaksi warjackiä (jotka jäävät kuulemma kuitenkin hyllyyn) ja charru. Tai mitä nyt mikäkin firma lootaansa tunkee.
Plus tietty figujen asenteikas ulkonäkö, mutta sehän riippuu tietysti ihan katsojasta.
Kun annat pirulle pikkusormen niin se vie koko tilin :)
Hienoja figuja tuossa näyttäisi olevan, mutta itse en ole päässyt tutustumaan peliin kun kaikki tieto näyttäs olevan ranskaksi. Eikö nämä tyypit vois kääntää sivujaan myös englanniksi? Tuntus näin äkkiseltään hyvältä businessliikulta.
Jostain syystä ranskalaisilla on edelleen hemmetin paha asennevamma englantia kohtaan ja heidän englannintaitonsa tuntuu olevan samaa tasoa kuin ruotsin osaaminen suomalaisilla. Okei... ehkä hieman parempi, mutta en nyt paljoa valehtele. Eihän se oikeasti iso asia olisi tehdä enkunkielisiä sivuja ja kun etenkin brittifanit ovat kovinkin innokkaita, niin voisivat oikolukea ne käännökset. Ei tietysti koko sivustoa tarvitsisi kerralla kääntää, mutta ehkä jonkinlainen "frontend" olisi hyvä olla olemassa.finmirage kirjoitti:Hienoja figuja tuossa näyttäisi olevan, mutta itse en ole päässyt tutustumaan peliin kun kaikki tieto näyttäs olevan ranskaksi. Eikö nämä tyypit vois kääntää sivujaan myös englanniksi? Tuntus näin äkkiseltään hyvältä businessliikulta.
MUTTA puhumme kuitenkin ranskalaisista....
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Et kai aio maalaamattomilla figuilla pelata? Eihän kukaan itseäänkunnioittava figuttaja sellaista tekisi! (Onneksi kukaan ei enää pelaa konfroa... ;( )Oberon_ kirjoitti:En kyllä ole maalannut mitään uutta, mut...
Mulla oli maalattuja figuja yli oman tarpeen jo conissa kuules. Tarkoitin, ettei mulla ole yhtään maalattua figua enempi kuin conissa, eli lista ei muuttune, mutta sehän oli kiva jo silloin... Joululahjaksi vois tietty tilata itelleen jotain, mut mut.
Mä kannatan yleistä pelailupäivää, mutten jaksa kyllä mitään turnausmuotoa pelata. Paikalle pelaajia, pöytiä, maastoja, jokainen vaikka keksii jonkun skenaarion ja sitten annetaan rullata. Omat juomat.
Pelattiin tänään peli ja otettiin kuvia. Jos taisteluraportin saisi tehtyä...
Pelattiin tänään peli ja otettiin kuvia. Jos taisteluraportin saisi tehtyä...
Pelailupäivään voisi eksyäkin paikalle, ei tule semmoista fiilistä että ihan oikeasti pitäisi voittaa, jolloin pelaaminen on mukavan leppoista. Voi kokeilla niitä vähemmän tehokkaita nappejakin sitten.
Nojoo, kunhan pääsee pelaamaan :D
Jaahas, eli kunhan demonien boxista pikkuvihat korvaa jollain muulla niin hyvin menee!? :P (+ Isoviha & ahneutta mukaan)
Kaima lupasikin paketin perjantaiksi, kunhan nyt ei tule mitään Itellan kulkua estävää luonnonmullistusta niin hyvä...
Mika
Kaima lupasikin paketin perjantaiksi, kunhan nyt ei tule mitään Itellan kulkua estävää luonnonmullistusta niin hyvä...
Mika
Itsekkin voisin ilmoittautua tähän ketjuun kaappi HD pelaajaksi. Eli siis kaapissa on lojunut Sarrasins boksi + lancer & alchemist jo pitkän aikaa. Pitäisi vielä jostain saada kipinä laittaa napit kasaan. Ehkäpä Tooninkin kanssa saadaan jotain peliäkin jossain vaiheessa aikaiseksi, kun samoilla seuduilla liikutaan?