"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Molja

Re: Malifaux

Viesti Kirjoittaja Molja »

Ja sitten tulee Marcus http://www.wyrd-games.net/forum/showthread.php?t=22866
Hieman isompi tummaihoinen kaveri. Alt on ihan jees versio, ei hirveesti säväytä verrattuna originelliin. Avatar taas aika peto. Vois melkein ottaa jostain toisesta pelistä chimeran tai vastaavan ison pedon ja laittaa tikun viereen. Mutta sitä tossa on varmastikin haluttu.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Uh, tuon jos joskus hankin, niin tulen kyllä hajoamaan noihin liekkiefekteihin. Eikä hiukset ihan niin pahoja ole, vaikka on parempiakin nähty. Voisiko sillä assosiaatiolla aiheuttaa negetiiviset vibat.
Viimeksi muokannut Morze, Ma 12.12.2011 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hmh, alt-versio ei oikein vakuuta, pidin itse alkuperäisestä enemmän, mutta toisaalta ehkä tuo sculpti sopii Marcuksen (vähäiseen) fluffiin paremmin. Avatar menee mielestäni ehkä hieman yli, mutta olkoon se oma mielipiteeni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Hammerheart kirjoitti:Muuten figu on mieleeni, mutta hiukset muistuttaa sitä kamalinta päätä vanhoista muovi-Dark Eldareista. Mikä ei siis ole hyvä juttu..
so true.. :D
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Oho! Marcusen Alt on ihan ok ei oikein pysty sanomaan kunpi on parempi orginelli vai uusi? Hivenen kallistun vanhan puoleen. Avatar taas on jotain ihan no ihan niin jäätävää, että siitä on pakko tykätä.

Oikeastaan tässä odottelen Lilithin ja Rasputinan figuja. Lilith jyrää molemissa arteissa kun taas Rasputina on molemmissa hivenen pettymys. Toki en kyllä edes välitä Tiinan vanhastakaan figusta. Toivottavasti itse napit olisi edes hienoja?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Nyt ilmestyi taiteilijan näkemys Kirai-Avatarista:
http://www.wyrd-games.net/Display/KiraiAv-alone.jpg

Tai tarkemmin Kirai yhdistyneenä Ikiryo-henkeensä.

-Roope
Silveri

Sonnian figu, joskin hieman kummallisesta lähteestä, mutta tosta tuli nyt esiin.

Ropeconin listojen deadline häämöttää! HopihopI!
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Oho-oho, Night Terroreita muutettu - Dreamer saa niitä ilman extrahintaa, CB noussut neloseen ja isoimpana Blind-triggeri estää myös melee-mätkinnän alueellaan. Just vähän aikaa sitten manasin miten noissa on hukattu erinomainen mahdollisuus jättämällä ne hieman raukoiksi, mutta nyt nuo kuulostaa ihan järkevältä sijoitukselta. Nopeita ja ei-Insignificantteja ja nyt niistä on jotain oikeaa hyötyäkin skenaarion suorittamisen ulkopuolellakin. Lisäksi tykkään vielä napeistakin (josken todellakaan maalaisi niitä ruskeiksi) - kutkuttavaa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Intwesting... Wewy intwesting. Alkaa mennä sarjaan "pakkohankinnat" (jo pelkästään sen takia, että olen Marcus ja Dreamer -pelaaja).

Ja sitten:

NYT NIITÄ LISTOJA TÄNNE JAVÄHÄN ÄKKIÄ! DEADLINE MENI EILEN. Muutoin RopeConissa jos vielä haluatte pelaamaan, saa lista olla mallia aloitusboksi ja 2 blisteriä. Nyt siis viimeinen mahdollisuus.
Ropetus
Valvoja

Night Terror -uudistus olikin kiva uutinen. Figuista tykkään, mutta sääntöjen puolesta totesin ettei tule käytettyä kuitenkaan. Noilla uudistuksilla niistä tulikin ihan pelattavia ja saattoivat juuri lähteä vahingossa tilaukseen.
Silveri kirjoitti:NYT NIITÄ LISTOJA TÄNNE JAVÄHÄN ÄKKIÄ! DEADLINE MENI EILEN. Muutoin RopeConissa jos vielä haluatte pelaamaan, saa lista olla mallia aloitusboksi ja 2 blisteriä. Nyt siis viimeinen mahdollisuus.
Paljonkos on listoja jo lähetetty?

-Roope
Silveri

Turnausjärjestäjät:
Silveri
Hammerheart
(Fängi)

Pelidemotus:
Fängi
(Hammerheart)
(Silveri)

Pelaajat:
Norjanpaavi [lista ok]
Morze [lista ok]
Team Oulu (0-3 hlöä) <- Listat puuttuvat
Molja [lista ok]
Ropetus
Valvoja

Zoraida-Avatarin kuva ilmestynyt: http://www.wyrd-games.net/Upload/Whosthatgirl.jpg.

-Roope
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Malifauxissa ei kaikki tosiaankaan mene terveen järjen mukaan. Enpä olisi uskonut, että tuostakin saadaan seksiobjekti.
NorjanPaavi

Morze kirjoitti:Malifauxissa ei kaikki tosiaankaan mene terveen järjen mukaan. Enpä olisi uskonut, että tuostakin saadaan seksiobjekti.
Turvehoito on vain niin sairaan tehokasta ja uusii ihoa uskomattomalla voimalla. :) Se myös kiinteyttää kroppaa.

Hieman häiritsee tosiaan tuo mainitsemasi seksiobjektimaisuus, mutta minkäs teet kun kauniit tytöt myyvät rumia paremmin.
Silveri

No kieltämättä kummallista, mutta ehkä sopii neverbornimaisuuteen paremmin. Jos kyse kuitenkin on enemmän tai vähemmän iättömistä otuksista ja kaikki muut neverborninaiset on seksiobjekteja, niin miksei Zoraidakin? Vai ehkä kyse on siitä, että on maskannut itsensä vanhaksi eukoksi alun perin? Alt-sculptia odotellessa.

Zoraida on ilmeisesti myös myynyt pirun huonosti, ehkä tämä versio lisää myyntiä? ;P
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Ja mä kun toivoin jotain tämän suuntaista: http://www.smartmaxstore.com/content/pdtimg_431111b.jpg
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
NorjanPaavi

Hammerheart kirjoitti:Ja mä kun toivoin jotain tämän suuntaista: http://www.smartmaxstore.com/content/pdtimg_431111b.jpg
Sama täällä. Kyseinen nappi menisi mainiosti kyllä Zorai avatarina, vaikka edes wyrdin versiota ei ole tullut nähtyä.
Silveri

Kieltämättä ei tuontyyppinen ratkaisu olisi missään nimessä huono. Wyrdin päämarkkinat on kuitenkin Yhdysvalloissa, joten silikonitissiset hoikat naiset ovat markkinastandardi.
Maalis

Viesti Kirjoittaja Maalis »

Mites on Malifauxin laita Jyväskylässä päin? Menin nimittäin hulluuksissani näitäkin nappeja ostelemaan, ja elokuun lopulla olis tarkotus palata kaupunkiin..
Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa.
NorjanPaavi

Maalis kirjoitti:Mites on Malifauxin laita Jyväskylässä päin? Menin nimittäin hulluuksissani näitäkin nappeja ostelemaan, ja elokuun lopulla olis tarkotus palata kaupunkiin..
Hei tota tollanen ketju löyty: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 16&t=94506
Tosin vaikea sanoa kuinka ajantasalla se on?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”