"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Missä piileksivät figuilevat naiset ?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
shiwan

Re: Missä piileksivät figuilevat naiset ?

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Hammerheart kirjoitti: Totta kai esität väitteitä.
Nöy. Komppasin toisten ihmisten havaintoja. Eri asia.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Palattaisiinkohan vaihteeksi taas ketjun varsinaiseen aiheeseen, kiitos, ennen kuin pelottelemme loputkin figuttavat naiset karkuun.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Kannatetaan, vaikka myöhäistä taitaa olla...
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Memnon kirjoitti:Kannatetaan, vaikka myöhäistä taitaa olla...
Vastaus topicin kysymykseen siis löydetty.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Dr. Icchan kirjoitti:
Memnon kirjoitti:Kannatetaan, vaikka myöhäistä taitaa olla...
Vastaus topicin kysymykseen siis löydetty.
Ei, nyt on vasta selvitetty, mitä ne piileskelevät.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Nyt pitää vain löytää ne. Etsintöihin suosittelisin jonkinlaista vainukoiraa ja pyydystämiseen ehkä verkkoansaa. Pannaan syötiksi joitakin maalipurkkeja ja ehkä muutama hieno miniatyyri.
Luumumehu on soturien juomaa
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Ammuntaharrastuksessa naiset ovat saatu kiinnostumaan lajista maalaamalla aseet vaaleanpunaisiksi.
Tämä ei tietenkään ole se normi kaikille ammuntaa harrastaville naisille, mutta on mahdollisesti saanut useamman naisen pysymään lajin parissa. Mitään tutkimusta tästä ei varmaan ole tehty, mutta netistä löytää kohtuullisen helposti naisten itsensä kirjoittamia blogeja yms. kirjoituksia omasta vaaleanpunaisesta rynnäkkökivääristään. Harrastuksestaan kirjoittelu on aika hyvä merkki kiinnostuksesta harrastukseen.

Maalatkaa armeijanne pinkeiksi ja esitelkää niitä kaduilla ja toreilla. Pienoismallimessut olisi ollut erinomainen paikka näitä esitellä, kun samaan aikaan oli lapsimessua ja ties mitä muuta.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Dr. Icchan kirjoitti:Ammuntaharrastuksessa naiset ovat saatu kiinnostumaan lajista maalaamalla aseet vaaleanpunaisiksi.
Ammuntaa kanssani harrastava emäntä käskee antamaan virtuaalisen keskisormen tuolle ajatukselle.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

En oikein usko, että vaaleanpunaisia aseita valmistettaisiin, jos niille ei olisi markkinoita. Vaikka ajatus itsestäkin tuntuu jopa loukkaavalta naisten älykkyyttä kohtaan, niin kait se on uskottava, että johonkin marginaaliin sekin kolahtaa riittävän kovaa.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Kunhan GW tekee Hello Kitty -armeijan, niin me muistellaan kaiholla sitä aikaa, kun tämä ei ollut vielä akateemisesti ylikoulutettu ja alipalkattu harrastus...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

smaxx kirjoitti:Kunhan GW tekee Hello Kitty -armeijan, niin me muistellaan kaiholla sitä aikaa, kun tämä ei ollut vielä akateemisesti ylikoulutettu ja alipalkattu harrastus...
http://www.hellokittyforever.com/2011/1 ... r-40k.html

Whut?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Toi näyttää paljon hauskemmalta kuin turhan vakava grimdark 40k. Tommoselle vähän pehmeämmälle figupelillehan voisi olla tilausta.

EDIT : Space-marine hello kitty tiikerihaarniskassa on tosi kiva :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Silveri

smaxx kirjoitti:
Toi näyttää paljon hauskemmalta kuin turhan vakava grimdark 40k. Tommoselle vähän pehmeämmälle figupelillehan voisi olla tilausta.

EDIT : Space-marine hello kitty tiikerihaarniskassa on tosi kiva :)
Miten mulla tulee mieleen Soda Pop Miniaturesin tuotteet noin välittömänä linkkinä, vaikkakin kieltämättä Relic Knightsin figut "lievästi" esineellistävätkin naista. Super Dungeon Explore tosin on ehkä vähän sinnepäin.
shiwan

^ Esineellistämisestä en tiedä, ei noi juuri poikkea nykyteinien rievuista kesäisin.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Silveri

Words fail me.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Mikke kirjoitti:En oikein usko, että vaaleanpunaisia aseita valmistettaisiin, jos niille ei olisi markkinoita.
Pinkkejä arskoja ei saa tehtaalta (valitettavasti) mistään.

Pinkkejä aftermarket -tukkeja tms. näkee joskus, mutta ne on lähinnä jotain kampanjatuotteita rahan keräämiseksi rintasyöpätutkimukseen tms.

Muuten pinkit pyssykät on käytännössä täysin suunnattu ns. suojeluasemarkkinoille. Näiden ostajia en pitäisi varsinaisina ammunnan harrastajina.

Ja sitten on nää olympiahimmelit, joissa kirkkaalla värityksellä yritetään häivyttää kuvaa aseesta ja "parantaa lajin imagoa"...

Ylipäänsä kaupan hyllyltä voi löytää maastokuvioidun pyssyn. Kaikki muut tuunatut pössykät netissä on käytännössä itse käsintehtyjä kustomeja. Kuka muistaa vielä, kun kännyköiden kuoria maalattiin käsin?

Tämä ajattelu on minusta ihan nurinkurista. Se, että autoilija valitsee lempivärisensä auton ei tarkoita että autoilu johtuisi auton väristä.
//Mx
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Itse nyt lähinnä kummastelen sitä, miten jollekin aseen värillä ylipäänsä voi olla mitään merkitystä. Ei ainakaan omia pyssyjä ostellessa oo tullu missään vaiheessa mietittyä niiden ulkonäköä, ollu ihan muut ominaisuudet mielessä. Toisaalta aseharrastaja ja ammunnanharrastaja eivät välttämättä ole synonyymejä muutenkaan.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Mikke kirjoitti:Itse nyt lähinnä kummastelen sitä, miten jollekin aseen värillä ylipäänsä voi olla mitään merkitystä. Ei ainakaan omia pyssyjä ostellessa oo tullu missään vaiheessa mietittyä niiden ulkonäköä, ollu ihan muut ominaisuudet mielessä.
Miksi täsmälleen saman auton voi ostaa eri värisenä? Eihän väri vaikuta ajo-ominaisuuksiin mitenkään (joo, ei nyt mennä niihin onnettomuustilastotutkimuksiin).

Miksi ase eroaisi muista tuotteista? Estetiikalla on merkitystä, toisille enemmän kuin toisille mutta en ole kyllä vielä tavannut sitä ihmistä, jolle minkään tuotteen esteettisillä ominaisuuksilla ei olisi mitään merkitystä.

Jotkut kuulemma pelaa näitä ukkelipelejäkin pahvinapeilla ja pullonkorkeilla, mutta itse en ole sitä ikinä ymmärtänyt.
//Mx
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

shiwan kirjoitti: Oletko väittämässä, että olisi syytä olettaa tällaisen yhteiskunnan "paineen" alla sortuvan ihmisen kykenevän pitämään päänsä kylmänä silloin kun oma hengenlähtö on todennäköisesti siitä kyvystä tai lähinnä sen puuttumisesta välitön seuraus? Tuollaiset ihmiset tuppaavat olemaan niitä joilla on kohtuuttoman vaikeaa jo ruokakaupassa jouluruuhkien aikaan, ihan vaan koska jonot ovat pitkiä. Ei henkisesti vahvaa ihmistä kiinnosta muiden mielipiteet vaan hän toteuttaa itseään lain puitteissa niistä mielipiteistä riippumatta.
Rohkean vielä tämän yhden lainauksen ujuttaa moderaation selän takaa ja sitten voin jatkaa muista aiheista. Nämä kommentit "henkisesti vahvoista ihmisistä" jäivät kaivertamaan koska minulle ainakin jäi epäselväksi olivatko ne vain huonosti muotoiltuja, ensimmäiset toimivat trollit vai vain typeriä mielipiteitä. Puhut siitä kuin henkinen vahvuus olisi jotenkin perusominaisuus ihmisessä ja sen puuttuminen olisi yksilön oma vika ja ympäristön paineen aiheuttamat mielenterveysongelmat mielen heikkoutta. Kun puhutaan figupeleistä on varmaan muutenkin turhaa miettiä kenen psyyke kestää juoksuhautaa ja pommituksia, ei minun varmaankaan kestäisi siitä huolimatta, että harrastan sotapelejä, downhill-rullalautailua ja kiipeilyä. Kahdessa jälkimmäisessä on muuten huomattavasti enemmän naisia kuin figuharrastastuksessa vaikka vaativat paljon enemmän ns. munaa. Oli miten oli mielestäni kommenttisi olivat väheksyviä ja loukkaavia mielenterveysongelmista kärsiviä ihmisiä kohtaan.

Mitä väreihin tulee niin varmasti maailmasta löytyy muutama ostaja vaaleanpunaiselle aseelle, mutta tuskin kukaan aseista kiinnostumaton päätyy sellaista ostamaan värin takia. Voin minäkin nähdä kadulla kauniin värisen auton eikä se saa minua haluamaan autoa yhtään enempää puhumattakaan siitä että maksaisin ekstraa mieleisestäni kuosista. Vielä kun suuri osa aikuisista naisista ei edes pidä erityisemmin pinkistä niin tuskin kannattaa alkaa uutta marinechapteria kehittelemään.
shiwan

^ Sinulla on täysi oikeus mielipiteeseesi. Henkilökohtaisesti en kuitenkaan haluaisi olla samassa poterossa ihmisen kanssa joka sirpaloituu jo siksi, ettei uskalla ottaa vastuuta itsestään ja tehdä sitä mikä on itselle oikein koska joku toinen jalka haudassa oleva elämää pelkäävä moralisti sanoo että se on väärin. Noin niin kuin ihan puhtaasti omana havaintona, ihminen joka ei osaa ottaa vastuuta itsestään ja teoistaan tuskin pystyy ottamaan sitä mistään muustakaan "tosipaikan" tullen.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”