"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WHFB Liiga 4

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hapid

Re: WHFB Liiga 4

Viesti Kirjoittaja Hapid »

niin vaan tuli turpaan empireltä 20-0. Voi *****!!! no olihan toi odotettavissakin kun ensimmäistä kertaa pelasin uudella armeijalla ja heitin elämäni ensimmäisen noppien generoimisenkin, ja ennen ku kukaan kysyy niin eihän sitä ***** irkkua tullu kertaakaan. scarillakin oli challengessa tuhannen taalan paikka grandmasteria vastaan ja olisin tarvinnut vain 2 woundia mutta enhän mä juma siihen osunu, no kuolihan se scar sitten. siinä vaiheessa kun 5. vuorolla oli pöydällä enää slanni, revered guardian, tg standard bearer sekä pakeneva saurus lauma niin päätin että mua on nöyryytetty ihan tarpeeks tällä erää.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Hapid kirjoitti:niin vaan tuli turpaan empireltä 20-0. Voi *****!!! no olihan toi odotettavissakin kun ensimmäistä kertaa pelasin uudella armeijalla ja heitin elämäni ensimmäisen noppien generoimisenkin, ja ennen ku kukaan kysyy niin eihän sitä ***** irkkua tullu kertaakaan. scarillakin oli challengessa tuhannen taalan paikka grandmasteria vastaan ja olisin tarvinnut vain 2 woundia mutta enhän mä juma siihen osunu, no kuolihan se scar sitten. siinä vaiheessa kun 5. vuorolla oli pöydällä enää slanni, revered guardian, tg standard bearer sekä pakeneva saurus lauma niin päätin että mua on nöyryytetty ihan tarpeeks tällä erää.
Sulla on väärä lore. Death on voittaja valinta.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Tosiaan liskot vs empire peli päättyi odotetusti empiren voittoon 20-0. Mitään ihmeellisiä käänteitä ei pelissä nähty, Stegadonin sain ammuttua vasta kolmannella vuorollani alas ja toinen tankeistani misfiretti 3*putkeen ja pääsi vasta 4 vuorollani matkaan. Pelin ratkaisuhetket taidettiinkin nähdä 3 vuoron tienoilla kun ensinmäinen saurusboxi breikkasi IC boxin edestä. Mukavat oli tämän kertaiset pelit pakko myöntää, jotain oppi taas itsekkin ja toivotaan että vastustajakin oppi. Irkkuja tosiaan ei pelissä nähty ainoatakaan, joka oli itselleni hieman yllätys kun useampaa otteeseen slannikin kiskoi loitsuja 5:llä nopalla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

reilu 4kk maalausurakka alkaa oleen loppusuoralla. vihdoinkin.

nämähän viimeistelin jo viikkoja sitten
Kuva

tämän viimeistelin tänään
Kuva

ja niinku kauan sitten sanoin niin hienoimman jätin kirsikaksi kakun päälle eli huomenna alkaa slannin selätys
Kuva

jos koittas kun saa armeijan vihdoin valmiiksi jos väsäilis jtn viidakkomaastoakin. sattuu löytymään noita vanhoja hienoja muovisia "jungle trees" varmaan 20 spruellista.
Hapid

näköjään menee yksinpuheluksi. no mutta oli mulla asiaakin. päätin sykkiä ton slannin kahdessa päivässä ja vóila!

Kuva
Kuva
Kuva

tolla baby skinkillä on sitten dagger of sotek kädessään.

niin ja sitten niitä kuvia joita lupasin jo kuukausia sitten.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

haa kaikki varmaan huomasikin tuon albiinon scar-veteranin. oon halunnu maalata sellaisen 90-luvun lopulta lähtien kun ekan kerran näin sen.
Runt

Ei sitä sitten kauaa nokka tuhissut tuon slannin kanssa. Hieno homma nyt pääsee toisetkin liskot pelailemaan näitä liiga pelejä, toivotaan että se laittaa myös koko liigaan hieman eloa lisää. Viime aikoina täällä on ollut vähän turhankin hiljaista, toisaalta mitäpä sitä koko ajan hössöttämään kun tässä mikään mahdoton kiire ole kuitenkaan. Jos nyt ennen 9 edikkaa saadaan pelit alta pois niin hyvä on.

Pitänee kaiketi yrittää laittaa myös itse maaleihin parit demit niin olisi omakin liiga armeija kokonaan maalattuna, mielenkiinto vain tuppaa loppumaan ja magneetit ovat viellä saksan maalla odottelemassa tilauksen tekemistä. Ei siis kiireitä pidetä omien maalaus urakoiden kanssa.

Niin ja oli tuo slanni ihan päheän näköinenkin kuin myös koko muu armeijakin. Nyt sitten lakat pintaan noihin ennen kuin lähdet niitä kuljettelemaan mihinkään!
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Joo komeita on. Kyllä noita kelpaa kerätä sitten nopeella tahdilla pois kentältä....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hapid

hah, syrja osaa kyllä sitte parilla sanalla heti palauttaa meikäläisen takasin maan pinnalle ku mä olin jo ratsastamassa kohti liigan voittoa :D

pakko silti myöntää että oon noiden maalauksien lopputulokseen melko tyytyväinen, erityisesti tuohon slanniin. se on mun pieni vauvani ;) harmittaa ku en oo yli 4kk kertaakaan edes käynnistänyt mun rakasta nintendo wiitä koska tästä maalaamisesta on ollut pieni stressi päällä koko ajan ja se piti hoitaa pois alta. tänä iltana siis wii käynnistyy vihdoin ja samoin avaan zelda skyward sword limited editionin muoveistaan.

mutta nyt sitte koko porukalla rukoillaan niitä noppajumalia jotta meikäläinen heittelee vitusti kutosia!!! paitsi ld heitot ja casting.....
empire peli meni kyllä aivan penkin alle, mutta tykistö teki tehtävänsä ja ittellä paskat noppaheitot. sais ny helvetti edes yhden voiton ni itseluottamus kasvais edes vähän.

runt kehuikin että mee pelaan tomia vastaan ni saat ainaki yhden voiton :DD
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Hapid kirjoitti: runt kehuikin että mee pelaan tomia vastaan ni saat ainaki yhden voiton :DD
Siis eiks toi ole itsestään selvyys(ainakin faban puolel). Tosin nyt kun itellä alkoi koulu niin ei muulloin oikein ehdi kuin viikonloppuisin.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Hapid

vieläkö sä jtn koulun penkki jaksat kuluttaa, toista ammattiiko luet?
Hapid

Eilinen lumimyrsky ja 20cm satanut lumi ei estänyt iltasen ja meikäläisen liskojen suurta taistelua. depotin tietenkin taas ihan perseelleen koska en olettanut että henkka laittaa stegan keskelle pöytää, koska olen tyhmä. no taistelujen kulusta sen verran että irkkujahan ei nähty koska molemmilla slanneilla becalmingi. no scarin henri tietenkin depotti ihan pöydän laitaan ja mulla oli vasta puolella 2 salamanteria ja stegadon. pelotti siltikin. tiesin alusta asti että en kerkee enkä pysty ampumaan stegalla yhtään mitään tai muuten muhun chargataan ja en pääse käyttämään tehokkaita impact hittejä. no henri tuli onneksi tarpeeksi lähelle saurus boksillaan ja pääsin hyvin rynnäköimään siihen. yllätyin siitä että hakkasinkin stegalla koko saurusboksin lukuunottamatta championia. salamanterit ei tehny mitään muuta ku kuallu ja pidätteli onneksi scaria niin kauan että kerkesin stegalla hakkaamaan sauruksia. thunderstompit teki myös tehtävänsä. lopulta salamanterit ketoon ja scar tuli lopulta hakkas stegan.

muissa taisteluissa kävi ohrasesti. temple guardeilla en päässyt edes lähitaisteluun koska jäivät vähän sumppuun ja sen takia koska en halunnut mennä kylki chargeen henkan temple guardeja vastaan koska sieltä olisi keskeltä pöytää tullut sitten satavarmana se stega rynnäköllä mun templejen kylkeen ja nuijinut ne aivan varmana. h-hetkeni oli kun sain toiselle saurusboksilleni joka oli temple guardeja vastaan lähitaistelussa niin onnistuneesti SPEED OF LIGHTIN JA TIMEWARPIN!!!! parin vuoron aikana nuijein kaikki ja lopulta slanniki kuali!!!! jonka jälkeen samalla poppoolla nopee charge vielä siihen henkan cold one scariin ja menin tietenkin hakkaamaan scarillani sitä. tein siihen yhden woundin kunnes muistin että pelin alussa nimesin sen scarin bane headia varten joten koko kura kaatu myös!!! henkalle jäi lopulta pöydälle stegadon, salamander ja 6 skinkkiä. mulle slann, 2 scaria, 4 saurusta :D

ei ihan "Crushing Victory" mutta kuitenkin 12-8 Hapidin hyväksi.
Runt

Oh hoh, nyt oli kyllä yllättävä pelitulos kun ottaa kokemuksen huomioniin liskoista. Tosin tasaista vääntöä odotinkin listojen perusteella mutta henkan hyväksi olisin rahani laittanut kyllä likoon. Hienoa Hapid nyt ei sitten tarvitse myydä liskoja liigan loputtua.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Oli kyllä kaikkien aikojen tasaisin peli olis voinut mennä suuntaa tai toiseen . nopat ei ollu taika vuorolla mun puolella , mut toisaalta sitten sain aika hyvin dispellattuu . pelin käänne kohta oli mun mielestä 3-4 vuorolla speed of light ja birona time warp samaan saurus poppooseen niin taisi ne tappaa joku 13 temppeli kaartia yhdellä vuorolla , joten se oli ihan liikaa .muuten tomppeli kaarti taippoi tasaisesti pikku sauruksia =)

jotenkin tuntu et pikku höttö salamanderit ja skinkit tappo suurimman pistehinnan arvoisesti kun miettii kuinka halpoja ne on , tietysti tein pari ovelaa juttua stegalla ja muilla pikku hötöillä niin saatiin hapidin tomppeli kaartipois .

toisaalta tappio ei haittaa hapidin ei tarvi nyt myydä liskoja pois ja jatkossa ollaan joka tapauksessa joten jätetään noppa tuurit tärkeisiin
peleihin =)

JA TAAS MUN SLANNI KUALI !!!! =(
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Henkka1986 kirjoitti:JA TAAS MUN SLANNI KUALI !!!! =(
Ratkaisu: Älä pelaa Slannia. Silloin se ei kuole.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Pistetäämpä pieni tilanne katsaus taas tähän väliin. Tällä hetkellä tilannetta kun katsoo perstuntumalla niin näyttää ettei ketään viellä ole varmistanut paikkaansa top.3:ssa jolloin pääsisi valitsemaan vastustajansa pudotuspelien ensimmäiselle kierrokselle. Brettien osalta tilanne näyttää heikoimmalta muttei viellä ole kuitenkaan menetetty mitään, 4.sj on ainakin kaikki mahdollisuudet edelleen olemassa jolloin ketään ei pääsisi valitsemaan itselleen brettejä vastustajaksi. Jokunen peli siis viellä eteenpäin niin nähdään hieman miten runkosarjan sijoitukset tulee todennäköisesti päättymään.

Sarjataulukko:
Empire 4/80
Lizardmen (H) 6/68
Vampire Counts (T) 4/40
Vampire Counts (J) 2/20
Chaos Dwarf 2/20
Lizardmen V 2/12
High Elves 2/11
Bretonnia 4/9
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Eiks Villejen välinen yhteenotto ollut harjoittelupeli? Mikä oli Hapidin toinen liigapeli? Henkkaahan vastaan hän on vain pelannut?
- Sinitähti
Runt

E ei, kyllä meillä oli ihan liiga peli kyseessä. Mistä mahdat olla saanut tuollaisen käsityksen?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kun Hapidi joskus sanoi, että pelaa vain maalatuilla armeijoillaan tätä peliä. Ensimmäinen peli myös liskoilla kyseessä niin tuumasin teidän vain leikkineen siellä kaakaon ja suklaakeksi kesteillä.
- Sinitähti
Runt

Juu niin hän Hapidi on todennut ettei maalaamattomia figuja tule pöydälle. Olin kuitenkin reilu ennen peliä ja annoin mahdollisuuden jättää maalaamattomat figut pois molemmin puolin, tuolloin minulta olisi poistunut 2*Demigrypht ja Hapidilta Slanni. Mies kuitenkin pystyi nielemään yleipeytensä tällä kertaa joten pelasimme pelimme kolmen maalaamattoman figun kera.
Ihan hyvin hapidi tosin pelasi tuon pelin ensinmäiseksi lisko pelikseen, vaikkakaan lopputulos ei sitä anna ymmärtää. Kaakao ja suklaakeksit kuuluvat aina asiaan oli sitten huvi peli tai liiga peli kyseessä ;)
Hapid

oli aika metkaa ku luin tuota turku fanaticin komppeja niin siellä pitää pelata maalatuilla armeijoilla. jos kuitenkin pelin aikana kaveri laittaakin jtn maalaamattomia pöydälle ja niin vastapelaaja saa halutessaan poistaa maalaamattomat pois kentältä. tulevaisuudessa olis kova sana meidänki liigoihin. kasvattaa maalausmotivaatiota ja saadaan hienoja taisteluraportteja jos kuvaillaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”