"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Matsien sopiminen

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

GobbladasSquig

Re: Matsien sopiminen

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Moi! Käsi ylös keitä kiinnostaisi fantasiabattleinen iltapäivä-warhammer? Nyt olisi mahdollista saada vastaansa 1500-3000 pistettä hirmuisia örkkejä tai irstaita slaanesh-miehiä melkein minä vain viikonpäivänä, aina noin klo 15:00 alkaen. Haasteita otetaan erityisen mieluusti vastaan ns. pahuuden akselilta (DE/daemons/VC/liskot), mutta vanhat hyvätkin käyvät mainiosti. :)

Mitkäs päivät tuolla fantsussa ovat nykyään korttimiesten ja -poikien varaamia?
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

GobbladasSquig kirjoitti:Moi! Käsi ylös keitä kiinnostaisi fantasiabattleinen iltapäivä-warhammer? Nyt olisi mahdollista saada vastaansa 1500-3000 pistettä hirmuisia örkkejä tai irstaita slaanesh-miehiä melkein minä vain viikonpäivänä, aina noin klo 15:00 alkaen. Haasteita otetaan erityisen mieluusti vastaan ns. pahuuden akselilta (DE/daemons/VC/liskot), mutta vanhat hyvätkin käyvät mainiosti. :)

Mitkäs päivät tuolla fantsussa ovat nykyään korttimiesten ja -poikien varaamia?
Pe tai ensiviikolla mikä tahansa päivä lukuun ottamatta maanantaita käy minulle. Kaaoksen hentaisotureita voisi kokeilla ulkoiluttaa, tai vaihtoehtoisiesti ihan perinteistä Mäntymantua, jahka vastustajaksi huolit ;).
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
GobbladasSquig

Olrait, kuulostaa hauskalta. :) Ensi tiistai kävisi miulle hyvin hyvin, aloittaa voitaisiin kolmelta. Ota vaikka niitä hentaisodomisteja, jostain syystä tuntuu että oon saanut yliannostuksen puumiehiä. 3000 pistettä?
goddish

Viesti Kirjoittaja goddish »

Poro.

Joutasko joku uhrautumaan vanhukselle pelikaveriks fabaan vaikka 2k tällä viikolla.
Arkipäivät käy mulle mukavasti, alottaa vois tuossa fantsun aukeemisen yhteydessä esim.

Peki
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

goddish kirjoitti:Poro.

Joutasko joku uhrautumaan vanhukselle pelikaveriks fabaan vaikka 2k tällä viikolla.
Arkipäivät käy mulle mukavasti, alottaa vois tuossa fantsun aukeemisen yhteydessä esim.

Peki

Mie voisin tuoda mortal kaaokseni kentälle. Mulle käy tällä viikolla keskiviikko ja perjantai, mieluiten mahdollisimman aikaiseen.

Pelaatko millaista listaa? Lähinnä kiinnostaisi tietää, pitääkö varautua johonkin hirmuiseen min/maxattuun turnauslistaan vai ihan lepposeen pelailuun tehtyyn. Itsehän saan kasaan kummanlaisen listan tahansa.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
goddish

Pecu kirjoitti:
goddish kirjoitti:Poro.

Peki

Mie voisin tuoda mortal kaaokseni kentälle. Mulle käy tällä viikolla keskiviikko ja perjantai, mieluiten mahdollisimman aikaiseen.

Pelaatko millaista listaa? Lähinnä kiinnostaisi tietää, pitääkö varautua johonkin hirmuiseen min/maxattuun turnauslistaan vai ihan lepposeen pelailuun tehtyyn. Itsehän saan kasaan kummanlaisen listan tahansa.
Mulla ei oo muita ku noita demoneja mut pelaan vaan sellasta lepposta peliä. Peluuttasin LOCia jos passaa.
Keskiviikko käy vaikka 11.00 mulle tai tuo perjantaikin käy ihan hyvin jos tuli liia nopiaan.
Pecu

goddish kirjoitti:
Mulla ei oo muita ku noita demoneja mut pelaan vaan sellasta lepposta peliä. Peluuttasin LOCia jos passaa.
Keskiviikko käy vaikka 11.00 mulle tai tuo perjantaikin käy ihan hyvin jos tuli liia nopiaan.
Juu ei haittaa Lokki. Kelpaisko perjantaina klo 11? PYstykkö käydä varamaassa pöytää tänään? Itse en ole menossa fantsulle kun vasta huomenna, joten pystyn vasta sillon varailee.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
goddish

juu perjantai käy hyvin 11.00 siis alotellaan
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

GobbladasSquig kirjoitti:Olrait, kuulostaa hauskalta. :) Ensi tiistai kävisi miulle hyvin hyvin, aloittaa voitaisiin kolmelta. Ota vaikka niitä hentaisodomisteja, jostain syystä tuntuu että oon saanut yliannostuksen puumiehiä. 3000 pistettä?
Tämä käy hyvin. Jos se suinkin käy, mielelläni pelaisin örkkejä vastaan. Sie ja O-P kuitenkin olette ne ainoat tr00 örkkipelaajat tässä maassa ja vihernahkoilla pääsee siivoamaan lattioita aivan liian harvoin. Kaaosmiehiä onkin kiva päästä kokeilemaan. Ei siinä armeijassa tosin blokkeja ole nimeksikään, mutta on siellä warruja kaksi ryhmää.

(Ostin heasta kolme hammer-romaania, jotka kaikki kertoo haltioista. Nyt on kunnen elven arrogance päällä. Kotona odottaakin sitten Tor Álfheimrin uudet vahvistukset, joten pääsen taas toteuttamaan itseäni sielläkin suunnalla. =) )
GobbladasSquig

Jes, sitä saa mitä tilaa. Käyn tänään varaa meille pöydän.
Salsa

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Olisin innokas peluuttamaan Käpsiäni. Eli 1500p ensi viikoksi, jos ketä kiinostaa, niin lähettäkää viestiä numeroon 0442564290.
Ensi viikolla fantsussa, joku arkipäivä. Viestiä pyydän, käyn sivuilla vain silloin kun tilaisuus tulee. (koneeni on huollossa)
Pecu

Haluisko joku hurja ottaa ensviikolla matsia mun Mortal Kaaosta vastaan, pelin koko sellanen 2k ja päiväksi käy mikä tahansa paitsi maanantai. Ja mieluiten heti aamusta klo 11-->, toki myöhäisemmätkin ajankohdat saattanee käydä.

Halukkaita?
Sire Heke
Paikkakunta: Jns, patjalla tai höyhensaarilla, joskus jopa yhtäaikaa..

Viesti Kirjoittaja Sire Heke »

Pecu kirjoitti:Haluisko joku hurja ottaa ensviikolla matsia mun Mortal Kaaosta vastaan, pelin koko sellanen 2k ja päiväksi käy mikä tahansa paitsi maanantai. Ja mieluiten heti aamusta klo 11-->, toki myöhäisemmätkin ajankohdat saattanee käydä.

Halukkaita?
Tuo vaan tänne ne kaaokset. 2k, klo 13, Ti? Puukiipijät haluaa pelata.. ;)
You lose 100% of competitions you don´t participate
Pecu

Sire Heke kirjoitti:
Pecu kirjoitti:Haluisko joku hurja ottaa ensviikolla matsia mun Mortal Kaaosta vastaan, pelin koko sellanen 2k ja päiväksi käy mikä tahansa paitsi maanantai. Ja mieluiten heti aamusta klo 11-->, toki myöhäisemmätkin ajankohdat saattanee käydä.

Halukkaita?
Tuo vaan tänne ne kaaokset. 2k, klo 13, Ti? Puukiipijät haluaa pelata.. ;)
Tämä käy.
Orcs are da best

Viesti Kirjoittaja Orcs are da best »

Ogreilla on nälkä. Uskaltaako joku tarjoutua seuraavaksi ateriaksi?

Ideana siis oli kysyä peliseuraa ja ogreilla pelaisin. 1500pts. olisi pelin koko. Sitä voidaan muuttaa suuremmaksi, mutta 3000 on maksimi.
Mieluusti aloitus melko aikaiseen. Jos kiinnostaa ota yhteyttä jollain tapaa.

Ai joo! EI kääpiöitä. (Tullut pelattua niitä vastaan jo liikaakin.)
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Pecu

Orcs are da best kirjoitti:Ogreilla on nälkä. Uskaltaako joku tarjoutua seuraavaksi ateriaksi?

Ideana siis oli kysyä peliseuraa ja ogreilla pelaisin. 1500pts. olisi pelin koko. Sitä voidaan muuttaa suuremmaksi, mutta 3000 on maksimi.

Mie voin tuoda vastaan 2000pts Warriors of Chaosta. Pelipäiväks kelpaa melkeenpä mikä vaan, paitsi huominen ja perjantai tältä viikolta. Ensviikolla onkin sit kaikki päivät vapaata.
Viimeksi muokannut Pecu, Ti 30.06.2009 00:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Orcs are da best

Ok, kelpasiko huomaenna?
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Orcs are da best kirjoitti:Ogreilla on nälkä. Uskaltaako joku tarjoutua seuraavaksi ateriaksi?

Jahka jaksat pelata tällä-, tai ensiviikolla toisenkin pelin kaaosmiesten moukuttamisen lisäksi, voisin ilmoittautua vastustajakandidaatiksi. Kaikki haltiakansat ovat edustettuina, jotta ihan mitä vain tahdot vastaasi. 2k lienisi itselleni sopivin pelikoko, mutta toki pienempikin käy. Kalenterini on tyhjä, joten käytännössä mikä tahansa päivä pitäisi käydä.
Orcs are da best

Jaa, no huomenna tai joskus ensi viikolla käy. Riippuu miten peculle käy. Ja delffit olisi uusi ruokalistan täyte joka kelpaisi.
Pecu

Orcs are da best kirjoitti:Ok, kelpasiko huomaenna?
Huominen kelpaa mainiosti, ja heti klo 11 --->

Onkos kellään tietoa pöydän varaustilanteesta? Josko kakkospöytä on vapaana ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”