Homo.Gilaelin kirjoitti:Katkera irkkuhippi siellä vaan itkee krapulaansa.Rune kirjoitti:Gila o vaa homo.
Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
Hetero!Rune kirjoitti:Homo.Gilaelin kirjoitti:Katkera irkkuhippi siellä vaan itkee krapulaansa.Rune kirjoitti:Gila o vaa homo.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Gei.Gilaelin kirjoitti:Hetero!Rune kirjoitti:Homo.Gilaelin kirjoitti:Katkera irkkuhippi siellä vaan itkee krapulaansa.Rune kirjoitti:Gila o vaa homo.
Bi.Rune kirjoitti: Gei.
Suippokorvasaatana.Gilaelin kirjoitti:Bi.Rune kirjoitti: Gei.
Luultavasti minä, koska mulla on vaimo tallella vielä senkin jälkeen kun sinulta pillerit loppuu :PGilaelin kirjoitti:Olen kaveri, jonka nimimerkki on Tähtilampi. Näen tähtitaivaita, vaaleanpunaisia yksisarvisia ja harppuja soittelevia alastomia tonttuaja puissa aina kun haluan. Kumpi meistä on onnellisemi ;)?
Pussihousuhinttari.Rune kirjoitti:Suippokorvasaatana.Gilaelin kirjoitti:Bi.Rune kirjoitti: Gei.
Tästä edemmäs en tahdo jatkaa, sillä tiedän mihin tämä päätyisi :D.Diogenes kirjoitti:Luultavasti minä, koska mulla on vaimo tallella vielä senkin jälkeen kun sinulta pillerit loppuu :P
Salojen patukkasankari.Gilaelin kirjoitti:Pussihousuhinttari.Rune kirjoitti:Suippokorvasaatana.Gilaelin kirjoitti:Bi.Rune kirjoitti: Gei.
Ja josko itse tiedät parhaiten mitä siulla on.Tästä edemmäs en tahdo jatkaa, sillä tiedän mihin tämä päätyisi :D.Diogenes kirjoitti:Luultavasti minä, koska mulla on vaimo tallella vielä senkin jälkeen kun sinulta pillerit loppuu :P
ainakipillereitä
Ruutireikien rassaaja.Rune kirjoitti: Salojen patukkasankari.
- NorjanPaavi
En menisi vannomaan, vaimo ilma pillereitä on jo aika hyvin?Diogenes kirjoitti:Luultavasti minä, koska mulla on vaimo tallella vielä senkin jälkeen kun sinulta pillerit loppuu :PGilaelin kirjoitti:Olen kaveri, jonka nimimerkki on Tähtilampi. Näen tähtitaivaita, vaaleanpunaisia yksisarvisia ja harppuja soittelevia alastomia tonttuaja puissa aina kun haluan. Kumpi meistä on onnellisemi ;)?
Kyllä mie valitsisin ainakin nuo sarvikuonot ja muuta ituhippien harhat, jos vain voisin jotenkin luopua tästä kuupassa himmeästi jyskyttävästä järjenlopusta. Se ei anna periksi vaikka kuinka yrittää etanomilla ja metanolilla ja yms. aineilla sitä liuottaa poijes.
Pyökkihalkojen hyväksikäyttäjä.Gilaelin kirjoitti:Ruutireikien rassaaja.Rune kirjoitti: Salojen patukkasankari.
Jos omasta järjettömyydestään on huolissaan, niin käsiaseen saa Suomessakin helpohkosti - helposti on ratkaistu sekin maailman ongelma. Aivot tykkää jos ne saa happea ulkoistetusti.Kyllä mie valitsisin ainakin nuo sarvikuonot ja muuta ituhippien harhat, jos vain voisin jotenkin luopua tästä kuupassa himmeästi jyskyttävästä järjenlopusta. Se ei anna periksi vaikka kuinka yrittää etanomilla ja metanolilla ja yms. aineilla sitä liuottaa poijes.
Mielenterveydelliset ongelmat ovat useimmiten tilapäisiä ... tosin se tilapäisyys voi olla pitkäaikaistakin, olinhan minäkin kymmenen vuotta exän kanssa yhdessä ennenkuin parannuin :SNorjanPaavi kirjoitti:Kyllä mie valitsisin ainakin nuo sarvikuonot ja muuta ituhippien harhat, jos vain voisin jotenkin luopua tästä kuupassa himmeästi jyskyttävästä järjenlopusta. Se ei anna periksi vaikka kuinka yrittää etanomilla ja metanolilla ja yms. aineilla sitä liuottaa poijes.
Hilparien hivelijä.Rune kirjoitti:Pyökkihalkojen hyväksikäyttäjä.Gilaelin kirjoitti:Ruutireikien rassaaja.Rune kirjoitti: Salojen patukkasankari.
I rest my case =).
Oravien onanoija.Gigaelin kirjoitti:..
Onneksi ei tarvitse jatkaa. Voittaja oli selvä alusta asti.
Homot ku o iha luusereit!
Nimen omaan! Ei kyllä olla vajottu vielä edes auttavasti niin alas, kuin ne jotka trollaavat täällä ihan fiiliksellä muutenkin. Yritystä kuitenkin oli =).Rune kirjoitti:Oravien onanoija.Gigaelin kirjoitti:..
Onneksi ei tarvitse jatkaa. Voittaja oli selvä alusta asti.
Homot ku o iha luusereit!
Sanoo Joensuulainen, animehörhö, sivari, hipinluuhake.Rune kirjoitti:Homot ku o iha luusereit!
Mutta toki on hyvä tiedostaa oma luuseriutensa, siitä propsit Runq:lle :D
HAAHAA, feilasit ihan kybällä. :DDiogenes kirjoitti:Sanoo Joensuulainen, animehörhö, sivari, hipinluuhake.Rune kirjoitti:Homot ku o iha luusereit!
Mutta toki on hyvä tiedostaa oma luuseriutensa, siitä propsit Runq:lle :D
A) Joensuu on about miljoonan kilometrin päässä täältä.
B) Animesta hörhöydyin viimeksi viisi vuotta sitten.
C) Kävin vielä intissäkin (valitettavasti).
D) En oo etsinyt täältä dyykkausmestoja - ei voi olla elämäntapahippi.
Peukkua pystyyn aikuiselle miehelle, joka Facebookkaa. ;) Hip hei ja hellät tunteet. Nolo!
...joo, luuseri voin olla joo kyl.
A) Joensuulaisuus on kuin turkkulaisuus ... se ei katoa vaikka paikkaa muuttaisikinRune kirjoitti:[A) Joensuu on about miljoonan kilometrin päässä täältä.
B) Animesta hörhöydyin viimeksi viisi vuotta sitten.
C) Kävin vielä intissäkin (valitettavasti).
D) En oo etsinyt täältä dyykkausmestoja - ei voi olla elämäntapahippi.
Peukkua pystyyn aikuiselle miehelle, joka Facebookkaa. ;) Hip hei ja hellät tunteet. Nolo!
...joo, luuseri voin olla joo kyl.
B) Animeharrastus on kuin turkkulaisuus ... se ei katoa vaikka sen muka lopettaisikin
C) Uskoni puolustusvoimiin meni nyt lopullisesti ... huoltokomppaniassa kuitenkin varmaan?
D) Jokainen mesta on dyykkausmesta tuollaiselle pitkätukalle.
Ja ainoastaan aikuiset facebookkasi ennenkuin te kakarat tulitte sinne riekkumaan ;).
Mie käskytin tykistö- ja kranaatinheitinpattereita tuhoamaan lintuja taivaalta ja kaasuttamaan ilmakehää ehkä about miljoonan euron edestä. Puolen vuoden aikana. Sit lähetin koodattuja viestejä ja kaikkea.
...what have I done!?
Lisäksi, eikö kukaan osaa sijoittaa hymiöitä välimerkkien oikealle puolelle? As in, ei virkkeen sisälle?
...what have I done!?
Lisäksi, eikö kukaan osaa sijoittaa hymiöitä välimerkkien oikealle puolelle? As in, ei virkkeen sisälle?
Eli luuserikoulutuksen läpikäynyt :)Rune kirjoitti:Mie käskytin tykistö- ja kranaatinheitinpattereita tuhoamaan lintuja taivaalta ja kaasuttamaan ilmakehää ehkä about miljoonan euron edestä. Puolen vuoden aikana. Sit lähetin koodattuja viestejä ja kaikkea.
Luuserit laittavat hymiöt virkkeiden perään, Tosimiehet minne :D:D haluavat ;).!.!Lisäksi, eikö kukaan osaa sijoittaa hymiöitä välimerkkien oikealle puolelle? As in, ei virkkeen sisälle?
Tosin, jokainen jolla on käyttäjätunnus jonnekin hemmetin Sotavasaraan on kyllä synnynnäinen luuseri.