no kyllä minä olen niin pelannut että sanon nää kymmenen ampuu noit keihäs miehii tokas rivis ja sit heitän ketkä osuu ja ketkä osuu keihäisiin ja ketkä noihin eturivin poikiin......
Marcca kirjoitti:eikö toimi vaikka ampuisivat eri kohteita?
Ei oikeastaan, sillä tällöin voisit sitten itse valikoida siten, että vastustajalta parhaat ja parhaissa asemissa olevat ukot kuolevat. Kuitenkin, kun ollaan vielä reilun välimatkan päässä, voidaan molempien pelaajien yhteisestä sopimuksesta käyttää bottiins:in esittelemää kenio, jossa heitetään paljon noppia ja sitten kaadetan niin monta ukkoa. Meillä on ollut kompromissina usein sellainen, että ampuja valitsee puolet, ja joukkoja menettävä puolet kaatuvista. Wolleyssa ei tällaista käytetä.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Itse olen ampunut yleensä tyyliin: "nää xkpl jouskareita ampuu noita tyyppei tuolla takarivissä, jos joku kuolee, valkkaa sä kuka kuolee". Sitten kun sillä on oikeasti merkitystä kuka kuolee, ammutaan ihan erikseen. Tähän mennessä kukaan ei ole valittanut em. tavasta ampua, ja aikaaakin säästyy.
Mitkä ovat tällä hetkellä yleisesti voimassa olevat turnaussäännöt koskien heittoaseita (esim. Rohanin heittokeihäät)? Lasketaanko ne jousiksi ja siten huomioitava 33% rajoitukseen mukaan, vai jääkö heittoaseet tuon rajoituksen ulkopuolelle?
"Over clouds my mind will fly, forever now I can't think why
My body tries to leave my soul, or is it me I just don't know"
Yks juttu nyt on hiukkasen epäselvä... Kun Minas Tirithin ratsumies, jolla on banneri, chargettaa, niin saako se kaksi semmosta -1 attackia... (eipä silti että bannerimies pahemmin chargettais, mutta kuitenkin... )
???? onhan siellä se pike tyyppi. olinko liian epäselvä? siis eka u on taistelussa, ja sen takana on toinen urukki ja pikeurukki. eli voiko pike urukki tukea tavallisen urukin läpi, vaikka sillä ei ookkaan spearia tai pikea
Ei voi. Pikellä voi tukea VAIN seuraavissa tilanteissa: Silloin, kun siinä piken edessä oleva pahistelija on lähiksessä JA silloin, jos siinä piken ja lähiksessä olevan pahiksen välissä on keihäs/pike, joka tukee sitä samaista pahista, kuin mitä se taaimmainen pikekin haluaa tukea. Eli siis pikellä EI voi tukea sellaisen modelin läpi, joka joko tukee eri modelia tai ei tue ketään. Ymmärsitkö?
rotk in sääntökirjassa on siellä takana se refense jossa lukee cnock to the ground sääntö mutta itse kirjan sisällä se on erilainen sääntö. katsokaa itse vaikka. en varsinaisesti enään kerää lotria mutta se jäi harmittamaan.