Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Master Arturion
Re: Figutori
Ei kellään olis Rhinoja/razorbackkejä tai land raideria pölyttymäs nurkissaan?
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
- Master Arturion
jos joku tarttee oita SM siirtokuva juttuja niin mulla olis antaa pois 2kpl niitä perus lättyjä, miinus 1kpl I ja II kirjaimia ja DA shoulderpadit
Tulen ja käyn pelikaupassa koko ajan, seur. huomenna, nykikää tai laittakaa yv
Tulen ja käyn pelikaupassa koko ajan, seur. huomenna, nykikää tai laittakaa yv
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Koska uusin CSM codexi ei näytä enää lainkaan saavan demoneita, niin minulla on sitte turhana vanhoja metallisia daemonetteja 12 kipaletta.
Sekä yksi daemon prince, ehkä. Ennen sopi greater daemoniksi, muttei enää. *niisk*
Lähtee sopu hintaan, mietitään joku sopiva.
Sekä yksi daemon prince, ehkä. Ennen sopi greater daemoniksi, muttei enää. *niisk*
Lähtee sopu hintaan, mietitään joku sopiva.
Viimeksi muokannut Antrax, Ti 03.09.2013 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Hei mä voisin haluta noi daemonetit. Prinssiä en tartte. Kultisteistani en luovu mut jos vengeancen kaaos marsut ja lord kiinnostaa osana vaihtoa niin voitas jotain hieroo. Laita viestiä et mitä tahdot noista neteistä ja kiinnostaako nuo aloitusboxin marsut
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Marsui varmaan riittää itselläkin yli tarpeiden, samoin lordeja. Ehkä. Tai sitä lordia vois vilkaista millainen se on.
Spoonyone
Spoonyone
- Kardinaali
- Viesti:
Jos joku ei diggaa niistä spacemarineiden nokkapäistä (corvus -panssari) niin meikä vaihtaa mielellään "normaaleihin" päihin tai johonkin muuhun roinaan. Erityisesti sellaiset antennilla varustetut DA biker nokkapäät olisi kivoja. :)
Niin siis noita mitä tossa boxissa tulee. http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1700019aAntrax kirjoitti:Marsui varmaan riittää itselläkin yli tarpeiden, samoin lordeja. Ehkä. Tai sitä lordia vois vilkaista millainen se on.
"lordi" miekalla ja plasmapislarilla + nuo 6 mariinia noilla vaihtelevilla aseilla. Kaikki on kasattu (ilman liimaa) ja maalaamattomia. Et katto ja mieti kiinnostaako. Jokatapaukses oon kiinnostunu noista sun daemoneteist
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Koska cultsiteja on niin ***** helppo hankkia (kiitti GW), niin voisin harkita Dark Vengeance boksin hankkimista
DA bikers (ehkä Lassi)
DA termikset (ehkä Lassi)
DA marsut (VAPAANA)
DA joku hero(?) (VAPAANA)
CSM cultistit (mulle)
CSM lordi (mulle)
CSM chosenit (ehkä spluuga)
CSM Hellbrute (VAPAANA)
löytyykö kiinnostuneita? Jos nuo DA marsut sais ainakin pois kätösistä niin vois edetä asian kanssa, Hellbrute menee vähän siinä linjoilla et kiinnostaako itseä.
DA bikers (ehkä Lassi)
DA termikset (ehkä Lassi)
DA marsut (VAPAANA)
DA joku hero(?) (VAPAANA)
CSM cultistit (mulle)
CSM lordi (mulle)
CSM chosenit (ehkä spluuga)
CSM Hellbrute (VAPAANA)
löytyykö kiinnostuneita? Jos nuo DA marsut sais ainakin pois kätösistä niin vois edetä asian kanssa, Hellbrute menee vähän siinä linjoilla et kiinnostaako itseä.
Spoonyone
Spoonyone
Mää voisin ehkä harkita noita marsuja siitä. Termikset eniten kiinnostaisi, mutta miksei ne taviksetkin. Prätkillä ei niin väliä. Samalla se herokin toki.
Kalat meni kotio...
Niin siis mikäpä ettei, tiedän vain sinun suhtautumisesi 40k:hon joten vähän hymyilyttää. ;)
Spoonyone
Spoonyone
- Kardinaali
- Viesti:
Mulla on ykköskiinnostuksenkohteena noi biket. Harkkari kyllä saa termarit jos on suurempi hinku. Mä voin ottaa ne vaan tarvittaessa jossei muille ei kelpaa. :)
Joo tarvii nyt vähän miettiä vielä, en nyt varmaksi sano, että ottaisin noita. Kun noi termaritkin onkin tuommoisia ihme joulukuusia koristeineen.
Ja joo. Myönnetään. Mua ärsyttää toi peli tosi paljon, mutta samalla tavallaan innostaisi jostain syystä pelata.
Ja joo. Myönnetään. Mua ärsyttää toi peli tosi paljon, mutta samalla tavallaan innostaisi jostain syystä pelata.
Kalat meni kotio...
Joo, palaan heti taas asiaan. En mää niitä kyllä tarvitse Twibs. Kai mää lähden pelaan jollain Khornen demoneilla jos jollain.
Kalat meni kotio...
Olis eldar bitsiä tarjolla. Wraithguard aseita lähinnä. Eli on kaks boksia, toisesta on otettu miekat ja toisesta D-scythet
löytyskö keneltäkään ylimääräsiä sistereitä? kaikkia mahdollisia otetaan vastaan mikäli hinnoista pääsee sopuun.
Inquisitoreita haetaan myöskin, ja kaikkia mahdollisia fantsun osia mistä pystyy konffailemaan inquille priestejä jne.
Inquisitoreita haetaan myöskin, ja kaikkia mahdollisia fantsun osia mistä pystyy konffailemaan inquille priestejä jne.
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Mulla olisi varmaan neljä niitä sistereitä. Olisiko joku miekalla varustettu, ja sitten oli heavy bolterilla varustettu ja pari jotain aika tavista kai. Voin kantaa pelikaupalle joku päivä, jättää vaikka sinne odotteleen, jos et ole itse mestoilla just silloin.
Miten, ei kellään noita Khornen demoneita ole? Bloodthirster kiinnostaisi kaikessa retrokauneudessaan.
Miten, ei kellään noita Khornen demoneita ole? Bloodthirster kiinnostaisi kaikessa retrokauneudessaan.
Kalat meni kotio...
- Kardinaali
- Viesti:
Space marine Cyclone Missile launcher. Keneltä löytyy? Dark Angel/muu versiokin käy.
demoneista löytys klassikkomallin bloodlerrereitä pari, ja uudempia lootallinen
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Wh_freqk. Ehkä voidaan käydä kauppaa niistä bloodlettereistä ja noista sistereistä. Ne uudemmat bloodletterit inspiroi enemmän kun ne vanhat.
Maanantaina tai tiistaina kaupalla?
Maanantaina tai tiistaina kaupalla?
Kalat meni kotio...
- Kardinaali
- Viesti:
Multa löytyis maalattuna Karanak, Harri. Ja puoliksi tehty Skulltaker.