Yritys hyvä kymmenen - pisteet nolla.Diogenes kirjoitti:Eli luuserikoulutuksen läpikäynyt :)Rune kirjoitti:Mie käskytin tykistö- ja kranaatinheitinpattereita tuhoamaan lintuja taivaalta ja kaasuttamaan ilmakehää ehkä about miljoonan euron edestä. Puolen vuoden aikana. Sit lähetin koodattuja viestejä ja kaikkea.
Tarinakisa 2011
Re: Tarinakisa 2011
Puoli vuotta intissä on melkein sama kuin olisi sivariRune kirjoitti:Yritys hyvä kymmenen - pisteet nolla.Diogenes kirjoitti:Eli luuserikoulutuksen läpikäynyt :)Rune kirjoitti:Mie käskytin tykistö- ja kranaatinheitinpattereita tuhoamaan lintuja taivaalta ja kaasuttamaan ilmakehää ehkä about miljoonan euron edestä. Puolen vuoden aikana. Sit lähetin koodattuja viestejä ja kaikkea.
Perkele teidän nuorisohuligaanien kanssa.
Ehdin yhden matematiikan tunnin ajan hämmentyä ja olette jo perkele kaksi sivua dissiä heittänyt petskules!
...
petskules!
SIIS ihan aikusen oikeesti hei siis. z:3
Ehdin yhden matematiikan tunnin ajan hämmentyä ja olette jo perkele kaksi sivua dissiä heittänyt petskules!
...
petskules!
SIIS ihan aikusen oikeesti hei siis. z:3
Viimeksi muokannut Nummi, Ma 15.11.2010 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All hope is gone. Ja surullisinta on, että samalla kun aikuiset miehet provosoituvat (minut mukaan lukien) ja tuhlaavaat elämäänsä täällä toistensa trollaamiseen ja oman elämänlaatunsa hyvyyden itseleen vakuutteluun, samalla toisiaan löysillä lätkien (minut osittain mukaan lukien), osaa nuoriso käyttäytyä ja tuottaa tänne tekstiä jota voi lukea itkemättä verta.
What is this? Ai niin, se on tämä ketju.
What is this? Ai niin, se on tämä ketju.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Voiko joku lukea itkemättä verta postausta, jossa käytetään termiä "aikuisten oikeasti"? Kyseisen termin käyttö osoittaa jo niin täydellistä ääliömäisyyttä, että edes joku turkkulainen ei pääse niin alas.Gilaelin kirjoitti:osaa nuoriso käyttäytyä ja tuottaa tänne tekstiä jota voi lukea itkemättä verta.
Määpäs olenkin Turkkupoika vereltäni. >:3Diogenes kirjoitti:Voiko joku lukea itkemättä verta postausta, jossa käytetään termiä "aikuisten oikeasti"? Kyseisen termin käyttö osoittaa jo niin täydellistä ääliömäisyyttä, että edes joku turkkulainen ei pääse niin alas.Gilaelin kirjoitti:osaa nuoriso käyttäytyä ja tuottaa tänne tekstiä jota voi lukea itkemättä verta.
Eat my ass and balls.
Jaa, ehkä pitää ainakin pari vuotta odottaa niiden kivesten laskeutumista ennenkuin niiden syöminen onnistuuDrumavatic kirjoitti:Eat my ass and balls.
Menkää kaikki vaan sinne hiton Turkuun, niin mää voitan tarinalla jossa Slaanesh raiskaa sudenpentuja ja tekee niistä fetaa.
Druma on vaan kersa. Se hävis mulle joku 30-0 GT:ssä, ja mä sentäs olen about paskin pelaaja mitä Suomesta löytyy :l
Druma on vaan kersa. Se hävis mulle joku 30-0 GT:ssä, ja mä sentäs olen about paskin pelaaja mitä Suomesta löytyy :l
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
No soronoo, katellaan parin päivän päästä jos joku tahtoo huudella taas törkeyksiä, mutta sohimatta muita kepillä silmiin. :)Diogenes kirjoitti:Jaa, ehkä pitää ainakin pari vuotta odottaa niiden kivesten laskeutumista ennenkuin niiden syöminen onnistuuDrumavatic kirjoitti:Eat my ass and balls.
Mulla olisi tuossa jo pari, kolme vuotta ollut tarinanrunko, jolla olisi voittanut halutessaan koko tarinakisan. Ei siksi, että se olisi niin hyvä, vaan siksi, että tässä vaiheessa jo tietää miten äänestyskäyttäytyminen toimii, ja mitkä elementit pitää olla mukana saadakseen sen tarvittavan äänimäärän.I Ride in a Dragon kirjoitti:Menkää kaikki vaan sinne hiton Turkuun, niin mää voitan tarinalla jossa Slaanesh raiskaa sudenpentuja ja tekee niistä fetaa.
Toisaalta, kisojen laskenut taso huomioonottaen, olisi se kyllä muutenkin paras koko roskasta :D
Hei tämä ei ole hei yhtään kivaa kuulkaas. Joku kimpaantui pylly soikoon!
Kirjoitin pitkän viestin, mutta kännykkäni selain kaatui. No explanations before school ends. Älkääs nyt luulko että tarkoitin viesteilläni olla agressiivinen hei. Olisiko minun varmaan pitänyt lisätä great smileys of firet tuohon perään?
;) :) ;D :D :P :3 :0 ^^
Kirjoitin pitkän viestin, mutta kännykkäni selain kaatui. No explanations before school ends. Älkääs nyt luulko että tarkoitin viesteilläni olla agressiivinen hei. Olisiko minun varmaan pitänyt lisätä great smileys of firet tuohon perään?
;) :) ;D :D :P :3 :0 ^^
Drumakin se yrittää kovasti trollailla, mutta kuten rontuska sanoi, pari vuotta vielä menee siihen :l
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Joopa joo intti ajat oli niin hienoa.
aSENTO molopäät.
Se on tosimiesten homma kun homot nussii, siinä on naiset vaan tiellä.
Ja kun ammutaan niin liippat tyhjäksi.
Niin oliko tällä ketjulla joku tarkoitus??
Pääsi jo unohtuu.
aSENTO molopäät.
Pääsi jo unohtuu.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
*viskaa akkulaturin*
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Mulla on ihan tarpeeksi isot pallit jo kiitos vain! *tuhahtaa, ja kävelee pois lanteet heiluen*I Ride in a Dragon kirjoitti:Drumakin se yrittää kovasti trollailla, mutta kuten rontuska sanoi, pari vuotta vielä menee siihen :l
You make me sad :'(
Hei. Nyt pääsin tietokoneella internettiin. Antaa tulla IRA dissiä, olen valmis näppäimistöni kanssa! Uraa, stalina, ja niin edespäin.
Tämä ei nyt ole ollenkaan hauskaa. Minä en saa heittää yhtäkään herjaa, niin jo minulle tulistutaan. Eihän sen näin pitäisi mennä, vaikka kuinka nuoruuteni vaikuttaisi siihen miten te oletatte viestieni olevan uskomattoman epäkypsiä ja jäisiä. Tuossahan irlantilainen heitti edellissivulla puolikaan sivun herjoja, ala rageamaan hänelle samperi soikoon! :D
Se oli avautuminen. Mitä jos sovittaisiin että ottaisin ikäni pois profiilista, ja te kaikki unohtaisitte ikinä tavanneenne minua? *Mhyhhyy*
Viimeksi muokannut Nummi, Ma 15.11.2010 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Alien of Change
*viskaa tiilen*halko kirjoitti:*viskaa akkulaturin*
*rakentaa akkulatureiden voimalla tiilestä talon*Alien of Change kirjoitti:*viskaa tiilen*halko kirjoitti:*viskaa akkulaturin*
No, Drumakin ponnistaa alkuu pohjalta, eli aloittaa tuollaisena pikkuisena Troll Whelppinä...I Ride in a Dragon kirjoitti:Drumakin se yrittää kovasti trollailla, mutta kuten rontuska sanoi, pari vuotta vielä menee siihen :l

Sitten isona poikana hänestä mahdollisesti tulee ihka oikea Mulggu kuten kovimmista...

Korjaus, Mulgero.Diogenes kirjoitti:Mulggu
- Da Big Boss
Rune, kyllä sä olet vielä animehörhö. Sun alitajunta ei vain tahdo myöntää sitä, koska et kestäisi sen tuottamaa todellista häpeää.
Jee, trolli. Ruokitaan sitä niin se kasvaa <3thamus kirjoitti:Joopa joo intti ajat oli niin hienoa.
aSENTO molopäät.
Pääsi jo unohtuu.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...