"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porin Pelikauppa

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Porin Pelikauppa

Viesti Kirjoittaja Runt »

No en nyt oikein tiedä mikä siihen reunaan sopisi mutta ensimmäiseksi tulee mieleen jokin harmahtava sävy, koska basessa muutenkin on "kalliota" harmaalla vedettynä ja täten tekisi figusta ehkä hieman yhtenäisemmän basen osalta. Toki tuo laava voisi sitten joistain kohtia valua reunaa pitkin alas "pelipöydälle" jolloin laava ei vain kelluisi basen päällä. Googlella luulisi jokusen laava basen löytävän jos niistä saisi jotain vinkkiä...
Tosiaan katsoin ettei tota basen reunaa olisi maalattu edes mutta hyvä jos näin kuitenkin teit, värinä musta vain on hieman liian orkkis tuohon basen reunaan, tosin toimii se nyt sentään jotenkin omaan silmään muttei ehkä se paras värivalinta kuitenkaan. Toisena värinä tuli mieleen punaruskea "marssin pinta" väri teema tuohon reinaan....
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Snottarien base oli tuon kokoinen koska maalaus jäi jonkin asteisesti kesken, koska basetus liima otti liian kauan kuivuakseen. Keskelle tulee vielä verisiä jälkiä ja muutenkin tila varattu mahdollista potilasta (lue uhria) varten.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Puuh saakeli uhkaa loppua aikataulusta paikat kesken maalata tota Elokuun varsinaista kisatyötä. Kyllä se jotenkin on kuitenkin osallistumiskelpoiseen kuntoon saada. Mites muilla? :D
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Mulla on iso laiskotusvaihe maalailussa. En taida ehtiä osallistumaan. Vaikka teema on kyllä kiva. Myönnetään. Vai pitäisikö siihen joku FoW laatta sutasta, jos pääsisi taas vaihteeksi käsiksi siihenkin skaalaan.
Kalat meni kotio...
rauhanmies-

Viesti Kirjoittaja rauhanmies- »

Runt

Oliskos se lautapelilauantai tän viikon lauantaina? Ajattelin jos tuota invasionia lähtis sinne näyttämään, pelikaveri viellä vain hukassa. Mihinkäs aikaan siellä tapahtuu ja mitä, tietää hieman milloin mahdolisesti änkeää itse paikalle. Samalla mietein mahtaako BB:tä mahtua tuolloin pelaamaan jos saa pelit sovituksi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Runt kirjoitti:kysymys
Vastaus:
Porin Pelikaupan fabo-tapahtuma kirjoitti: Lauantai 31.8.2013 klo 10.00-15.00
Lautapelaamista liikkeessä!

Ekalla kerralla on tarjolla seuraavat lautapelit:
Small World
Bang!
Dominion

Omiakin lautapelejä saa tuoda!
Furinji
Viesti:

Puuh vielä pari päivää aikaa ja mulla alkaa olla figu melkein valmis. Tämähän taitaa sittenkin onnistua :D
Furinji
Viesti:

Valmis \o/

Tänään oli vasta ilmeisesti tullut työ tai pari.. Toivottavasti ei jäädä edellisen hallinnon aikaisiin lukemiin =/
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Omani vein tänään koska huomenna ei ehi. :)
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Kyllä mäkin oon sinne omaani kiikuttamassa. Väellä on taas varmaan hirmeen vaikee arvata mikä mun tekele on :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Älkää sitten invasionin toivossa huomenna paikalle raahautuko, jää itseltä väliin kun on salibandy pelejä. Tosin saatan 2 jälkeen piipahtaa, nappaan kortit matkaan jos en jää pelejä katselemaan...
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo, mää en jaksanut vääntää kisafigua tähän. Meni Teemun kanssa sen örkkitiimin maalailujutuissa tämä ilta.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Hei hipit olkaa nopeita, niin ei tarvi ainakaan itkeä, ettei maaleja löydy, sillä tuolla näyttää maaliräkki nyt tältä kun tuli täydennys:

Kuva

Tuo kuva siis Pelikaupan facesta.

Sinne ilmaantui muuten myös iso linna, jota kelpais hyödyntää fabassa, mordheimissä, olettaisin, että warmachinessakin. Tuli vaan käytyä siellä tänään ja tuollainen siellä komeili pöydällä tuon maalitäydennyksen ja kuuluisan jääkaapin lisäksi.
Furinji
Viesti:

Antti löysin Warheadin blogista kuvia tuosta kyseisestä Poriin muuttaneesta linnasta: Tälläne
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Iha sama kuinka paljon maaleja siellä on. Kuhan siellä on sitä mitä mie tartten. Ja siellä on! Graveyard Earth löytyy!!!!111!!!!11!!

Valitettavasti mie sylkäisin Bestial browniini ja sen pohjalitkut ovat toimineet korvaajana kun Snake petti ja pahasti. Pohjan kuivuttua tai loputtua, hirvee nerd rage alkakoot uudestaan, jos maali onkin yllättävästi loppu valikoimasta. Grrrr. Alan bodaan heti nyt paikalla tältä istumalta, että saan isommat tuhot aikaiseksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
rauhanmies-

Viesti Kirjoittaja rauhanmies- »

TSÄDÄM!

Jos pidettäis 28.9 kello 13:00 pikamaalauskilpailu, niin kuinka moni olisi halukas lähtemään joukkoon iloiseen?

2 € osalllistumismaksu kuin viimeksi. Ja pikamaalauskilpailun jälkeen pidettäis maalauskilpailun äänenlaskenta jne.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Hienoo. Mut tällä kertaa kyl joudun antamaan töiden vuoksi muille mahollisuudet. Mutta muut vaan mahdollisuuksien mukaan messiin. On hauska kokemus ja kisatapa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

Kunhan ei mitään muuta ohjelmaa tule tielle, niin kyllähän tohon mielellään sen tunnin uhraa. Viimeksi oli ihan hauskaa kuitenkin ja ei toisaalta välillä paha maksaa pari euroa, että saa kerrankin jonkun figun nopeesti kuntoon ;)

Tuolla kuitenkin odottelee BB:tä ja Eldaria eteenpäin potkittavaksi. Mitä jos vetäs överit ja ottas tankin? :D
Boogeyman

Viesti Kirjoittaja Boogeyman »

Furinji kirjoitti:Kunhan ei mitään muuta ohjelmaa tule tielle, niin kyllähän tohon mielellään sen tunnin uhraa. Viimeksi oli ihan hauskaa kuitenkin ja ei toisaalta välillä paha maksaa pari euroa, että saa kerrankin jonkun figun nopeesti kuntoon ;)

Tuolla kuitenkin odottelee BB:tä ja Eldaria eteenpäin potkittavaksi. Mitä jos vetäs överit ja ottas tankin? :D
Mikä sua vaivaa? Sähän koko turnausta edeltävän viikon valitit kuinka tankkien maalaaminen on perseestä.

Ja mitä pikamaalaukseen tulee, niin tällä kertaa voisin jopa saapua paikalle siunaamaan kaikkia läsnäolollani. Koskaan ei ole haitaksi pieni ylimääräinen potku maalauksen edistymiseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”