[Jyväskylä] Organisointiyritys
-
Ruukkukasvi
Re: [Jyväskylä] Organisointiyritys
Vaimo on niin tiiviisti iltavuorossa seuraavat 2 viikkoa että niillä minun mahdolliset pelipäiväni rajoittuvat päiviin pe 22.7. ja to 28.7.
Kellää aikaa pelata ma-ke 75p peli kellolla? Sais vähä reeniä enne Ropeconia
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Tulevana maanantaina voisin pelailla.
Tälle viikkoo 75p pelii?
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Oon tulossa nyt viikonlopuksi Jyväskylään, joten mä voisin pelata joko huomenna tai lauantaina?
- Ossi
- Ossi
Kuninkaalla on keppihevonen.
-
Ruukkukasvi
Minulla näyttäisi ensi viikosta alkaen olevan pitkästä aikaa taas hieman paremmat pelimahdollisuudet. Ensi viikolla vapaita päiviä ovat ke-pe eli 10.8. - 12.8. Ja aloittamaankin pystyy jo puoli viiden maissa.
Pe klo 17 ois buenoRuukkukasvi kirjoitti:Minulla näyttäisi ensi viikosta alkaen olevan pitkästä aikaa taas hieman paremmat pelimahdollisuudet. Ensi viikolla vapaita päiviä ovat ke-pe eli 10.8. - 12.8. Ja aloittamaankin pystyy jo puoli viiden maissa.
Ensi viikon ti olisi hyvä pelipäivä vapaavalintaiseen aikaan.
-
Ruukkukasvi
Pe klo 17 käy. Laitan pöydän kellarille. Voin laittaa parikin pöytää jos muiltakin sattuu löytymään peliaikaa tuolloin.Delvor kirjoitti: Pe klo 17 ois bueno
Tämä hyvä, nähdään silloinRuukkukasvi kirjoitti:Pe klo 17 käy. Laitan pöydän kellarille. Voin laittaa parikin pöytää jos muiltakin sattuu löytymään peliaikaa tuolloin.Delvor kirjoitti: Pe klo 17 ois bueno
Tästä kaikki osallistumaan Journeyman liigaan! Jee! viewtopic.php?f=113&t=114780&p=1371959#p1371959
Olisko huomiseks ketään saanu pelailee? 75p
-
Shadowdwarf
Missä ja Mihin aikaan, mut periaatteessa pystyn kyl pelaamaan.
-
Ruukkukasvi
Minulla näyttäisi ensi viikko olevan vaihteeksi varsin vapaana. Näillä näkymin ma-pe käyvät kaikki pelipäiviksi.
Ti tai ke voisin täl viikol pelailla
-
Ruukkukasvi
Olisiko sitten ke klo 17?
käyRuukkukasvi kirjoitti:Olisiko sitten ke klo 17?
Vähän hakuammuntaa, mutta haluaako joku pelailla vielä tänään? Jos vaikka Fantsussa olis tilaa tms.
- Ossi
- Ossi
Kuninkaalla on keppihevonen.
-
Ruukkukasvi
Ensi viikko on minulla keskiviikkoa lukuunottamatta perjantaihin asti vapaa.
Onkohan jonkinlaista massiivista liigan avajaispäivän kokoontumista suunnitteilla missään päin maailmaa? Voisi alkaa nimittäin järjestellä kalenteria siihen malliin.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight