Pienet fabakysymykset, jotka eivät kaipaa omaa topicciaan
Re: Pienet fabakysymykset, jotka eivät kaipaa omaa topicciaa
Pientä selvennystä: Temple Guardissa Slann on aina toisessa rivissä, muissa ensimmäisessä.
Kuitenkin Slann saa taikoa closiksessa missä tahansa yksikössä, vaikka sitten perällä, kun kerran leijailee.
Kuitenkin Slann saa taikoa closiksessa missä tahansa yksikössä, vaikka sitten perällä, kun kerran leijailee.
I am who I pretend to be
- Half-breed
Tietysti stäkkää. Miksi ne eivät stäkkäisi?Runt kirjoitti:Jos saan ittemistä -1 hit heittoihin (esim, white cloak of ulrik) vastustajalle ja loitsin phasprotectionin joka puolestaan tuo myös -1 hit heittoihin vastustajalle. Kärsiikö vastustaja nyt -2 hit heitoissa, vai meneekö tuo siihen kategoriaan joka lasketaan kertaantumiseksi jolloin mentäisiin -1 edelleen?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Halffi olisiko joskus mahdollista saada selkeitä vastauksia? Yleensä vastauksesi ovat kuin poliitikkojen suusta (kierrät asian vastaamatta itse kysymykseen) tai sitten murresanoja, pelisanastoa jota kaikki eivät sisäistä tai suoria sivunumeroita sääntiksestä vaikka olisi kerrottu ettei ymmärtänyt tekstiä mikä oli sääntökirjassa. Nyt on pakko taas ihmetellä, Stäkkää?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Pysytään varmaan hereillä enkuntunneilla.Runt kirjoitti:Halffi olisiko joskus mahdollista saada selkeitä vastauksia? Yleensä vastauksesi ovat kuin poliitikkojen suusta (kierrät asian vastaamatta itse kysymykseen) tai sitten murresanoja, pelisanastoa jota kaikki eivät sisäistä tai suoria sivunumeroita sääntiksestä vaikka olisi kerrottu ettei ymmärtänyt tekstiä mikä oli sääntökirjassa. Nyt on pakko taas ihmetellä, Stäkkää?
Sitten vastauksestani. Missään päin sääntistä ei kielletä tätä, eivätkä FAQitkaan kiellä tällaista. Ellet siis löydä mistään kohtaa joka sanoisi toisin, niin modifierit saavat stäkätä.
Millaisia (jonkun joskus jopa käyttäviä...) mahdollisuuksia 8ed örkeillä on saada maagisia ranged attackeja?
Pieni kysymys, jos mulla on unitti jossa 20 tyyppiä, pelaan niitä viiden leveinä, full commandilla, laitan unittiin 4 sankaria, kumpi väistää? Commandi vai sankari? Kumpi menee toiseen riviin? Entä saako champpa make wayata jonkun sankarin tilalle lähiksessä?
Velhot osaa taikoa, muuten on sikavaikeeta. Velhotkaan ei saa sitä yhtä taikaa mistä sais oikeesti maagisia nuolia (enchanted blades of aiban), mut magic missilet on kai tarpeeks lähellä.rpr kirjoitti:Millaisia (jonkun joskus jopa käyttäviä...) mahdollisuuksia 8ed örkeillä on saada maagisia ranged attackeja?
- Half-breed
Sääntis s.92. "Position within the unit" kolmas kappale.Gerazu kirjoitti:Pieni kysymys, jos mulla on unitti jossa 20 tyyppiä, pelaan niitä viiden leveinä, full commandilla, laitan unittiin 4 sankaria, kumpi väistää? Commandi vai sankari? Kumpi menee toiseen riviin? Entä saako champpa make wayata jonkun sankarin tilalle lähiksessä?
Eli toisinsanoen pistät sinne eturiiviin niin monta charrua kuin haluat, ja sitten commandi vie loput paikat. Huomaa et Champalla ei ole "Make way"-sääntöä.
Minkällaista hintaa yleensä pyydetään IoB:n HElf puoliskosta?
Kumpi on yleisesti parempi; Warp Lihting Cannon vai Plagueclaw Catapult?
Kumpi on yleisesti parempi; Warp Lihting Cannon vai Plagueclaw Catapult?
Molemmat on hyvii ja kantsii ottaa, kanuuna ahistaa kyl enempi. Toisaalta iso lätty tekee tosimonta osumaa ja se on vaarallista, ja taas toisaalta pieni lätty kovemmalla strenalla on vielä kauheempaa.
Nimimerkillä 16 keihäshaltiaa kuoliaaksi lähitaisteluun lentäneestä warppitykistä, gg.
Nimimerkillä 16 keihäshaltiaa kuoliaaksi lähitaisteluun lentäneestä warppitykistä, gg.
Eli siis yrjö katapultti koska yrjö.
Warppitykki on yleisesti ottaen parempi, koska sillä uskaltaa ampua muutakin kuin t3-perushöttöä. Voit yrittää ampua sillä vihollisen sotakoneita ja hirviöitä sekä muita yksittäisille str2-hiteille immuuneja juttuja. (Onhan se warppitykki epävarma koska random strena, mutta hyvin toimiessaan tosi ilkeä vekotin.) Monia juttuja vastaan str2-10 d6 woundia tekevä hitti on oikeasti parempi kuin yksi str2 hitti.
Varmaan kaikkia :) Bonuksena ei voi mennä sivusuunnassa huti, lyhyeksi tai pitkäksi voi jäädä mutta niin voi lättykin. Pienikin lätty tosiaan tekee useita osumia, ja kanuunan str on useimmiten paljonkin parempi.Kuism4 kirjoitti: Monia juttuja vastaan str2-10 d6 woundia tekevä hitti on oikeasti parempi kuin yksi str2 hitti.
Kuism4 saattoi tarkoittaa sitä, että esim. monstereita vastaan mahdollisuus saada isompi strena ja d6 woundia on iso etu.Oberon kirjoitti:Varmaan kaikkia :) Bonuksena ei voi mennä sivusuunnassa huti, lyhyeksi tai pitkäksi voi jäädä mutta niin voi lättykin. Pienikin lätty tosiaan tekee useita osumia, ja kanuunan str on useimmiten paljonkin parempi.Kuism4 kirjoitti: Monia juttuja vastaan str2-10 d6 woundia tekevä hitti on oikeasti parempi kuin yksi str2 hitti.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kuinka hyvin Oberon saa osaa arvioida sen WLC:n lätyn yksikköä kohti? Musta on paljon helpompaa laittaa se iso lätty horden keskimmäisen äijän päälle ja nostaa peukut pystyyn hittiä varten. Ei minulle tulisi rottapelaajana mieleenkään laittaa kaikkea tykin varaan vaan kyllä mie olisin iloinen kenraali kun riveistä löytyy se "paljon huonompi kaikkea vastaan" oleva vekotin.
Vai enkö mie vain osaa? Ainakin mitä minä olen vekotinta käyttänyt, niin ei lätty tahdo mennä edes puoliksikaan koskaan mihinkään.
Vai enkö mie vain osaa? Ainakin mitä minä olen vekotinta käyttänyt, niin ei lätty tahdo mennä edes puoliksikaan koskaan mihinkään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
PCC on kovasti panssaroituja vastujia vastaan kyllä helmi.. Itselläni kun taas WLC tuntuu misfirettävän pelistä toiseen.
Se tykki auttaa niit juttui vastaan mihin skaveneil ei muuten niin paljon aseita ole. Magiasta löytyy scorchi ja plague ja 13th hordeihin. Toki molempien otto samaan armeijaan voi olla paras ratkaisu.
- jupu_pupu_mies
Oberon kirjoitti:
Näin mä pelaan wöörhämmeriä.
Tykillä pystyy ampumaan boksiinkin, 12 tuumaa boksin keskikohdasta on usein hyvä kohde. Tykki on 10 pistettä halvempi, ja sillä on hyvä ampua lähes kaikkea, multiple woundeja ogreihin, monstereihin, chariotteihin. Ja on se osuessaan boksiinkin se 20 hittiä str 2-10 parempi ku 30 str 2 hittiä. Molemmat ignoraa armorit ja tykillä vissiin jopa osuu tarkemmin. Joku vois laskea tämän.
Kuinkas paljon tossa IoB:n Skaven osiossa on suurin piirtein pisteitä?
- Scumboogie
Noin 500-600 pistettä, riippuu kuinka paljon haluat laittaa ryhmillesi komentoa ja sankareille taikaesineitä (olettaen, että kaikki perusrotat ovat klaanirottia).Eduboy94 kirjoitti:Kuinkas paljon tossa IoB:n Skaven osiossa on suurin piirtein pisteitä?