Ja ne kolme lvl 1. jantteria voi muka pitää armeijan hengissä enää siinä välissä, etenkin kun kenraalin aivot on levällään?syrja kirjoitti:Niin no, siinä tapauksessa mielestäni sinne jäi vielä pari vampireloren edustajaa....Että jos ja jos. Jos tädil ois munat nii se oiski setä...ja ei siitä sen enempää
Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Half-breed
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Parempi sekin kuin ei mitään.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
kuinka joku jaksaa tosta samasta jauhaa vieläkin, ei jesuslauta, varmaan paskalla istuessaskin mietit että voi ***** millaihan se syrjälä ny herättää ukkojaan henkiin ku vampire loordi on jauhelihana. en vaan pysty käsittään niinku millään mittarilla.Half-breed kirjoitti:Ja ne kolme lvl 1. jantteria voi muka pitää armeijan hengissä enää siinä välissä, etenkin kun kenraalin aivot on levällään?syrja kirjoitti:Niin no, siinä tapauksessa mielestäni sinne jäi vielä pari vampireloren edustajaa....Että jos ja jos. Jos tädil ois munat nii se oiski setä...ja ei siitä sen enempää
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
-
Henkka1986
mietein tässä että olisiko vielä mahdollista muuttaa listaa ennen liigan alkua tai tehdä täysin uusi lista ? tekisin listasta inasen toimivamman omalle peli tyylille =)
Kauheeta arpomista Henkka :) mut kuten oon aiemminkin sanonu nii mun puolesta listoja voi muokkaila jos haluaa. Kunhan muokkaa ennen määräajan umpeutumista.
Nii ja varsinkin, kun se on sitten mun murheeni jos näin käy. Tavallaan herttaista, kun jaksaa huolestua et miten mulla jossain noppapelissä käy. Pitäisköhän iteki alkaa murehtimaan asiaa...Hapid kirjoitti:kuinka joku jaksaa tosta samasta jauhaa vieläkin, ei jesuslauta, varmaan paskalla istuessaskin mietit että voi ***** millaihan se syrjälä ny herättää ukkojaan henkiin ku vampire loordi on jauhelihana. en vaan pysty käsittään niinku millään mittarilla.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
On mahdollista, kunhan listan rakenne on saman lailla kirjoitettu mitä minä olen sen nyt kirjoittanut! On täten hieman selkeämmin luettava, kanssa pelaajia ajatellen.Henkka1986 kirjoitti:mietein tässä että olisiko vielä mahdollista muuttaa listaa ennen liigan alkua tai tehdä täysin uusi lista ? tekisin listasta inasen toimivamman omalle peli tyylille =)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Tässä nyt viimeisin vedos listastani, sanokaapa mielipiteenne onko tuo velho nyt paremmin suojassa tuolla spearmen boxissa kuin IC boxissa?
Wardi valintoihin tein myös muutoksia, velho sai +4 wardin ja arkkilehtori +5/2 wardin -1 hit boostilla.
Wardi valintoihin tein myös muutoksia, velho sai +4 wardin ja arkkilehtori +5/2 wardin -1 hit boostilla.
LORD
Battle Wizard Lord 245.pts
-4.lvl, Talisman of Preservation, Dispel Scroll, Lore of Light
Arch Lector on War Altar 339.pts
Heavy armour, Enchanted Shield, Sword of battle, dragon helm, White cloak of Ulric
HEROES
BSB 139.pts
-Sword of might, Full plate armour, Shield, Barding Warhorse, Dragonbane Gem, Luckstone
Master Engineer 65.pts
Warrior Priest 120.pts
-Armour of Meteoric Iron, Great weapon
CORE
14*Knightly Orders (IC) 380.pts
-FC
46*Spearmen 260.pts
-FC
SPECIAL
Great Cannon 120.pt
4*Demigryph Knight 242.pts
-Musicant
RARE
Volley Gun 120.pts
Steam Stank 250.pts
Luminark of Hysh 120.pts
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Jaa mitäköhän optioita ritareilla on? Taitaa ainoa olla niiden potkiminen Inner Circleiksi, mutta eihän se toi voi missään nimessä olla, kun alkukirjaimetkin täsmää.Hapid kirjoitti:mitä toi IC tarkoittaa?
Ja kaikillehan onkin kaikkien eri armeijoiden eri vaihtoehdot selviä ja tuttuja.
Ottikos tänään Villet testiä vai kohtasiko empire Henkan liskot? Jokatapauksessa onkos taas muutoksia listoihin tulossa :)
Ottikos tänään Villet testiä vai kohtasiko empire Henkan liskot? Jokatapauksessa onkos taas muutoksia listoihin tulossa :)
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Niin tuo IC meinaa että ritarit saavat 3.p uppauksella +1S boostin.
Muutoksia listoihin on taas tulossa mutta katsotaan kenelle ja kuinka paljon. Itse nyt en viellä varsinaista listaa ole päässyt edes päättämään, muutoksia olen sitäkin enemmän tehnyt kuitenkin. Spearmenien kohtaloa mietiskelen edelleen, ei niistä ole mihinkään muuhun kuin velhon bunkkeriksi ja siihenkin ovat huonoja.
Henkkaa tosiaan tuli nöyryytettyä, kun ilmaantui extra aikaa yllättäen niin oli hyödynnettävä aikajana. Vaikkakin depotuksen jälkeen olin lähes varma että häviän, pienen voiton kuitenkin pelissä toi tankin onnistunut 17" charge saurus hordeen. Pakko kyllä sanoa että oli ilkeä tuollainen iso saurus horde toisella puolella kentää, varsinkaan kun ei itseltäni löytynyt kuin tankki joka pystyi laittamaan kapuloita sen rattaisiin. Breikkasihan tuosta combasti sitten ritaritkin jotka chargesivat, eivätkä rallyttaneet edes ja menivät yli laidan tottakai.
Volley gunia tuli menestyksellisesti testatua, 1 vuoro ja henkka napsii cameleontti skikuloilla tämänkin kapistuksen pois =( Se niistä testailuista sitten...
Mitenkäs Timon ja Halffin pelit menivät, sielläkin kun listoja testailtiin?
Muutoksia listoihin on taas tulossa mutta katsotaan kenelle ja kuinka paljon. Itse nyt en viellä varsinaista listaa ole päässyt edes päättämään, muutoksia olen sitäkin enemmän tehnyt kuitenkin. Spearmenien kohtaloa mietiskelen edelleen, ei niistä ole mihinkään muuhun kuin velhon bunkkeriksi ja siihenkin ovat huonoja.
Henkkaa tosiaan tuli nöyryytettyä, kun ilmaantui extra aikaa yllättäen niin oli hyödynnettävä aikajana. Vaikkakin depotuksen jälkeen olin lähes varma että häviän, pienen voiton kuitenkin pelissä toi tankin onnistunut 17" charge saurus hordeen. Pakko kyllä sanoa että oli ilkeä tuollainen iso saurus horde toisella puolella kentää, varsinkaan kun ei itseltäni löytynyt kuin tankki joka pystyi laittamaan kapuloita sen rattaisiin. Breikkasihan tuosta combasti sitten ritaritkin jotka chargesivat, eivätkä rallyttaneet edes ja menivät yli laidan tottakai.
Volley gunia tuli menestyksellisesti testatua, 1 vuoro ja henkka napsii cameleontti skikuloilla tämänkin kapistuksen pois =( Se niistä testailuista sitten...
Mitenkäs Timon ja Halffin pelit menivät, sielläkin kun listoja testailtiin?
- Half-breed
Hapid ja Runt pelaa toisiaan vastaan joka viikko tjms., joten olettaisi, että vastustajan normiarmeijan optioit on aika hyvin hanskassa, etenkin kun IC-status on ollut ritarien ainoa optio ainakin jo yli vuosikymmenen.syrja kirjoitti:Ja kaikillehan onkin kaikkien eri armeijoiden eri vaihtoehdot selviä ja tuttuja.
Tänään vasta pelataan.Runt kirjoitti:Mitenkäs Timon ja Halffin pelit menivät, sielläkin kun listoja testailtiin?
Moni voisi noin olettaa että Hapidin kanssa aktiivisesti pelattaisiin mutta taitaapi tuosta viime pelistä Hapidin kanssa olla aikaa öö... olisko se sitten 2 liigan peli kun viimeksi ollaan pelattu. Hieman jäänyt nuo aktiivipelit Hapidin kanssa vähille kun samalla paikkakunnalla emme vaikuta ja molemmilla vkl:t on hyvin yleensä täytetty todella hyvin. Aktiivisina aikoina pelasimme ehkäpä vain 4.krt/vuosi, joka on sinällään hyvin vähän. Mutta ei tuo IC uppi nyt mikään uusi asia kyllä ole kun oli vanhassa empire kirjassa jo olemassa, ei vain ehkä ole tullut tuotuo tietoa tarpeeksi selkeästi Hapidin korville vain.
- Half-breed
Metattiin Timon listaa siinä pelin lopuksi, mutta eiköhän siinä tullut samat pointit esiin mitkä Timo jo tiesi.Runt kirjoitti:Mitenkäs Timon ja Halffin pelit menivät, sielläkin kun listoja testailtiin?
Tosin sanotaan nyt sellaista, että Timon nopat pyörii aika jännästi. Tai sitten se oli vain Antonin nopista johtuvaa.
no oli siinäki oikeen taas vastaus. ku ei olis tarvinnu sanoa ku että kumpi voitti ni se olis riittänyt. toki pisteetkin olisi ollut kova sana ja myös se että millä säännöillä pelasitte.Half-breed kirjoitti:Metattiin Timon listaa siinä pelin lopuksi, mutta eiköhän siinä tullut samat pointit esiin mitkä Timo jo tiesi.Runt kirjoitti:Mitenkäs Timon ja Halffin pelit menivät, sielläkin kun listoja testailtiin?
Tosin sanotaan nyt sellaista, että Timon nopat pyörii aika jännästi. Tai sitten se oli vain Antonin nopista johtuvaa.
- Half-breed
Mä. 20-0. Ei mysteerejä, metsät blokkaa lossin, ei true lossia (Size 1., size 2. jne.) ja LOS! niille spelleille mitkä sen tarvitsevat.Hapid kirjoitti:no oli siinäki oikeen taas vastaus. ku ei olis tarvinnu sanoa ku että kumpi voitti ni se olis riittänyt. toki pisteetkin olisi ollut kova sana ja myös se että millä säännöillä pelasitte.Half-breed kirjoitti:Metattiin Timon listaa siinä pelin lopuksi, mutta eiköhän siinä tullut samat pointit esiin mitkä Timo jo tiesi.Runt kirjoitti:Mitenkäs Timon ja Halffin pelit menivät, sielläkin kun listoja testailtiin?
eli ette pelannu edes 8 editionin säännöillä vaan jollaki sun itte keksimillä kotisäännöillä. eihän tuota voi laskea "listan testaukseksi" millään mittarilla!
Eipä mulla mitään noita sääntöjä vastaan ollut samat säännöt kaikille...
siitä kiitollinen ettei liigassa ole yhtään OP DE armeijoita... pelaappa siinä magiaa vastaan kun kaverilla miljoona noppaa...
ja muutama sääntö virhe mitkä eivät peliä enää olisi muuttaneet suuntaan tai toiseen.... eli et voi siirtää sitä sun maagia makewaylla ulos combatista...
ja siitä että miksasit liikkumisia eli liikuit ½ tuumaa sivuttain ja sen jälkeen taas liikuit... en ollut noista ihan varma ni en jaksanu ruveta väittelee....
toisin kuin siitä swift reformista
ja tästä unittien uudelleen siirtäisestä olen vähän niin ja näin... eli unitti alkoi liikkumisesnsa, huomasi että liikkui tyhmästi/huonosti niin peruu liikkumisensa ja aloittaa alusta....
siitä kiitollinen ettei liigassa ole yhtään OP DE armeijoita... pelaappa siinä magiaa vastaan kun kaverilla miljoona noppaa...
ja muutama sääntö virhe mitkä eivät peliä enää olisi muuttaneet suuntaan tai toiseen.... eli et voi siirtää sitä sun maagia makewaylla ulos combatista...
ja siitä että miksasit liikkumisia eli liikuit ½ tuumaa sivuttain ja sen jälkeen taas liikuit... en ollut noista ihan varma ni en jaksanu ruveta väittelee....
toisin kuin siitä swift reformista
ja tästä unittien uudelleen siirtäisestä olen vähän niin ja näin... eli unitti alkoi liikkumisesnsa, huomasi että liikkui tyhmästi/huonosti niin peruu liikkumisensa ja aloittaa alusta....
no toi on just tota samaa sontaa mitä mäki vihaan. half breedihän tunnetusti pätee täällä niin paljon minkä kerkeää mutta todellisuudessa on pelkkä tuhnu!
oisit lyöny nyrkin pöytään ja sanonu että ei se ny ihan noin mee!
tulevassa liigassa on liikkumisissa jokainen millikin tärkeä pisteiden kannalta, jos rynnäkköäkin mitataan ja siinä on Selvä millin rako ni ei ne silloin yllä. kaveripelejä järjestää sitte halffi erikseen, siellä se lukee sääntöjään minisääntökirjastaan.
oisit lyöny nyrkin pöytään ja sanonu että ei se ny ihan noin mee!
tulevassa liigassa on liikkumisissa jokainen millikin tärkeä pisteiden kannalta, jos rynnäkköäkin mitataan ja siinä on Selvä millin rako ni ei ne silloin yllä. kaveripelejä järjestää sitte halffi erikseen, siellä se lukee sääntöjään minisääntökirjastaan.
en jaksa kaveri peleissä alkaa hieroa luurankojen kalloja vieläkin valkoisemmiksi vaan pelaan mielummin ns sujuvaa
sotavasaraa.... liigassa taas... noh... se on sitten eri asia....
sotavasaraa.... liigassa taas... noh... se on sitten eri asia....